سرویس کاهش پینگ CSGO | آموزش کاهش پینگ بازی کانتر

کاهش پینگ CSGO

پیش از آن که با سرویس کاهش پینگ CSGO آشنا شوید، بهتر است ابتدا با ماهیت بازی کانتر – استریک آشنا شوید. پیشرفت شبکه‌های اینترنتی در سال‌های اخیر، باعث شده است تحولات جذابی در حیطه‌ی بازی‌های آنلاین یا بازی‌های بر پایه شبکه ایجاد شود. این تکنولوژی‌ها، سبب شد کاربر از یک محیط بازی روباتیک به یک محیط جذاب و پویا هدایت شود و به جای بازی با یک روبات صرف، با یک یا چند شخص حقیقی بازی کند. طبق گفته و نظر اکثر گیمرها، در میان بازی‌های آنلاین، بازی کانتر یکی از بازی‌های خاطره‌انگیز و پرطرفدار دنیاست. حال تصور کنید در میانه این بازی جذاب هستید؛ تنها یک شلیک کافی است تا شما برنده‌ی میدان باشید، ناگهان یک تاخیر کوتاه!  باعث می‌شود تیر شما به جای همان لحظه، با چند ثانیه تاخیر شلیک شود و شما متوجه می‌شوید تیر حریف زودتر به هدف خورده و شما بازنده‌ی این بازی شده‌اید.

این اتفاق به دلیل بالا بودن پینگ و کند بودن عکس العمل شما به عنوان گیمر بوده است و چه اتفاقی بدتر از این؟! در  این مقاله قصد بر این است که راهکارها و آموزش‌های کاهش پینگ csgo را ارائه دهیم، تا بتوانید از بازی با دوستان و کاربران دیگر نهایت لذت را ببرید. برای استفاد ه از این آموزش با ما همراه باشید.

بازی کانتر(CSGO)

کاهش پینگ کانتر استریک

بدون شک هر شخص کوچکترین ارتباطی با بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد، حتماً نام کانتر – استریک را شنیده است. بازی کانتر – استریک، یک بازی هیجانی، اکشن و شویتنگ است. این بازی که جزو پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین محسوب می‌شود، در سال 2012 عرضه و ارائه شد. نکته قابل توجه در بازی کانتر – استریک این است که تا به امروز همواره در حال آپدیت و به روز رسانی است. این بازی بر پایه سیستم عامل ویندوز، پلی استیشن و ایکس باکس طراحی شده و از دو تیم ضد تروریست‌ها و تروریست‌ها تشکیل شده است که هر گروه وظیفه نابودی گروه دیگر را بر عهده دارد.

در این بازی شما باید افرادی را که در نقشه(MAP)، حضور دارند نابود و امتیاز کسب کنید؛ هر تیمی که امتیاز بیشتری کسب کند، برنده این بازی خواهد بود. این بازی در جایگاهی هم‌رده و یا حتی بالاتر از سری Call of Duty و Battlefield قرار می‌گیرد. محبوبیت و قدمت این بازی ما را به یاد دوران زیبای کودکی می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ اپکس

مشکلات بازی کانترcsgo

هیجان، زد و خورد، نابودی تروریست‌ها و در نهایت، برنده میدان نبرد بودن چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت؛ اما در زمان انجام بازی کانتر، گیمرها با مشکلاتی نیز روبه‌رو هستند. شایع‌ترین این مشکلات عبارت‌اند از: پایین بودن سرعت بازی، لگ یا پکت لاس، تایم اوت‌های مداوم و…

می‌توان گفت، مهمترین مشکل در این زمینه پایین بودن سرعت، یا در اصطلاح بالا بودن پینگ در بازی می‌باشد. برای کاهش پینگ بازی کانتر، بهتر است ابتدا بدانیم پینگ چیست؟

پینگ(ping) چیست؟

پینگ، یکی از مهم‌ترین عوامل در بازی‌های آنلاین است. پینگ(ping) را می‌توان معیار اندازه‌گیری اتصال کامپیوتر به سرور از راه دور دانست. در واقع عدد پینگ زمان ارسال بسته، تا دریافت پاسخ می‌باشد. مثلاً فرض کنید آدرس یک سایت اینترنتی را وارد می‌کنید اما سایت بعد از گذشت چند ثانیه باز می‌شود؛ این مدت زمان تاخیر به دلیل بالا بودن پینگ می‌باشد.

مقاله پیشنهادی: لگ چیست؟

تاثیر پینگ بر بازی‌های آنلاین چگونه است؟

سرویس کاهش پینگ CSGO

همانطور که متوجه شدید، تاخیر در بازی‌های آنلاین باعث می‌شود، حرکات دیرتر دیده شود و قاعدتاً عکس‌العمل‌ها نیز با تاخیر همراه خواهند بود زیرا که در بازی‌های آنلاین بایستی هر لحظه داده‌های بازی از کامپیوتر به سرور اصلی و از سرور اصلی به کامپیوتر منتقل شوند. پس می‌توان نتیجه گرفت، پینگ در این بازی‌ها تاثیر بسزایی دارد و کاهش پینگ یا کاهش پینگ Csgo دغدغه مهمی برای گیمر‌ها، و مخصوصاً گیمرهای کانتر، می‌باشد. علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر با مزایای VPS و سرویس کاهش پینگ می‌توانند مقاله چرا بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کنند، را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش کاهش پینگ پابجی

پینگ مناسب بازی‌های آنلاین

با توجه به تعریف پینگ و تاثیر آن بر بازی‌های آنلاین، باید گفت هر چه مقدار پینگ پایین‌تر باشد، به منزله بالا بودن سرعت اینترنت است و این یعنی تجربه بهتر و لذت‌ بخش‌تر برای گیمرها در بازی. بطور کلی زمان تقریبی 100 میلی‌ثانیه و کمتر، زمان مناسبی برای بازی در محیط شبکه و آنلاین محسوب می‌شود. در بازی‌‌های رقابتی زمان 5 تا 20 میلی‌ثانیه، پایین‌ترین و عالی‌ترین پینگ تایم است.

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این‌ است که آیا می‌توان پینگ را کاهش داد؟ در ادامه مقاله شما را با سرویس کاهش پینگ Csgo آشنا می‌کنیم و در ادامه آموزش کاهش پینگ بازی کانتر را به صورت جامع و کامل ارئه می‌دهیم.

سرویس کاهش پینگ Csgo چیست؟

بهترین کاهش پینگ CSGO

دلیل اصلی و مهم طراحی سرویس کاهش پینگ این است که با تغییر مسیر دیتای اینترنت کاربر، علاوه بر پایین آوردن پینگ تایم، باعث رفع قطعی اتصال تا سرور بازی مقصد شود. در حالت عادی، کاربر بایستی برای اتصال به سرورهای بازی مسیرهای زیادی را طی کند، بنابراین کار سرویس کاهش پینگ Csgo، کم کردن این مسیرها است، تا کاربر هم پینگ پایین‌تری داشته باشد و هم از Packet Loss جلوگیری کند.

آموزش کاهش پینگ بازی کانتر

با توجه به تمام نکات ارائه شده در بالا، حال وقت آن است که شما گیمر عزیز بتوانید با کاهش پینگ بازی کانتر، یک بازی یکپارچه و پرسرعت را تجربه کنید! برای کاهش پینگ، چندین راه حل وجود دارد که سعی می‌کنیم مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را تشریح نماییم.

روشهای کاهش پینگ csgo

  • چک کردن سرعت و پهنای باند

جهت انجام بازی کانتر، علاوه بر سرعت بالای نت، نیاز به پهنای باند بالا نیز داریم؛ اگر از سرویس اینترنت، شما و خانواده برای چت، تماشای فیلم و … استفاده می‌کنید؛ این عمل، باعث کاهش پهنای باند می‌شود و این کاهش پهنای باند، خود باعث پایین آمدن سرعت نت و در نتیجه کاهش سرعت بازی خواهد شد.

  • استفاده از سیستم حداقلی برای اجرای بازی Csgo

خبر خوب برای گیمرهای ایرانی این است که بازی کانتر با حداقل سیستم نیز سازگار است! بنابراین اگر سیستم کامپیوتر قدیمی نیز دارید می‌توانید بازی کانتر را نصب و اجرا کنید. اما قطعاً سیستم‌های قدیمی تصویری با کیفیت و رزولوشن بسیار پایین ارائه خواهند داد.

حداقل سیستم برای بازی کانتر عبارتند از:

ریزپردازنده(CPU): مدل Intel Core 2 Duo

حافظه داخلی(RAM) حداقل 2 گیگابایت

حافظه هارد( D.D) حداقل 15 گیگابایت

کارت گرافیک: Intel HD 4000

ویندوز 7 یا بالاتر

رزولوشن تصویر720p

  • خاموش کردن VPN

بازی کانتر Csgo در ایران، تحریم و فیلتر نیست! بنابراین فیلتر شکن خود را خاموش کنید، تا پینگ بهتری دریافت نمایید.

  • خرید بسته با سرعت بالاتر

یکی از روشهای کاهش پینگ Csgo این است که از سرویس‌های اینترنتی با سرعت بالا استفاده کنید.

آموزش کاهش پینگ csgo با خرید سرویس اینترنت مخصوص بازی:

آموزش کاهش پینگ csgo

در نهایت می‌رسیم به یکی از بهترین روش‌های کاهش پینگ Csgo، که همان خرید سرویس گیمینگ می‌باشد. بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، خود اقدام به فروش این سرویس‌ها می‌نمایند. شما با خرید سرویس‌ کاهش پینگ csgo می‌توانید، تا حد بسیار قابل توجهی پینگ خود را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: تفاوت VPS و VPN در چیست؟

سخن آخر

در این مقاله سعی شد، بهترین راه‌های کاهش پینگ csgo (بازی کانتر) ارائه شود، اما با انجام راه حل‌های بالا منهای روش آخر توقع معجزه در افزایش سرعت بازی نداشته باشید، این روش‌ها تنها درصد کمی از سرعت پینگ را بهبود می‌بخشند. بنابراین اگر به‌ دنبال شرایطی بهتر، در بازی جذاب کانتر هستید، خرید سرویس کاهش پینگ، بهترین توصیه می‌‌تواند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *