چرا بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کنند؟ اهمیت VPS در دنیای بازی های رایانه ای

آدرس اینترنتی برای دستگاه شما به نام آی پی ثابت می‌باشد که با آن در تمام شبکه‌های دنیا شناخته می‌شوید به این منظور که اگر شما در کشور دیگری قرار داشته باشید آی پی شما نیز به آنجا تعلق دارد. به عنوان مثال شما فردی ایرانی هستین که در کل شبکه‌ها نیز یک ایرانی محسوب می‌شوید که دلیل محدودیت‌های اینترنتی شما به دلیل تحریم بودن ایران از سایت‌های مورد نظر است. همچنین با تغییر دادن آی پی خود، آدرس شما نیز تغییر می‌کند از همین رو دیگر شما ایرانی در شبکه‌ها محسوب نمی‌شوید و می‌توانید به انجام فعالیت‌های خود در شبکه‌های مد نظرتان بدون مشکل بپردازید. با ما همراه باشید تا پاسخ به سوال چرا بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کنند را در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

چرا بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کنند

بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کننددر بازی‌های آنلاین اصطلاح پینگ خیلی رایج است و اگر شما در بازی‌های آنلاین شرکت کرده باشید با این اصطلاح شناخت کامل را دارید. پینگ بالا در بازی‌های آنلاین مشکلی است که خیلی از گیمر‌ها با آن رو به رو هستند و این مشکل نیز بر عملکرد پلیر‌ها در بازی تأثیر دارد که باعث کاهش عملکرد مثبت در بازی می‌شود. در کلام ساده معنی پینگ به میزان زمانی گفته می‌شود که برای منتقل کردن داده‌ای از سمت رایانه فرد به سرور اصلی و برگشت آن محسوب می‌شود که با توجه به این توضیحات پینگ پایین برای گیمر‌ها خیلی با ارزش می‌باشد.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ پابجی

خیلی از گیمر‌ها با روش‌های مختلف سعی بر این دارند تا سرعت انتقال داده خود را افزایش دهند مانند تغییر سرور شبکه، ارتقا دادن دستگاه و استفاده از اینترنت‌هایی با سرعت بالا می‌باشد ولی یک روش وجود دارد که تأثیر آن از همه‌ی این‌ها بیشتر است که این روش استفاده از آی پی ثابت می‌باشد که به قدری تاثیر دارد که امروز بسیاری از گیمر‌ها از این روش استفاده می‌کنند و بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کنند تا از عملکرد بهتری برخوردار شوند تا بتوانید حریفان خود را راحت تر شکست دهید.

Packet Loss چیست؟

بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کننددر بعضی از موقع‌ها سرعت اینترنت افراد بسیار پایین است که بسیار آزار دهنده می‌باشد اما ممکن است حتی از این بدتر شود که بیشتر در بازی‌های آنلاین این مورد رخ می‌دهد که Packet Loss نام دارد. Packet مجموعه‌ای از داده‌ها محسوب می‌شود که در بین شبکه‌های اینترنتی رد و بدل می‌شود. وفتی که چندین رایانه به یکدیگر از طریق اینترنت متصل هستند که در بین آن‌ها داده‌هایی از قبیل اطلاعات بازی، رد و بدل می‌شود را پاکت می‌گویند. از این رو زمانی که تعدادی از رایانه‌ها از طریق اینترنت به یکدیگر متصل می‌شوند که با انجام دادن بازی آنلاین شبکه‌ای از اطلاعات و داده‌ها را تشکیل می‌دهند و Packet‌ها در بین آن‌ها از رایانه اول به رایانه دوم و همچنین به رایانه‌های دیگر رد و بدل می‌شود.

Packet Loss چیست؟ در زبان ساده به معنای از دست دادن داده است. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد انتقال داده از رایانه دوم به رایانه‌ شما وارد نشود که در بعضی مواقع ممکن است کامل از دست برود. پینگ بالا یکی از موارد است که می‌تواند دلیل بوجود آمدن چنین مشکلی باشد که با بودن پینگ شما بالاتر از 120 این اتفاق می‌افتد و از این رو وقتی که اطلاعات از رایانه حریف برای شما ارسال نشود شما حرکات حریف خود را متوجه نمی‌شوید که سبب باخت شما خواهد شد. بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کنند تا بدون پینگ بالا به بازی کردن خود در سرور‌ها بدون بوجود آمدن Packet Loss ادامه دهند.

تاثیر منفی V-P-N بر پینگ در بازی

تاثیر منفی VPN بر پینگ در بازی

خیلی از بازی‌های آنلاین هستند که در ایران تحریم می‌باشند که با وارد شدن با آی پی ایران امکان دسترسی به آن را ندارید. اولین راه برای دور زدن این مشکل به فکر گیمر‌ها می‌افتد استفاده از فیلت|رشکن است که بهتر است بدانید فیلت|رشکن یا همان V-P-N چقدر باعث افزایش پینگ بازی می‌شود و این عمر باعث آهسته شدن اینترنت شما می‌شود. دلیل آن این است که یک هدف ارتباطی جدید به شبکه شما اضافه شده است که برای حال این مسئله بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کنند. با در نظر گرفتن این نوشتار شما با تغییر آی پی خود به یک کشور دیگر می‌توانید مشکل دسترسی نداشتن به بازی یا فیلت|ر بودن آن را حل کنید.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ

تغییر آی پی باعث افزایش سرعت می‌شود؟

تغییر آی پی باعث افزایش سرعت می‌شودشاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که سرور‌های اختصاصی یا همان مجازی چه تفاضلی با سرور‌های عادی دارند که موجب افزایش سرعت می‌شوند. سرور‌های اختصاصی یا مجازی بخشی از سرور‌های کلی اینترنت هستند که به یک نفر تعلق دارد. به درستی که سرور‌های اختصاصی به طور کامل در اختیار یک فرد قرار می‌گیرد که عملکرد آن مانند اشتراکی است که داده‌های مختلف را مدیریت می‌کند. به همین دلیل بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کنند تا بدون مشکل و داشتن لگ و پینگ بالا با حریفان خود مبارزه کنند.

مطلب آخر

در مقاله چرا بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کنند گفتیم که دلیل اینکه بازیکنان باید از آی پی ثابت استفاده کنند این است که خیلی از گیمر‌ها هستند که از پینگ بالا در بازی برخوردار هستند و از روش‌های مانند تغییر سرور شبکه، ارتقا دادن دستگاه استفاده می‌کنند. اما هیچکس از این روش‌ها استفاده مطلوب نبرده است که برای رفع این یک روش مناسب و تأثیرگذار موجود است که بایستی از آی پی ثابت استفاده ببرید که با داشتن ای چی متعلق به خود دیگر از پینگ بالا در بازی خبری نیست و می‌توانید به راحتی و با پینگ مناسب به بازی کردن خود ادامه دهید.

سوالات متداول

چرا گیمرها باید از آی پی ثابت استفاده کنند؟

دلیل اینکه گیمرها باید از آی پی ثابت استفاده کنند این است که شما با داشتن یک سرور اختصاصی مخصوص به خودتان دیگر لزومی ندارد دیگر با پینگ بالا و داشتن لگ به مبارزه با حریفان خود بروید.

پینگ چیست؟

به مقدار زمان که طول می‌کشد که یک بسته اطلاعات از سوی دستگاه هوشمند مانند کامپیوتر به سمت سرور رفته و باز خواهد گشت را پینگ نام دارد.

یک سرور مجازی چگونه باعث سرعت بیشتر می‌شود؟

به این منظور که با قرار دادن یک سرور اختصاصی برای یک فرد باعث افزایش سرعت آن می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *