کاهش پینگ اپکس | با سرویس کاهش پینگ apex به راحتی بازی کنید

سرویس کاهش پینگ اپکس

همانطور که می‌دانید پس از بازی پابجی، اپکس رتبه اولین و برترین بازی شوتینگ در سبک بتل رویال را به خود اختصاص داد. امروزه با وجود بازی‌های نوظهور جذاب در این سبک، اپکس توانسته بسیاری از علاقه مندان به خود را حفظ کند. اما اپکس هم همانند سایر بازی‌های آنلاین در ایران از پینگ بالایی برخوردار است و تجربه یک بازی لذت بخش را از بازیکنان سلب کرده است. اگر شما هم یکی از علاقه مندان به این بازی جذاب هستید، بهتر است پیش از شروع بازی، تهیه سرویس کاهش پینگ اپکس را در اولویت خود قرار دهید. در این نوشتار قصد داریم شما را با بهترین سرویس کاهش پینگ اپکس و آموزش پایین آوردن پینگ بازی اپکس آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

معرفی بازی اپکس

کاهش پینگ اپکس

پیش از آموزش کاهش پینگ اپکس بهتر است کمی با این بازی جذاب آشنا شویم و مروری بر گیم پلی آن داشته باشیم. اپکس یک بازی شوتینگ(تیراندازی) در سبک بتل رویال است که از زمان شروع توانست تحول بزرگی در بازی‌های آنلاین ایجاد کند. همانطور که در مقاله کاهش پینگ پابجی مطالعه کردید، سبک بتل رویال، از همان ابتدای کار توانست توجه بسیاری از بازیکنان در سراسر دنیا را به خود جلب کند. تحریک حس ماجراجویی بازیکنان و ایجاد حس اضطراب از مهم‌ترین ویژگی‌های این سبک است که موجب شد تا محبوبیت این سبک در میان بازیکنان به طرز شگفت آوری افزایش یابد. از این رو بسیاری از شرکت‌های بازی سازی به این سبک روی آوردند؛ از جمله معروف‌ترین شرکت‌هایی که بازی‌هایی در سبک بتل رویال ساختند، می‌توان به Activison و EA اشاره کرد.

شرکت EA با بهره‌مندی از این سبک توانست بازی جذابی را طراحی کند که در مدت کمی تبدیل به محبوب‌ترین بازی جهان در سبک بتل رویال شد. بهتر است بدانید که بازی اپکس در کنسول‌های بازی نظیر Xbox، Ps4/5 و PC  قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ فیفا

گیم پلی اپکس

آموزش کاهش پینگ اپکس

اگر تجربه بازی‌های همانند پابجی و فورتنایت را داشته باشید، یادگیری بازی اپکس نباید آن چنان دشوار باشد. در بازی اپکس نیز همانند دیگر بازی‌های مذکور کاراکترهای جنگجویی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با انتخاب هر یک از آن‌ها وارد بازی شوند. محیط بازی به شکل یک جزیره است که پس از شروع بازی، بازیکنان سوار بر هواپیمایی می‌شوند و به وسیله چتر نجات بروی سطح زمین فرود می‌آیند. سپس هر بازیکن موظف است تا به دنبال تجهیزات بگردد و نیازمندی‌های خود را پیدا کند. همانند پابجی و وارزون، اپکس نیز دارای ناحیه کمربندی به نام زون است که هرچه این ناحیه تنگ‌تر شود، بازیکنان باید متمرکزتر عمل کنند و به نقطه میانی بازی شروع به حرکت کنند.

نکته مهمی که بازی اپکس را با دیگر بازی‌های مشابه، متمایز می‌کند، استفاده از قدرت‌های متنوع روی کاراکترها است. در نظر داشته باشید که هر یک از کاراکترهای بازی اپکس دارای قدرت خاصی هستند که در طول بازی ممکن است به کمک شما آیند.با توجه به ماهیت بازی اپکس که یک بازی شوتینگ محسوب می‌شود، مهارت تیراندازی می‌تواند یکی از مهم‌ترین موارد موثر در پیروزی شما باشد.

اما چه بسا که امروزه مشکلات اینترنتی همانند پینگ بالا موجب شده است تا بازیکنان ماهر و حرفه‌ای ایرانی نتوانند به پیروزی دست یابند. برای رفع مشکلاتی از این قبیل راه‌های مختلفی در سراسر اینترنت وجود دارد، اما همیشه جوابگو نیست. علاقه مندان برای پایین آوردن پینگ اپکس و بهره مندی از برنامه کاهش پینگ می‌توانند به صفحه فوق مراجعه کنند.

آموزش اطلاع از پینگ اپکس

آموزش تست پینگ اپکس

پیش از اینکه به آموزش کاهش پینگ Apex بپردازیم، بهتر است ابتدا مروری بر نحوه گرفتن پینگ اپکس داشته باشیم. برای مشاهده پینگ بازی راه‌های مختلفی وجود دارد؛ اولین و رایج‌ترین روش پینگ گرفتن استفاده از سایت‌های پینگ است. برای اینکار می‌توانید وارد سایت speedtest.net شوید و روی گزینه GO کلیک کنید. این سایت به صورت رایگان پینگ سیستم شما را نمایش می‌دهد. در صورتی که قادر به استفاده از سایت‌های تست پینگ نیستید، می‌توانید با فشردن کلیدهای میانبر ویندوز + R و وارد کردن عبارت ping 1.1.1.1 -t، پینگ سیستم خود را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که هر دو روش بالا تنها پینگ سیستم را مشخص می‌کند. در این حالت ممکن است پینگ شما در بازی اپکس با پینگ سیستم متفاوت باشد. دلیل آن فاصله جغرافیایی سرور بازی تا شبکه اینترنت شما است. علاقه مندان برای تست پینگ اپکس می‌توانند مراحل زیر را اجرا کنند:

  • ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه GamePlay را پیدا کنید
  • سپس گزینه Performance Display را فعال کنید
  • پس از فعال کردن گزینه ذکر شده، در زمان اجرای بازی می‌توانید مواردی نظیر پینگ، پکت لاس، FPS و… را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: 10 روش کاربردی کاهش پینگ بازی

نحوه کاهش پینگ اپکس به همراه نکات طلایی

نحوه کاهش پینگ apex

بازی اپکس یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های شوتینگ در سبک بتل رویال است. در حال حاظر این بازی جذاب روی پلتفرم اوریجین(Origin) قرار دارد و کاربران برای نصب اپکس ابتدا باید پلتفرم Origin را دانلود و نصب کنند. اما همانطور که گفته شد تجربه بسیاری از بازی‌های جذاب امروزه به خصوص بازی اپکس، از ایرانیان سلب شده است. شما می‌توانید با استفاده از وی پی. ان و برنامه‌های تغییر آی پی وارد بازی شوید و بازی کنید، اما باید تا همیشه با پینگ بالا و پکت لاس دست و پنجه نرم کنید. بسیاری از کاربران ایرانی با تهیه سرویس کاهش پینگ اپکس دراگون وی پی اس توانستند پینگ خود را تا حداقل کاهش دهند و پکت لاس را برای همیشه از یاد و خاطره خود فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ وارزون

نحوه عملکرد برنامه کاهش پینگ اپکس

آموزش پایین آوردن پینگ اپکس

زمانی که یک بازی طراحی می‌شود، سرورهایی در سراسر جهان برای دسترسی به بازیکنان اجاره یا خریداری می‌شود. هر یک از این سرورها در کشورهای مختلفی خریداری می‌شود تا بازیکنان بتوانند با اتصال به آن‌ها وارد بازی شوند. به عنوان مثال فرض کنید اپکس پس از راه‌اندازی پلتفرم خود، 5 سرور در آلمان، برزیل، ژاپن، استرالیا و مصر خریداری می‌کند. در این حالت اگر با در نظر گرفتن فاصله مکانی شما تا یکی از سرورهای مذکور، اپکس به صورت خودکار به یکی از سرورها متصل می‌شود. اما زمانی که فاصله شما حتی تا نزدیک‌ترین سرور هم دور باشد، پینگ شما بالا می‌رود و بازی اپکس برای شما به کندی اجرا می‌شود.

سرویس کاهش پینگ اپکس به این صورت عمل می‌کند که آی پی سیستم شما را که بیانگر تابعیت و منطقه زمانی شما است، به آی پی یک کشور مجاز و نزدیک به سرور تبدیل می‌کند. در واقع این کار را سرورهای خریداری شده در سراسر جهان توسط دراگون وی پی اس انجام می‌شود. در این حالت فاصله جغرافیایی شما به جای ایران-آلمان تبدیل به آلمان-آلمان می‌شود و به شما این امکان داده می‌شود تا همانند یک فرد آلمانی در کشور آلمان با پینگ بسیار پایین بازی کنید و از بازی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: 5 مزیت استفاده از vps در بازی های آنلاین

سخن آخر

اگر شما هم یکی از بازیکنان حرفه‌ای در ایران هستید، حتماً این نکته را می‌دانید که بازی‌های شوتینگ و تیراندازی نسبت به سایر بازی‌های آنلاین بیشترین نیاز به یک اینترنت قوی و پینگ پایین دارند. چه بسا بسیاری از بازیکنان هنوز برای اجرای بازی از برنامه‌های تغییر DNS و فیلت.رشکن استفاده می‌کنند. اینگونه برنامه‌ها تنها دسترسی به بازی را تا زمان محدودی به شما می‌دهند و پینگ سیستم را افزایش می‌دهند. خرید سرویس کاهش پینگ اپکس تنها راه نجات است. با مراجعه به صفحه کاهش پینگ دراگون، برای همیشه خود را از لگ و پکت لاس نجات دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *