بازی‌های استراتژی آنلاین این روزها بیشتر از هر گیم دیگری طرفدار دارند. این سبک از بازی‌ها معمولاً به بازی‌های RPG مشهور هستنند که شما مسئول کارکتر اصلی خود در بازی هستند. از مشهورترین بازی‌های RPG بازی World of Warcaft یا WOW می‌باشد. گیمرهای ایرانی زیادی به این بازی علاه مند هستند، چرا که از طریق این بازی می‌توان درآمد زیادی کسب کرد. اما اصلی‌ترین مشکلی که همه گیمرها در حین بازی به آن دچار می‌شود، افزایش پینگ است. این بازی متعلق به شرکت Blizzard می‌باشد که ایران را در لیست کشورهای تحریم شده خود قرار دارد. از این رو گیمرهای ایرانی برای اجرای این بازی باید V.P.N تهیه کنند. استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی به خودی خود باعث بالا رفتن پینگ شما خواهد شد. ما در این مقاله قصد داریم به شما نحوه کاهش پینگ World Of Warcraft را آموزش دهیم تا به راحتی از این بازی درآمدزایی کنید.

گیم پلی بازی World Of Warcraft

کاهش پینگ world of warcraft

بازی World Of Warcraft  یا دنیای وارکرفت یک بازی ویدیوئی نقش آفرینی است که از سری مجموعه‌های بازی‌های وارکرفت است. این بازی توسط کپانی بلیزارد(Blizzard) در سال 2004 برای کامپیوترهای شخصی و رومیزی تولید شد. بازی World Of Warcraft چهارمین نسخه از سری بازی‌های وارکرفت است که ادامه نسخه قبلی خود می‌باشد. این بازی در گذشته به سبک استراتژی بوده است، اما امروزه سبک آن به MMORPG تغییر پیدا کرده است. این بازی در سال 2014 با ثبت بیش از 10 میلیون گیمر آنلاین به پرطرفدارترین بازی MMORPG تبدیل شد. World Of Warcraft بازی آنلاین می‌باشد که شما باید برای انجام این بازی گیم تایم خریداری کنید. پس از آن کارکتر خود را از بین یکی از دسته‌ها یا گروه‌ها انتخاب کنید تا وارد دنیای وارکرفت شوید.

در این بازی افراد در تیم‌ها یا به صورت انفرادی با هم همکاری می‌کنند تا مراحل بازی را پشت سر بگذارند. این بازی جز آن دسته از بازی‌های سخت می‌باشد که نیازمند داشتن اطلاعات بسیار بالایی می‌باشد.  از طرفی دیگر نقشه این بازی از بزرگترین نقشه‌ها در بین تمامی بازی‌های ویدیویی می‌باشد. ایرانیان زیادی علاقه مند به انجام این بازی دارند، چرا که می‌توانند از آن با فروش گلد و آیتم‌های بازی به دلار درآمد زایی کنند. اما در برخی از موقع برخی از سرویس‌های ارائه دهنده کاهش پینگ دچار اختلالاتی می‌شود و سبب قطع شدن یا افزایش پینگ شما در حین بازی می‌شود. از این رو ما در ادامه مقاله کاهش پینگ World Of Warcraft قصد داریم به آموزش کاهش پینگ این بازی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ پابجی

پینگ چیست و چه تاثیری روی بازی world of Warcraft دارد؟

پینگ (ping) ابزاری برای اندازه گیری تاخیر وصل شدن میان دستگاه شما و سرور مقصد است. بنابراین طبیعی است، هر چه میزان پینگ بالاتر باشد، بازی با تاخیر بیشتر انجام می‌پذیرد. برای بازی‌های آنلاین استاندارد حداقلی در مورد پینگ وجود دارد، البته که تصور پینگ صفر برای بازی، در هیچ جای دنیا امکانپذیر نخواهد بود. اما در هر صورت همه گیمرها به دنبال پایین آوردن پینگ و کاهش لگ بازی هستند.  در بازی‌های آنلاین اصطلاحی به نام تله پورت وجود دارد. این اصطلاح زمانی به کار می‌رود که در هنگام بازی به یکباره شما یا بازیکن دیگری از بازی محو می‌شوید یا حرکاتتان منقطع می‌شود. این اتفاق برای تمام بازی‌های آنلاین، مشکلی بزرگ و غیر قابل چشم‌پوشی است.

حال تصور کنید در میانه بازی هیجان‌انگیز wow هستید، در میدان نبرد قرار دارید و برای بقا باید بجنگید ناگهان تله پورت اتفاق می‌افتد. عمل و عکس‌العمل کند شما در تیراندازی و یا فرار از صحنه قطعاً باعث می‌شود شما برنده بازی نباشید. نشکل تله پورت در هنگام پینگ بالا برای بازی‌های آنلاین اتفاق می‌افتد؛ به همین دلیل است که بزرگترین دغدغه گیمرها در بازی کاهش پینگ و افزایش سرعت بازی است.

آموزش کاهش پینگ World Of WarCraft(WOW)

آموزش کاهش پینگ world of warcraft

برای اینکه در بازی WOW پینگ پایینی داشته باشید، دو راهکار اساسی برای آن پیشرو دارید. 1. خرید سرویس کاهش پینگ 2. کاهش پینگ به صورت دستی. عموماً کاهش پینگ به صورت دستی به خوبی انجام نمی‌شود و یا پینگ شما را به خوبی کاهش نمی‌دهد. از این رو بهتر است که سرویس کاهش پینگ دراگون را خریداری کنید تا پینگ خیلی پایینی را تجربه نمایید. از طرفی دیگر برای اجرای این بازی باید از آیپی ثابت کشورهای دیگر استفاده کنید. چرا که در صورت شناسایی شما به عنوان ایرانی حساب شما مسدود خواهد گردید. از این رو بهتر است که از سرویس کاهش پینگ World Of Warcraft دراگون استفاده کنید تا دیگر نگران هیچ مسئله‌ای نباشید.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ وارزون

خرید سرویس کاهش پینگ World Of Warcraft

برای اینکه پینگ خیلی پایینی در بازی وارکرفت داشته باشید، بهتر است که سرویس کاهش پینگ خریداری کنید. خرید این سرویس مزایای زیادی دارد که باعث می‌شود شما را مجاب به خرید کند. با خرید سرویس کاهش پینگ WOW علاوه بر این که پینگ شما در بازی پایین می‌آید، ریجن شما نیز به کشوری دیگر تغییر پیدا می‌کند. از این رو دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با مسدود شدن اکانت خود و لگ در بازی نخواهید بود. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دراگون VPS این سرویس را خریداری کنید و از پینگ پایین در هنگام بازی لذت ببرید. از طرفی دیگر در صورت بروز هر گونه سوالی در رابطه با سرویس خود، تیم پشتیبانی سایت 24 ساعته در خدمت شماست.

کاهش پینگ World Of Warcraft به صورت دستی

پایین آوردن پینگ world of warcraft

این روش معمولاً و گاهاً جوابگو می‌باشد و بر روی برخی از سیستم‌ها جواب می‌دهد. چرا که کیفیت اینترنت در ایران خیلی خوب نمی‌باشد و معمولاً بر روی سرورهای خارجی مخصوصاً اروپا پینگی نزدیک به 130 یا 140 خواهید داشت. از این رو با استفاده از این روش می‌توانید پینگ خود را به اندازه 30 تا 40 رقم کاهش دهید، اما این کاهش تضمینی نمی‌باشد.

  1. نصب DNS: یکی از راه‌هایی که می‌تواند پینگ شما را کاهش دهد، استفاده از DNS است. از طریق متصل شدن به یکی از DNSها نظیر گوگل، Cloudflare Dns یا Open vpn پینگ شما کاهش پیدا خوهد کرد.
  2. اتصال به صورت LAN: اگر سیستم شما به صورت Wireless به وای فای متصل می‌باشد، اتصال آن با سیم پینگ و سرعت اینترنت شما را افزایش خواهد داد.
  3. تغییر تعرفه اینترنتی خود به گیمینگ: برخی از سرویس‌های اینترنت این قابلیت را دارند که بسته اینترنتی شما را به گیمینگ تغییر دهند. در این حالت سرعت دانلود شما کاهش می‌یابد، اما سرعت آپلود شما بیشتر خواهد شد. این موضوع سبب می‌شود که پینگ شما در بازی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ فیفا

جمع بندی

بازی World Of Warcraft از سری بازی‌های MMORPGای می‌باشد که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این بازی قابلیت کسب درآمد به صورت دلاری را برای گیمرها به ارمغان آورده است و همین موضوع سبب جذب افراد زیادی به این بازی شده است. کاربران ایرانی برای اجرای این بازی نیاز به برنامه‌های تغییر آی پی دارند که به خودی خود سبب افزایش پینگ در بازی می‌شود. از این رو برای این که عملکرد بهتری در زمان بازی از خود نشان دهند باید پینگ پایینی داشته باشند. از طرفی دیگر اینگونه از بازی‌ها ممکن است شما را به خاطر پینگ بالا Disconnect کند و شما را از بازی خارج کند. بنابراین بهتر است که با راه‌های کاهش پینگ آشنایی داشته باشید تا در موقع اجرای بازی به مشکلی برنخورید. ما در این مقاله سعی کردیم به نحوه کاهش پینگ World Of Warcraft بپردازیم تا بدون هیچ مشکلی از این بازی لذت ببرید.