نقد و بررسی بازی anima argp

بازی anima arpg

Anima کلاس‌های شخصیت‌های RPG کلاسیک را ارائه می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که در نقش یک جنگجو، جادوگر یا سرکش بازی کنید. به طور معمول، هر نقش دارای نقاط قوت و توانایی‌های شخصی خود است. Exilium Games  به تازگی یک RPG آفلاین به نام AnimA The Reign Of Darkness  منتشر کرده است. در این بازی به عنوان یک کماندار، جادوگر و جنگجو بازی می‌کنید. بازی anima arpg یک بازی زیبا و در عین حال تاریک است. اکثر بازیکنان متوجه شباهت‌هایی با سری Diablo می‌شوند، بنابراین اگر نام بازی را شنیده‌اید یا از نزدیک با آن آشنا هستید، این بازی قطعا برای شما جذاب خواهد بود. در ادامه مقاله به آموزش بازی anima arpg می‌پردازیم.

نحوه بازی anima arpg

همانطور که در Diablo، بازیکن یک شهر کوچک دارد که به عنوان مبنایی برای عملیات او در بازی عمل می‌کند. و همانطور که می‌دانید در بازی Diablo بازرگانان، آهنگران و دیگر شخصیت‌های مفید برای ماجراجویی خود را پیدا می‌کنید. همچنین در بازی anima arpg، می‌توانید پیچ ​​و خم‌های زیرزمینی پر از هیولا را کشف کنید و در هر سطح به دنبال دری بگردید که بتواند شما را به سطح عمیق‌تر ببرد. هرچه بازیکن بیشتر پیشروی کند، موجوداتی که با آنها روبرو می‌شود قدرتمندتر خواهد بود و همچنین آیتم‌های بهتری به عنوان جایزه پیدا می‌کند. در آموزش بازی anima arpg تمام حالت ونقش‌های بازی بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ فیفا

مزایا و معایب بازی anima arpg

مزایا و معایب بازی anima arpg

مزایا:

  • گرافیک زیبا.
  • فضای تاریک و موسیقی.
  • تعداد زیادی دشمن و رئیس منحصر به فرد.
  • سیستم مهارتی جالب
  • بسیاری از تجهیزات مختلف.
  • بدون تبلیغات
  • گرافیک و جزئیات عالی با طرح های HD و 3D
  • گیم پلی بسیار هیجان انگیز و اکشن در سبک اکشن RPG سریع
  • امکان استفاده از سلاح های مختلف

معایب

  • لازم است دائماً هیولاها را از بین ببرید، این می‌تواند به سرعت خسته کننده شود.
  • برای یک مبتدی دشوار است.

آموزش بازی anima arpg

زمانی که بازی را شروع کردید، باید یک نقش شخصیت را انتخاب کنید. که این بازی سه گزینه موجود مطابق با نسخه فعلی بازی عبارتند از Skirmish، Sorcery و Archery هر یک از نقش‌ها شخصیت، علاقه‌مندان و سبک بازی متفاوتی را ارائه می دهد. بیایید نگاهی به هر سه نقش بیندازیم:

Skirmish: این نقش جنگجو یا شوالیه یا تانک است که زره قوی به بازیکن ارائه می‌دهد. با آمار دفاع بالا، ادامه بازی خوب خواهد بود. اما این کلاس هیچ DPS buff ارائه نمی‌دهد. بنابراین شما نمی توانید آسیب زیادی وارد کنید.

Sorcery: این نقش جادوهای قدرتمندی را ارائه می‌دهد. یعنی شما می‌توانید این جادوهای قدرتمند را برای از بین بردن اشیاء یا دشمنان در سیاه چال ها آزاد کنید. با شخصیت جادویی، شما آسیب جادویی را وارد خواهید کرد.

Archer: در این نقش با سرعت حمله بالا، حرکت سریع مانند پاداش با شخصیت کماندار، در مقایسه با نقش‌های دیگر، آسیب بیشتری به دشمنان وارد می‌کنید. همچنین، آسیب فیزیکی، توانایی جاخالی دادن، سرعت حمله، سرعت حرکت را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ PUBG

نکات طلایی

نکات طلایی بازی anima arpg

  • تجهیزاتی را که برای طلا می‌گیرید هرچه سریعتر بفروشید: یکی از نکاتی که در آموزش بازی anima arpg باید بدانید این است که شما وسایل زیادی را از نبرد با موجودات مختلف برمی‌دارید، کیف شما نسبتاً سریع پر می‌شود (بستگی به میزان مبارزه شما دارد). پیشنهاد می‌کنم وقتی کیفتان پر شد، به شهر برگردید و تجهیزات ناخواسته را در ازای طلا به NPCها بفروشید.
  • کالاهای خود را در انبار ذخیره کنید: در شهر یک صندوقچه بزرگ پیدا خواهید کرد که می‌توانید تجهیزات یا سایر موارد مفیدی را که فوراً از آنها استفاده نمی‌کنید، در آن ذخیره کنید. پیشنهاد می‌کنم مقداری ارز استفاده نشده و همچنین تجهیزاتی را که بعداً با کمی افزایش سطح بالاتر از آن‌ها استفاده می‌کنید، در آنجا ذخیره کنید تا به اشتباه آن را NPC نکنید.

درباره نسخه AnimA ARPG (2021) MOD APK

اگر بازی اصلی AnimA ARPG (2021) را در مرحله اولیه AnimA ARPG (2021) نصب کرده باشید، ممکن است مجبور شوید زمان زیادی را صرف جمع آوری ارز درون بازی AnimA ARPG (2021) کنید تا خودتان را بهبود ببخشید یا از طریق پرداخت درون بازی، پول خرج کنید تا به سرعت قوی تر شوید. در هر صورت، شما همیشه باید مقداری زمان یا پول در این فرآیند صرف کنید، که برای اکثر بازی‌های RPG جای تاسف دارد. هنگامی که از apk مود AnimA ARPG (2021) استفاده می کنید، از این دو مشکل کاملاً جلوگیری می‌کنید.

بررسی کاهش پینگ بازی anima arpg

مشکلات تاخیر بازی معمولا با مشکلات پینگ بالا همراه است. اما علت پینگ بالا چیست؟ اگر شبکه یا پهنای باند شما متراکم باشد، اتصال شبکه شما ناپایدار باشد، یا مسیریابی بازی شما بد باشد، با مشکل پینگ بالا مواجه خواهید شد. برای رفع مشکلات شبکه متراکم و پهنای باند، یک سرویس کاهش پینگ خوب بازی شما را بهینه می‌کند تا بتواند بسته‌های داده را به موثرترین شکل ممکن ارسال کند. برای کاهش پینگ این بازی می‌توانید با خرید vps خیال خود را راحت کنید زیرا این برنامه وظیفه دارد لوکیشن بازی شما را به نزدیک ترین لوکیشن سرور این بازی رساند.

سخن پایانی

AnimA ARPG  پر از تنش و واکشن است که در آن باید هر لحظه منتظر یک تهدید و چالش جدید باشید. این بازی با محتوای داستانی خود واقعا می‌تواند شما را هیجان زده کند. شما می‌توانید شخصیت قهرمان بازی را در سطوح مختلف ارتقا دهید و قدرت‌ها و مهارت‌های او را افزایش دهید تا به تدریج یک قهرمان شکست ناپذیر خلق کنید. سازندگان بازی می‌گویند بیش از 200 آیتم مختلف و مخفی در AnimA وجود دارد. شما می توانید برای کشف آنها ریسک کنید یا با کاوش در مکان های ناشناخته بیشتر ورودی‌های سطوح پنهان را پیدا کنید. در واقع  به گفته سازندگان بازی، در AnimA ARPG، شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از آیتم‌های سفارشی و شخصی سازی داشته باشید تا شخصیت خود را به یک جنگجوی انحصاری تبدیل کنید. البته بازی‌های مشابهی قبل از این بازیی آمده است. مثلا بازی پابجی موبایل را می‌توانید با کارکترهای بیشتر بازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *