وارزون یکی از بازی‌های محبوب امروزی است که تاکنون توانسته توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. استفاده از سبک بتل رویال و گرافیک بالای وارزون توانست در مدت زمان کمی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول، کامپیوتر، موبایل و… شود. اما این بازی مشهور نیز همانند بسیاری از بازی‌های آنلاین امروزه مشکلاتی از قبیل پینگ بالا، پکت لاس و تایم اوت‌های مداوم را به همراه دارد. این موضوع به قدری مشکل ساز شد که تهیه سرویس کاهش پینگ وارزون به موضوعی مهم‌تر از خود بازی تبدیل شد. در حال حاظر بیش از ده‌ها روش برای کاهش پینگ وارزون در سراسر اینترنت وجود دارد؛ اما کدام بهتر است؟ کدام سرویس به طور حتمی پینگ را پایین می‌آورد و…؟ با همراه باشید تا شما را بهترین و مطمعن‌ترین روش پایین آوردن پینگ وارزون و آی پی ثابت وارزون آشنا کنیم.

گیم پلی وارزون

کاهش پینگ وارزون

پیش از اینکه به بررسی روش‌های پایین آوردن پینگ وارزون و آی پی ثابت آن بپردازیم، بهتر است کمی با گیم پلی وارزون آشنا شویم. در وهله اول باید بدانید که وارزون نیز همانند پابجی از سبک بتل رویال برخوردار است و این موضوع به تنهایی بر اهمیت این بازی تاثیر بسزایی گذاشته است. بتل رویال در واقع سبک جدید از بازی است که بازیکنان به طور گروهی یا تک نفره وارد بازی می‌شوند و باید با یکدیگر مبارزه کنند؛ در انتهای کار آخرین بازمانده برنده بازی می‌شود و امتیازاتی را کسب می‌کند. ترکیب حس ماجراجویی و اکشن از مهم‌ترین مواردی است که شهرت وارزون را دو چندان کرده است. علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با بتل رویال و بازی پابجی می‌توانند مقاله کاهش پینگ پابجی را مطالعه کنند. گیم پلی واروزن شباهت زیادی به پابجی دارد و تقریباً همه چیز شبیه به هم است.

بازی از آن جایی شروع می‌شود که تمامی بازیکنان به کمک چتر نجات از هواپیمای در حال حرکت بر روی جزیره‌ای متروکه فرود می‌آیند و سپس در خانه‌ها، انبارها و جعبه‌های روی زمین به دنبال تجهیزات و اسلحه می‌روند. در همین زمان کمربند دایره شکلی در نقشه بازی مشاهده می‌شود که زون نام دارد و پس از چند دقیقه کوچک‌تر می‌شود و بازیکنانی که در محیط خارجی این کمربند قرار گرفته باشند، از خونشان کم می‌شود. بدون شک سبک بتل رویال بدون در نظر گرفتن زون، معنای خود را به طور کلی از دست می‌دهد؛ چرا که در صورت عدم استفاده از این کمربند دایره شکل، بازیکنان می‌‌توانستند تا انتهای بازی به صورت پراکنده ساعت‌ها به دنبال دشمنان خود باشند.

چرا باید از سرویس کاهش پینگ وارزون استفاده کنیم؟

سرویس کاهش پینگ وارزون

بدون شک اگر شما هم یکی از بازیکنان مقیم ایران هستید، از پینگ بالا و تایم اوت‌های بازی رنج می‌برید؛ اما چاره چیست؟ امروزه راه و روش‌های بسیاری برای پایین اوردن پینگ وارزون وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. لازم به ذکر است که بازی‌های شوتینگ به خصوص بازی‌هایی که در سبک بتل رویال فعالیت می‌کنند، نسبت به دیگر بازی‌های ساخته شده نیاز بیشتری به یک سرویس کاهش پینگ دارند؛ چرا که حتی اگر یک ثانیه هم از دشمنان خود عقب باشید، همین موضوع به تنهایی می‌تواند باعث شکست شما شود.

وارزون نیز از این قاعده مستثنی نیست! البته در زمان انتشار این مقاله برخلاف پابجی، وارزون کاربران ایرانی را در لیست تحریم قرار نداده است و نیازی به احراز هویت ندارد، اما هنوز هم مشکل پینگ بالای ایرانیان حل نشده است. بنابراین بهتر است پیش از اقدام به نصب بازی، با بهترین و معتبرترین سرویس کاهش پینگ وارزون آشنا شوید.

نحوه تشخیص پینگ در وارزون

  • پیش از بررسی روش‌های کاهش پینگ وارزون ، نخست باید از پینگ واقعی بازی مطلع شوید. اگر بخواهید از پینگ واقعی سیستم خود مطلع شوید، می‌توانید پس از وارد شدن به محیط CMD دستور ping 1.1.1.1 -t را تایپ کنید. اما این روش تنها پینگ سیستم شما را بررسی می‌کند و ممکن است پینگی واقعی بازی متفاوت باشد. برای تشخیص پینگ واقعی وارزون مراحل زیر را دنبال کنید:
  • در روش اول پس از وارد شدن در قسمت بالای صفحه سمت راست، علامت وای فای را مشاهده می‌کنید؛ اگر علامت مذکور به رنگ سبز درآمده باشد، به این معنا است که پینگ شما در وضعیت مطلوب قرار گرفته است. اگر زرد باشد بیانگر پینگ متوسط و رو به بالا است و در حالت آخر اگر علامت وای فای قرمز شده باشد، پینگ بازی در بدترین حالت ممکن قرار گرفته است.
  • در روش دوم پس از اینکه وارد بازی شدید، در منوی سمت راست صفحه روی علامت چرخ دنده یا Setting کلیک کنید. سپس در منوی باز شده صفحه را اسکرول کنید و به انتهای آن بروید. روی گزینه Server کلیک کنید و پینگ واقعی بازی را در سرورهای مختلف وارزون مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در صورت تغییر سرور، تا مدت مشخصی اجازه تغییر سرور را نخواهید داشت.

آموزش کاهش پینگ وارزون و تهیه آی پی ثابت وارزون

آموزش کاهش پینگ وارزون

همانطور که گفته شد، وارزون یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های امروزه است که سن و سال نمی‌شناسد. اما این انصاف نیست که بازیکنان ایرانی بخواهند با پینگ بالای 200 بازی کنند، اما بازیکنان اروپایی با پینگ زیر 100؛ بنابراین اگر شما هم یکی از قربانیان این مشکل بزرگ هستید، این قسمت را از دست ندهید.

فیل|تر شکن‌ها

قطعاً هرگاه که بازیکنان برای دسترسی به بازی خاصی به مشکل می‌خورند، اولین ایده‌ای که به ذهنشان می‌رسد، استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی یا V-P-N است؛ اما این روش مشکلاتی را نیز به همراه دارد که بهتر است ابتدا با آن‌ها آشنا شوید. زمانی که سیستم خود را به اینترنت متصل می‌کنید، یک آی پی به سیستم شما تعلق می‌گیرد که بیانگر ملیت شما است. حال اگر بازی فوق، ایران را تحریم کرده باشد(ممکن است در آینده وارزون نیز اینکار را انجام دهد) به کمک V-P-N آی پی شما تغییر می‌کند و یک آی پی مجاز به شما داده می‌شود. در این حالت شما می‌توانید تحریم‌ها را دور بزنید، اما پینگ شما به مراتب بیشتر خواهد شد و بازی کندتری را تجربه می‌کنید. همچنین ممکن است پس از گذشت زمان، V-P-N شما نیز فی|لتر شود و دسترسی شما محدود شود. استفاده از این روش به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

DNS

DNSها نیز همانند ماسکی بر روی صورت شما عمل می‌کند. در واقع آی پی شما تغییری نمی‌کند اما به کمک DNS به بازی‌های فیلتر شده دسترسی پیدا می‌کنید، اما این روش نیز بهترین روش نیست؛ چرا که DNSها نیز تاثیر آن چنانی روی پینگ شما نمی‌گذارد و پس از مدت کوتاهی، از دسترس خارج می‌شود.

بهترین DNSها برای بازی وارزون

1.1.1.1

این dns که محصول شرکت Cloudfire است سریع‌ترین DNS حال حاضر دنیا است. کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی از این DNS استفاده کرده و سرعت اینترنت خود را بالا ببرند. برای تنظیم کردن این DNS روی ایکون اینترنت کلیک راست کرده و تنظیمات اینترنت را باز کنید، روی گزینه Change Adaptor Option کلیک کرده با انتخاب آداپتور کنونی و انتخاب گزینه properties اعداد زیر را وارد نمایید.

Perfered DNS  server:1.1.1.1

Alternate DNS server: 1.0.0.1

Google DNS server

در جایگاه دوم قطعا سرورهای گوگل قرار می‌گیرند. گوگل چند سالی است که DNS های باز خود را در اختیار کاربران قرار داده تا سرعت بالای اینترنت را تجربه نمایند. و در همین زمان کوتاه توانسته است جا پای خود را محکم کند.

Perfered DNS  server:8.8.8.8

Alternate DNS server: 8.8.4.4

Open DNS

در جایگاه سوم open DNS قرار دارد که علاوه بر ارتباط بهتر در بازی سرعت اینترنت را نیز افزایش می‌دهد. همچنین این DNS به عنوان دیواره آتش نیز عمل می‌کند. این دی ان اس، محدودیت زمانی دانلود ISP را نیز از بین می‌برد.

Perfered DNS  server:208.67.222.222

Alternate DNS server: 208.67.220.220

با توجه به بالا بردن سرعت بازی با تغییر DNS اما در مقایسه می‌توان عنوان کرد این روش بهترین روش موجود نیست. به دلیل عدم حفظ امنیت کاربران و عدم توانایی بالا در کاهش پینگ بازی‌های آنلاین.

سرویس کاهش پینگ وارزون

بهترین سرور کاهش پینگ وارزون

حال فرض کنید، برنامه یا سرویس وجود داشته باشد که علاوه‌بر رفع تحریم و کاهش پینگ، هیچ محدودیت زمانی نیز نداشته باشد. در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بازی وصل شود و پکت لاس را برای همیشه از یادتان ببرد! رویای بازی کردن با پینگ پایین و بدون پکت لاس دیگر یک رویای واهی نیست؛ سرویس کاهش پینگ وارزون دراگون VPS اولین و برترین برنامه کاهش پینگ است که امروزه توانسته یک تجربه متفاوت را به کاربران خود اهدا کند. تصور کنید در ایران زندگی می‌کنید اما با پینگ واقعی کشورهای اروپایی بازی می‌کنید، دیگر در زمان درگیری‌های استرس‌زا پکت لاس باعث شکست شما نمی‌شود و تیرهای شما بهتر از همیشه رجیستر خواهند شد. جهت خرید سرویس‌های گیم و سرویس کاهش پینگ پابجی، به صفحه برنامه کاهش پینگ مراجعه کنید.

سخن آخر

بازی وارزون یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که در یکی دوسال اخیر به یکی از برترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد. اما همانند بسیاری از بازی‌های آنلاین امروزی از مشکلاتی نظیر پینگ بالا، پکت لاس و تایم اوت نیز برخوردار است که بهترین و معتبرترین راه برای حل مشکلات مذکور، تهیه سرویس کاهش پینگ وارزون است. جهت تهیه سرویس کاهش پینگ وارزون، ابتدا با تیم پشتیبانی دراگون وی پی اس مشورت کنید تا از نزدیک‌ترین سرور به وارزون بهره‌مند شوید.