سرویس کاهش پینگ موبایل لجند به همراه نکات طلایی

کاهش پینگ موبایل لجند

کاهش پینگ موبایل لجند یکی از موضوعاتی است که امروزه تبدیل به یکی از دغدغه‌های بازیکنان به خصوص بازیکنان ایران شده است. بازی موبایل لجند یک بازی استراتژی و اکشن است که برای سیستم عامل‌های اندروید و آیفون به صورت رایگان ارائه شده است. سبک این بازی برگرفته از بازی‌های محبوبی نظیر LOL و DOTA2 است و تا کنون توانسته توجه بسیاری از بازیکنان موبایل را به خود جلب کند. استفاده از گرافیک بالا، تنوع هیروها(قهرمانان) و سبک جذاب آن باعث شده تا امروزه بیش از صدها میلیون بازیکن را به خود جذب کند.

اما همانند بسیاری از بازی‌های معروف امروزه، موبایل لجند نیز کشور ایران را در لیست تحت تحریم خود قرار داده است و دسترسی برای بازیکنان ایرانی را محدود کرده است. به درخواست شما عزیزان در این نوشتار قصد داریم این مشکل را برای همیشه از بین ببریم؛ با ما همراه باشید تا با سرویس کاهش پینگ موبایل لجند، یک تجربه لذت بخش را به شما هدیه دهیم.

موبایل لجند

سرویس کاهش پینگ موبایل لجند

همانطور که گفته شد این بازی در سبک استراتژی و اکشن طراحی شده است. در واقع شباهت زیادی به بازی DOTA2 و LOL دارد، بازیکنان پس از شروع بازی ابتدا باید هیرو یا قهرمان خود را انتخاب کنند. هر هیرو با توجه به دسته‌ای که در آن قرار دارد، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در پیروزی شما موثر است. بهتر است بدانید که هیروهای بازی موبایل لجند به سه دسته تانک، مهاجم و جادوگر تقسیم می‌شود.

تانک(Tank): تانک‌ها در واقع هیروهای نیرومندی هستند که به عنوان مدافع در نبردها عمل می‌کنند. وظیفه آن‌ها شروع نبرد و محافظت از هیروهای ضعیف‌تر است. سلامت(healt) این دسته از هیروها معمولاً از سایر گروه‌ها بیشتر است و لول‌های(Level) آن‌ها دفاعی است؛ اما معمولاً قدرت تخریب بسیار پایینی دارند.

مهاجم(Carry): مهاجم‌ها دسته دوم بازی هستند و وظیفه آن‌ها حمله و تخریب است. این دسته از هیروها از قدرت تخریب بالایی برخوردارند و وظیفه آن‌ها از بین بردن نیروهای دشمنان است. به طور معمول استراتژی بازیکنان به این صورت است که تانک‌ها ابتدا وارد نبرد می‌شوند، سپس بازیکنان مهاجم وارد نبرد می‌شوند و با توجه به قدرت تخریب بالایی که دارند تلاش می‌کنند تا بازیکنان دشمن را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ پابجی

جادوگران(Wizard): این دسته نیز همانند دسته مهاجم‌ها وظیفه از بین بردن دشمنان را به عهده دارد. جادوگران در واقع آن دسته از هییروهایی هستند که از دور حمله می‌کنند و در نبردهای تن به تن ضعیف عمل می‌کنند. در واقع قدرت این دسته از هیروها در لول‌های آن‌ها است. دسته جادوگران نیز همانند دسته مهاجم‌ها از قدرت تخریب بالا و سلامت پایینی برخوردار هستند.

پایین آوردن پینگ موبایل لجند

گیم پلی بازی mobile legend به شکل یک دنیای بزرگ است که سه جاده دارد. بازیکنان هر دو تیم به همراه سربازان کامپیوتری با یکدیگر مبارزه می‌کنند. همچنین بهتر است بدانید که در میان این جاده‌ها ترول‌هایی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با کشتن آن‌ها امتیاز و پول جمع کنند، اینگونه مبارزات می‌توانند در لول آپ شدن بازیکنان تاثیر بسزایی بگذارند.

آموزش رفع تحریم بازی موبایل لجند

همانطور که در ابتدای این نوشتار گفته شد، متاسفانه بازی موبایل لجند نیز همانند بسیاری از بازی‌های محبوب امروزه، کشور ایران را در لیست تحریم خود قرار داده است و اجازه دسترسی به بازی را از ایرانیان سلب کرده است.

فیل|تر شکن‌ها

به طور معمول هرگاه پلتفرمی کشور خاصی را در لیست تحریم خود قرار می‌دهد، اولین و رایج‌ترین کار، نصب فیل|تر شکن است. فیل|تر شکن این محدودیت را از بین می‌برد و به بازیکنان اجازه دسترسی به محیط بازی را میدهد، اما عواقبی نیز به همراه دارد. زمانی که یک پلتفرم بازی کشور به خصوصی را تحریم می‌کند، در واقع این تحریم را روی آی پی آدرس کشور مذکور اعمال می‌کند. در نتیجه زمانی که بازیکنان با آی پی موقعیت جغرافیایی خود وارد بازی می‌شوند، با خطای اینترنتی مواجه می‌شوند.

برنامه‌های تغییر آی پی یا همان فیل|تر شکن‌ها به کمک سرورهایی که در اختیار دارند، آی پی آدرس شما را تغییر می‌دهند و آدرس شما را تبدیل به یک آدرس مجاز می‌کنند. اما پس از هربار خاموش روشن شدن برنامه، آی پی شما تغییر می‌کند و هویت شما به خطر می‌افتد. از دیگر معایب فیل|تر شکن‌ها می‌توان به افزایش بیش از حد پینگ اشاره کرد؛ بنابراین اگر قصد دارید بازی موبایل لجند را بدون لگ و تایم اوت بازی کنید از این روش صرف نظر کنید.

بیشتر بخوانید: رفع ارورها و مشکلات وارزون

DNSها

روش دوم رفع تحریم بازی موبایل لجند استفاده از DNS است. DNS در واقع همانند ماسکی روی صورت شما عمل می‌کند و شباهت زیادی به روش پیشین دارد. با این تفاوت که زمانی که از DNS استفاده می‌کنید پینگ شما بالا نمی‌رود و گاهی اوقات پینگ شما را پایین هم می‌آورد. اما این روش بنا به مشکلات امنیتی که ایجاد می‌کند در بسیاری از مواقع فیل|تر می‌شود و خاصیت خود را از دست می‌دهند. در این حالت بازی‌هایی که از نیاز به احراز هویت دارند، به مشکل می‌خورند. به زبان ساده‌تر زمانی که در یک بازی احراز هویت می‌کنید و ملیت خود را مشخص می‌کنید، اگر بازی مذکور روی احراز هویت بازیکنان حساس باشد، آی پی شما را با ملیتی که انتخاب کردید چک می‌کند و در صورت اشتباه بودن آن، حساب شما را مسدود می‌کند.

حال تصور کنید با هربار تغییر DNS یا فیل|تر شکن، آی پی آدرس شما تغییر می‌کند.حال تصور کنید سرویسی وجود داشته باشد که بتوانید علاوه بر کاهش پینگ موبایل لجند و رفع تحریم، یک آی پی ثابت نیز به شما ارائه کند. این موضوع دیگر یک رویای واهی نیست؛ دراگون وی پی اس بنا به درخواست کاربران گرامی سرویس تعبیه کرده است که بازیکنان بتوانند با استفاده از آن پینگ خود را تا حداقل پایین بیاورند و آی پی خود را برای همیشه به یک آی پی مجاز تبدیل کنند. با ما همراه باشید تا شما را با سرویس کاهش پینگ موبایل لجند بیشتر آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ وارزون

سرویس کاهش پینگ موبایل لجند

آموزش کاهش پینگ موبایل لجند

همانطور که در صفحه کاهش پینگ مطالعه کردید، وی پی اس می‌تواند بهترین و مطمعن‌ترین راه برای تجربه این بازی جذاب باشد. وی پی اس در واقع سرورهایی است که در ابتدا توسط دراگون وی پی اس خریداری شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. بازیکنان به کمک سرورهای مذکور می‌توانند فاصله جغرافیایی خود را تا سرورهای بازی موبایل لجند کوتاه کنند و به همین ترتیب پینگ خود را کاهش دهند. به زبان ساده‌تر سرورهای تعبیه شده، آی پی آدرسی به شما ارائه می‌کنند تا در وهله‌ی اول بتوانید تحریم‌های بازی را دور بزنید و در وهله‌ی دوم بتوانید از برنامه کاهش پینگ موبایل لجند بهره ببرید.

حال در نظر داشته باشید که این سرویس‌ها دارای قابلیت کیل سویچ هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا از یک آی پی منحصر به فرد استفاده کنند و در صورت خاموش روشن کردن برنامه کاهش پینگ موبایل لجند، آدرس مذکور را از دست ندهند. در این حالت اگر بازی موبایل لجند تصمیم بگیرد که همانند LOL روی احراز هویت بازی حساس شود، هیچ مشکلی برای بازیکنانی که از وی پی اس استفاده می‌کنند، پیش نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ world of warcraft

سخن آخر

در این نوشتار همانطور که وعده داده شد نحوه استفاده از کاهش پینگ موبایل لجند را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. در نظر داشته باشید که تمامی روش‌های ذکر شده برای رفع تحریم موثر است اما کاهش پینگ و آی پی ثابت تنها با سرویس کاهش پینگ موبایل لجند میسر است. علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر با سرویس کاهش پینگ دراگون وی پی اس می‌توانند به صفحه کاهش پینگ مراجعه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *