نقد و بررسی بازی left to survive به همراه نکات طلایی

بازی left to survive

این یک بازی اکشن با عناصر استراتژی است که در ۲۴ جولای ۲۰۱۸ توسط My.com توسط هلدینگ روسی Mail.ru Group منتشر شد. بازی left to survive پر ازهیجان و تنوع است. در واقع شما هرگز از این بازی خسته نخواهید شد. در این بازی بازیکنان بازماندگانی را کشف می‌کنند که در کارهای مختلف کمک می‌کنند. به عنوان مثال، مهندسان ساخت و ساز را ترویج می‌کنند، مزرعه ای که غذا را تامین می کند و …است. شکی نیست که بازی Left to Survive کمی بهتر از دیگر بازی‌های سبک استراتژی است. در ادامه مقاله به بحث کامل این بازی و کاهش پینگ این بازی خواهیم پرداخت.

بازی left to survive چیست؟

این یک بازی نقش‌آفرینی اکشن فوق‌العاده است که بر روی دنیای آخرالزمانی تمرکز دارد. در واقع شما باید در این بازی از سیاره در برابر زامبی‌ها محافظت کنید. این یک بازی شناخته شده در بین گیمرها در سراسر جهان است. در این بازی شما باید به مناطق آلوده به زامبی بروید و با آن زامبی‌ها مبارزه کنید. دقت داشته باشید که در عین حال دوستان خود را زنده نگه دارید.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ پابجی

نکاتی در مورد فروشگاه بازی left to survive برای مبتدیان

نکاتی در مورد فروشگاه بازی left to survive

فروشگاه به چند بخش تقسیم می شود:

  1. خرید PvP: جایی که توصیه می‌شود قبل از هر نبرد سهام را به روز کنید.
  2. جعبه‌ها را می‌توان خریداری کرد و انواع صندوق‌ها را با پاداش‌های مفید باز کرد.
  3. قهرمانان:یکی از قسمت‌ها و نوعی کارکترهای شما در این بازی است. کارکتر قهرمان 4 بخش دارد که با گذشت زمان می‌توانید موارد پاداش را در آن قرار دهید.

معرفی منابع بازی

  1. پول نقد ارز بازی است: که برای خرید تجهیزات، تغییر آن ضروری است. پس از انجام موفقیت آمیز وظایف می‌توانید پول نقد دریافت کنید.
  2. طلا: برای بهبود و توسعه تجهیزات، تجهیزات و ساختمان ها ضروری است. طلا در این بازی برای تکمیل ماموریت‌های مختلف است. بنابراین باید آن را پس انداز کنید و فقط برای چیزهای ضروری خرج کنید.
  3. قوطی: برای تکمیل موفقیت آمیز حملات به پایگاه های دشمن مورد نیاز است.

قسمت‌ های بازی left to survive

قسمت‌ های بازی left to survive

مزرعه : مهم‌ترین منبع در بازی است زیرا بدون غذا شخصیت و ساکنان طولانی مدت دوام نمی آورند. بنابراین لازم است قبل از هر چیز این بنا برپا شود. همچنین، غذا در طول ماموریت‌های شرکت مفید است. برای انجام وظایف بدون تأخیر در طرح بازی، نیاز به ذخیره معینی از مواد غذایی است.

مرکز شهر: قسمتی از بازی که  با نبود آن  ساخت بقیه ساختمان‌ها و اصلاح ساختمان‌ها غیر ممکن است. در یک کلام، اینجا قلب اردوگاه است. بهبود این مرکز تا حد امکان ضروری است، زیرا سطح مرکز شهر بر کشف انواع جدید سلاح ها تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ وارزون

اسلحه خانه: مکانی که در آن ضایعات فلزی تولید می‌شود، که برای ارتقاء مطلقاً هر سلاحی لازم است. با پیشرفت بازی، گیمرها به سلاح های قدرتمندتری نسبت به ابتدای بازی نیاز خواهند داشت. همچنین تجهیزات اصلاح شده در PvP مفید است.

انبار نفت: نفت برای بهبود مرکز مورد نیاز است. در وظایف بازی نقشه هایی وجود دارد که می توانید مواد مختلف زیادی را روی آنها بیابید. آنها برای ساخت و نوسازی اقلام مورد نیاز هستند.

کارخانه: سازه اجزایی را تولید می‌کند که برای بهسازی ساختمان‌ها ضروری است. اگر بازیکنی نتواند مواد مورد نیاز را برای مدت طولانی روی نقشه ها پیدا کند، Factory به ایجاد آنها کمک می‌کند.

ذخیره سازی: اقلام تولید شده و یافت شده، ضایعات فلزی و چیزهای دیگر در اینجا ذخیره می‌شود. بنابراین، باید بلافاصله پس از کارخانه ساخته شود. البته هر ساختمانی انبار مخصوص به خود را دارد اما بزرگ نیست. با گذشت زمان، بازیکن فضای کافی برای مواد نخواهد داشت.

Helipad : یک هلیکوپتر روی آن قرار دارد که بازیکن ماموریت‌های بازی را در آن انجام می‌دهد. با افزایش قدرت این قسمت، قدرت هلیکوپتر افزایش می‌یابد و وظایف جدید در این بازی ظاهر می‌شود. در  این بازی همه چیز به هم مرتبط است. هر ساختار جدید تعدادی ماموریت را در بازی باز می‌کند.

تجهیزات: برای اینکه این کار در دسترس قرار گیرد، داشتن تجهیزات با قدرت مشخص ضروری است. برای افزایش استحکام بشکه‌ها باید ویژگی‌های آن (حمله، سرعت شلیک، سرعت بارگذاری مجدد) را افزایش داد و یا آن را ارتقا داد.

چگونه کدهای تبلیغاتی left to survive را دریافت کنیم

چگونه کدهای تبلیغاتی left to survive را دریافت کنیم

کدهای تبلیغاتی Left to survive می‌تواند راهی عالی برای دریافت آیتم‌ها و منابع انحصاری درون بازی به صورت رایگان باشد. کدهای تبلیغاتی به شما این امکان را می‌دهند که شعله‌ها، طلا، انرژی، نوار، افزایش سرعت و غیره را دریافت کنید. این موارد می‌توانند در حین پیشرفت در بازی بسیار مفید باشند. کدهای تبلیغاتی بازی left to survive در وب سایت‌هایی مانند  Facebook ، Instagram، Twitter، Reddit و Discord منتشر می‌شوند. بیشتر اوقات، توسعه دهندگان کدها را در مناسبت‌های خاص مانند: جشنواره ها، مشارکت‌ها و رویدادهای خاص منتشر می‌کنند.

 سرویس کاهش پینگ بازی left to survive

اکثر بازیکنان تا به حال با پینگ بالا در این بازی روبرو شده‌اند. چنین مشکلی در بازی آزار دهنده است و بازی را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد. پینگ بالا می‌تواند منجر به تاخیر در بازی نیز شود. پینگ بالای 100 سرعت بازی را کاهش می‌دهد و منجر به شکست می‌شود. در این حالت، یک سرویس کاهش پینگ برای خلاص شدن از شر پینگ زیاد، لگ و تاخیر در بازی ضروری است.  برای کاهش پینگ vpsو vpn بهترین راه حل است اما با خواندن مقاله تفاوت بین vpsو vpn متوجه خواهید شد که برای کاهش پینگ بازی شما vps بهتر است. زیرا فاصله جغرافیایی نسبت به مکان سرور این بازی را خودکار تنظیم  و کم می‌کند تا سرعت بازی بسیار بالا رود. اگر که علاقه بیشتری نسبت به اطلاعات vps دارید مقاله 5 مزیت استفاده از vps در بازی‌ های آنلاین را بخوانید.

سخن پایانی

در این بازی اردوگاه خود را در برابر زامبی‌ها و جناح‌های رقیب بسازید، و از دوستانتان در این بازی دفاع کنید. بازماندگان را پیدا کنید، مواد را غارت کنید و با هم متحد شوید تا بر دنیای پسا آخرالزمانی غلبه کنید. در واقع تمام زامبی‌ها را در سراسر خیابان بکشید تا سطح خود را بالا ببرید و زنده بمانید. همانطور که از میان کوچه‌ها و گوشه‌ها عبور می‌کنید، زامبی‌ها از ناکجاآباد ظاهر می‌شوند، بنابراین مطمئن شوید که اسلحه‌های خود را در صورت نیاز سطح بالا می‌برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *