بازی knight hood چیست؟ نقد و بررسی بازی انجمن شوالیه‌ای

بازی knight hood چیست

knight hood در سال 2018 توسط King منتشر شد. این بازی فانتزی مطمئنا هر گیمری را متحول خواهد کرد. با شروع بازی، اولین چیزی که ممکن است متوجه شوید گرافیک عجیب و غریب و دلنشین Knighthood است. هنگامی که شخصیت شما ساخته و نامگذاری شد، با پیرمردی به نام سر دریکسون وارد گفتگو خواهید شد که آمادگی شمارا برای شوالیه شدن بررسی می‌کند. در ادامه مقاله به بحث بازی knight hood چیست و آموزش بازی knight hood می‌پردازیم.

بازی knight hood چیست؟

Knighthood مانند هر نسخه RPG بسیار پرطرفدار و جذاب است، اگرچه گزینه‌های این بازی برای پیشرفت و شکست دشمن بسیار محدود هستند اما شما می‌توانید اصول اولیه مانند جنسیت، رنگ پوست، مدل مو و رنگ را انتخاب کنید. متاسفانه در این بازی، گرافیک بازی کاملاً ساده و کارتونی است. نحوه بازی به این صورت است که مبارزه شما یک مبارزه نوبتی است که در هر دور باید با یک تا شش هیولا روبرو شوید. هر مبارزه حداکثر سه راند طول می‌کشد و شما باید با سلامتی سالم از آن زنده بمانید. در این بازی شما با دو روح وارد می‌شوید که به شما کمک می‌کنند و قدرت های خاصی دارند. هر سلاحی که در اختیار کارکتر شما است، همراه با وظایف هر کارکتر، در برابر برخی از دشمنان قوی و در برابر دیگران ضعیف است.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ فورتنایت

نکات قوی‌تر شدن در بازی knight hood چیست؟

نکات قوی‌تر شدن در بازی knight hood چیست؟

  •  level up قهرمانان
  • قهرمانان را رتبه بندی کنید
  • Gears را ارتقا دهید

نحوه دریافت کدهای جدید بازی Knighthood چیست؟

  1.  به وب سایت Knighthood بروید.
  2.  در مرحله بعد به بخش ورودی کدهای Knighthood بروید.
  3. کد Knighthood را وارد کنید و لذت ببرید.

گرافیک بازی Knight hood چیست؟

دو نکته در مورد گرافیک Knighthood وجود دارد. اولاً، آنها به گونه ای طراحی شده اند که روی بسیاری از دستگاه ها، از جمله تلفن های کم مشخصات، بهینه شوند و به راحتی کار کنند. فناوری گرافیکی که کینگ در بازی های خود استفاده می کند بسیار سازگار است، اکشن ها و افکت ها به خوبی کار می کنند. دوم، گرافیک زیبا، طراحی متحرک، با رنگ های روشن است اما همانطور که در بحث بازی knight hood چیست گفته شد متاسفانه در این بازی، گرافیک بازی کاملاً ساده و کارتونی است.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ WARZONE

نکات آموزش بازی knight hood

نکات آموزش بازی knight hood چیست

بهترین قهرمانان خود را قبل از هر نبرد انتخاب کنید: قبل از هر نبرد در بازی، شما این امکان را دارید که قهرمانان خود را برای نبرد انتخاب کنید. بازی قهرمانانی را که مناسب‌تر می‌داند، با یک علامت مثبت مشخص می‌کند، بنابراین انتخاب بهترین‌ها نباید مشکل بزرگی باشد.

ابتدا ضعیف‌ترین دشمنان را از بین ببرید: منظور از ضعیف ترین کسی است که کمترین سلامتی را دارد. یا کسی که بیرون آوردن آن راحت ترین است. هر چه تعداد حریفان کمتری با آنها روبرو شوید، پیروزی راحت‌تر است، زیرا حملات کمتری به کارکتر شما وارد می‎‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *