آموزش جامع رفع تحریم و کاهش پینگ ولورانت

کاهش پینگ ولورانت

 

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازی ولورانت هستید و با مشکلاتی از قبیل پینگ بالا، لگ، تایم اوت و… مواجه هستید، بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید تا درک بهتری از سرویس کاهش پینگ ولورانت پیدا کنید. ولورانت(Valorant) یک بازی آنلاین شوتینگ(تیراندازی) و رقابتی است که در سبک اول شخص فعالیت می‌کند. این بازی شباهت زیادی به بازی کانتر(CSGO) دارد و سیستم تیراندازی، گیم پلی و نحوه استفاده از اسلحه در این دو بازی بسیاری شبیه به یکدیگر است. اما بهتر است بدانید که ولورانت با به کارگیری امکانات جذابی نسبت به کانتر توانست توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. امروزه بسیاری از بازیکنان ایرانی برای تجربه این بازی مفرح، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و در شرایط ناعادلانه‌ای بازی می‌کنند. برای حل مشکلات مذکور و استفاده از برنامه کاهش پینگ ولورانت با ما همراه باشید.

ولورانت(Valorant)

سرویس کاهش پینگ ولورانت

پیش از بررسی آموزش کاهش پینگ ولورانت، بهتر است ابتدا نگاهی به گیم پلی و نحوه بازی valorant داشته باشیم. رایج‌ترین حالتی که در بازی ولورانت وجود دارد همانند بازی کانتر استریک، همان سناریوی جذاب بمب گذاری است. به بیانی ساده بازیکنان به دو گروه تروریست و پلیس تقسیم می‌شوند و با یکدیگر وارد رقابت می‌شوند. بازیکنان ترور موظف‌اند تا بمبی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته است را در محل انتخاب شده منفجر کنند. در نقطه مقابل پلیس‌ها نیز وظیفه خنثی کردن این بمب را بر عهده دارند؛ در این سناریو حتی اگر بمبی گذاشته نشود، بازیکنان می‌توانند با از بین بردن همدیگر بازی را به اتمام برسانند.

همچنین بهتر است بدانید که در طول هربازی، زمانی تعبیه شده است تا اگر تروریست‌ها نتوانستند بمب را در محل موردنظر منفجر کنند، بازی به سود گروه پلیس‌ها به اتمام می‌رسد. نکته‌ای که در خصوص بازی ولورانت باید به آن توجه کرد، امکانات جدید آن است. اگر خاطرتان باشد، در بازی کانتر بازیکنان تنها به وسیله اسلحه می‌بایست بازیکنان دیگر را از بازی حذف کنند؛ اما در بازی ولورانت، علاوه بر اسلحه هر هیرو، لول‌هایی(قابلیت) در اختیار دارد. تلپورت، غیب شدن، ساخت دیوار و… از اینگونه قابلیت‌ها است.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ فیفا

آموزش ساخت حساب کاربری در بازی ولورانت

  1. ابتدا باید وارد وبسایت رسمی بازی PlayValorant.comشوید
  2. پس از وارد شدن، روی گزینه Play Now که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد، کلیک کنید
  3. در صفحه بازی شده، در صورتی که حساب کاربری بازی‌های Riot Games را دارید روی گزینه Sign In کلیک کنید. در غیر این صورت باید روی گزینه Make One کلیک کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  4. جهت ساخت حساب کاربری، باید اطلاعات شخصی خود نظیر ایمیل، تاریخ تولد و… را وارد کنید.
  5. پس از تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود به طور خودکار وارد صفحه جدیدی می‌شوید که لینک دانلود بازی ولورانت در آن قرار دارد. روی گزینه دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل نصب بازی به اتمام برسد.

آموزش رفع تحریم و رفع فیل|ترینگ بازی ولورانت

آموزش کاهش پینگ ولورانت

اول از همه، ارور 7 چیست و چرا اتفاق می‌افتد؟ ارور 7 در واقع خطایی است که بسیاری از بازیکنان، به خصوص بازیکنان ایرانی حداقل یکبار با آن مواجه شده‌اند. همانطور که در ابتدا گفته شد، ولورانت دسترسی بازیکنان ایرانی را محدود کرده است و ریجن ایران را در لیست تحریم خود قرار داده است؛ بنابراین در صورتی که با آی پی ایران وارد بازی شوید، بازی برای شما اجرا نخواهد شد. اگر خاطرتان باشد در مقاله کاهش پینگ بازی موبایل لجند به اهمیت آی پی ثابت و احراز هویت برخی از بازی‌ها اشاره کردیم. بازی ولورانت یکی از محدود بازی‌هایی است که روی احراز هویت بازیکنان به شدت حساس است. در این حالت اگر بازیکنان در زمان نصب بازی، با آی پی ایران وارد شوند و کشور خود را ایران انتخاب کنند، پس از اتمام ساخت حساب کاربری در زمان اجرای بازی، ارور 7 نشان داده می‌شود.

آموزش رفع خطای 7 و کاهش پینگ ولورانت

همانطور که گفته شد، بازیکنان باید تهیه سرویس کاهش پینگ ولورانت را پیش از نصب بازی در اولویت خود قرار دهند. مزیتی که سرویس کاهش پینگ ولورانت دراگون وی پی اس نسبت به سایر سرویس‌های کاهش پینگ دارد، ارائه آی پی ثابت و قابلیت کیل سوییچ است. به زبان ساده‌تر با خرید کاهش پینگ ولورانت، علاوه بر ارائه برنامه کاهش پینگ، آی پی اختصاصی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود که به کمک این سرویس هویت شما تبدیل به هویت یک فرد مجاز می‌شود. در ادامه بیشتر با مفهوم این سرویس آشنا می‌شوید.

آموزش کاهش پینگ ولورانت

تا امروز راه و روش‌های گوناگونی برای کاهش پینگ بازی‌های آنلاین تعبیه شده است، اما کدام بهتر است. فیل|تر شکن، VPS، DNS و… همه از راه‌های  رفع فیلت|رینگ بازی‌های آنلاین است که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها پرداخته‌ایم.

فیل|تر شکن

همانطور که در مقاله سرویس کاهش پینگ پابجی گفته شد، برنامه‌های فیل|تر شکن یکی از روش‌های رفع فیل|ترینگ بازی‌ها است؛ اما این روش عواقبی را به همراه دارد که موجب ضرر شما خواهد شد. زمانی که سیستم خود را به یک فیل|تر شکن متصل می‌کنید، تونلی در شبکه اینترنت شما ایجاد می‌شود که از چشم دنیا پنهان است. در این حالت سیستم شما در معرض خطر قرار می‌گیرد و احتمال سوءاستفاده از آن بسیار بالا می‌رود. علاوه بر این موضوع هرگاه برنامه فیل|تر شکن شما قطع و وصل می‌شود، آی پی تعلق گرفته به شما تغییر می‌کند و احراز هویت شما به مشکل می‌خورد. همچنین افرادی که از فیلت|ر شکن‌ها جهت رفع فیل|ترینگ بازی استفاده می‌کنند، دچار افزایش پینگ و تایم اوت‌های مداوم می‌شوند.

DNS

DNS نیز شباهت زیادی به روش قبل دارد. ریسک استفاده از DNS به ندرت کم‌تر از برنامه‌های تغییر آی پی و فیلت|ر شکن‌ها است اما این روش هم توصیه نمی‌شود. رایج‌ترین مشکل DNSها فیل|تر شدن سریع آن‌ها است. تغییر زودهنگام DNS نیز می‌تواند هویت شما را فاش کند و موجب بن شدن حساب کاربری شما شود.

سرویس کاهش پینگ ولورانت

نحوه کاهش پینگ ولورانت

حال تصور کنید سرویسی وجود داشته باشد که علی رغم ارائه سرویس کاهش پینگ، آی پی ثابتی را در اختیار شما قرار دهد تا در مراحل احراز هویت به مشکل نخورید. نحوه کارکرد این سرویس به این شکل است که سرورهایی که توسط تیم تخصصی دراگون وی پی اس تهیه شده در اختیار کاربران قرار داده شده است. این سرورها در نزدیک‌ترین مکان به سرورهای بازی تهیه شده است و فاصله جغرافیایی را تا حد ممکن کوتاه می‌کند(با حذف فاصله جغرافیایی پینگ بازی کاهش می‌یابد).

همچنین آی پی ثابت و اختصاص در اختیار شما قرار داده می‌شود که بیانگر ملیت شما است. به عنوان مثال اگر سرویس کاهش پینگ آلمان را خریداری کنید، آی پی کشور آلمان به شما تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که در زمان ساخت حساب کاربری فراموش نکنید که ملیت خود را بر اساس آی پی خریداری شده باید انتخاب کنید. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید آی پی ثابت ولورانت، می‌توانند به صفحه سرویس کاهش پینگ مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش کاهش پینگ اپکس

سخن آخر

بازی ولورانت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های امروزه در سبک شوتینگ است که توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است. این بازی که شباهت زیادی به بازی CSGO دارد در سال 2020 توانست تبدیل به یکی از برترین بازی‌های آنلاین دنیا شود. علاقه مندان جهت اجرای بازی ابتدا باید سرویس کاهش پینگ ولورانت را در اولویت خود قرار دهند تا مشکلاتی نظیر ارور 7، پینگ بالا، لگ، پکت لاس و… را از پیش‌تر حل کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *