سرویس کاهش پینگ تتان آرنا | آموزش رفع تحریم بازی Thetan Arena

کاهش پینگ تتان آرنا

Thetan Arena یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین امروزه است که نسخه نهایی آن در نوامبر 2021 منتشر شد و در حال حاضر قلب میلیون ها بازیکن در سراسر جهان را تسخیر کرده است. تتان آرنا(Thetan Arena) اولین بازی اکشن چند کاربره آنلاین بر پایه بلاکچین است، که گیم پلی آن به این صورت است که کاربران باید با مهارت و ابزار کافی با یک ‌دیگر مبارزه کنند. دراین بازی علاوه برسرگرمی و هیجان، میتوانید کسب درآمد کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما با آموزش کاهش پینگ تتان آرنا آشنا کنیم و همچنین نحوه خرید سرویس کاهش پینگ تتان آرنا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تتان آرنا(Thetan Arena)

آموزش کاهش پینگ تتان آرنا

همانطور که گفتیم، تتان ارنا که توسط استودیوی بازی سازی WolfFun ساخته شده است، یک بازی چند نفره آنلاین مبتنی بر بلاکچین است که بر روی رایانه های شخصی، اندروید و دستگاه های iOS موجود می‌باشد. تتان آرنا همچنین یک بازی برای کسب درآمد می‌باشد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با پلتفرم خاص خود در بازی، جوایزی دریافت کنند. بیشتر حالت‌های بازی تتان آرنا شامل این می‌شود که شما در مقابل یک تیم قرار می‌گیرید و آخرین بازمانده را از بازی حذف می‌کنید که در نهایت موجب کسب بیشترین امتیاز خواهد شد.

تتان ارنا دومین بازی موفق WolfFun است. این استودیو در ابتدا Heroes Strike را منتشر کرد و بسیاری از بازیکنانی که برای آن ثبت نام کرده بودند نیز جمع شدند تا ببینند Thetan Arena چه چیزی برای ارائه دارد. بازی تتان آرنا از NFTها(توکن‌های غیر قابل تعویض) جهت ارائه مالکیت شخصیت‌های بازی و موارد دیگری نظیر پوسته‌ها و سلاح‌ها استفاده می‌کند. این بازی همچنین می تواند به صورت رایگان بازی شود، اگرچه برای کسب سود از این طریق به مهارت بسیار زیادی نیاز دارید. اما همانطور که می‌دانید امروزه بازیکنان ایرانی با مشکلاتی از قبیل لگ، پکت لاس، تابم اوت و… دست و پنجه نرم می‌کنند. جهت آشنایی بیشتر با لگ می‌توانید مقاله لگ چیست را مطالعه کنید تا درک بهتری از این مشکل داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ پابجی

نحوه بازی تتن آرنا

نحوه کاهش پینگ تتان آرنا

پیش از آشنایی با نحوه خرید و استفاده از سرویس کاهش پینگ تتان آرنا بهتر است ابتدا کمی درباره این بازی جذاب بدانید. Thetan Arena دارای انواع مختلفی از حالت‌های بازی است که به طور مرتب در طول بازی به روز می‌شوند. در حال حاضر در بازی تتان آرنا پنج حالت بازی تایید شده وجود دارد که در ادامه هر کدام را به صورت مجزا توضیح خواهیم داد.

  • بتل رویال(انفرادی یا دو نفره)

تعداد بازیکنان محدودیت زمانی
بازیکنان12 4دقیقه

در بتل رویال، شما برای تبدیل شدن به آخرین مرد ایستاده مبارزه می کنید! بعد از مدتی، یک حاشیه حلقه‌ای شکل ظاهر می‌شود و روی بازیکنان بسته می‌شود و هرکسی که بیرون بماند حذف می‌شود. لازم به ذکر است که بازیکنان می‌توانند جعبه‌های درون بازی را نابود کنند تا امتیازهایی به آن‌ها تعلق بگیرد.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ وارزون

  • محاصره برج

تعداد بازیکنان محدودیت زمانی
بازیکنان8 5دقیقه

این حالت بازیکنان را به دو تیم تقسیم می کند تا برج‌های حریف را از بین ببرند. در اینجا، بازیکنان باید باتری ها را جمع آوری کنند تا ربات محاصره را احضار کنند، زیرا برج تنها زمانی آسیب می بیند که ربات محاصره به برج برسد. بازی با نابودی یک برج به پایان می‌رسد و اگر زمان بدون تخریب هیچ برجی تمام شود، تیمی که بیشترین سلامتی را داشته باشد برنده اعلام می‌شود.

  • سوپرستاره

تعداد بازیکنان محدودیت زمانی
بازیکنان8 4دقیقه

با حالت بازی Super Star، بازیکنان قصد دارند ستاره‌ها را جمع‌آوری کنند تا امتیاز مسابقه را به دست آورند. سوپراستار اصلی، ستاره‌ای است که Point Stars را تولید می‌کند و تیمی که بیشترین ستاره را جمع‌آوری کند، برنده در نظر گرفته می‌شود. توجه داشته باشید، در صورتی که تیمی بیش از 50 امتیاز مسابقه نسبت به تیم مقابل کسب کند، بلافاصله به عنوان برنده اعلام خواهد شد.

  • بازی مرگ

تعداد بازیکنان محدودیت زمانی
بازیکنان8 3دقیقه

Deathmatch یک حالت بازی است که در آن بازیکنان باید تا حد امکان دشمنان را از بین ببرند. این امتیاز حذفی را جمع آوری می کنند و هر کسی که قبل از محدودیت زمانی بیشترین امتیاز را داشته باشد، برنده بازی است. توجه داشته باشید که زمانی که یک بازیکن به بیش از 25 امتیاز حذفی برسد، بازی بلافاصله با این شخص به عنوان برنده پایان می یابد.

  • نبرد سفارشی(بازی با دوستان)

تعداد بازیکنان محدودیت زمانی
قابل تنظیم بر اساس بازی انتخاب شده

این نوع نبرد برای کسانی که می خواهند فقط با گروه دوستان خود بازی کنند گزینه مناسبی است؛ زیرا با این کار، می‌توانید یک نبرد سفارشی برای دعوت از دوستان خود برای بازی با یکدیگر ایجاد کنید و می‌توانید از میان انواع حالت‌های بازی، نقشه‌ها و تعداد بازیکنان یکی را انتخاب کنید.

مزایا تتان آرنا

مزایا و معایب کاهش پینگ تتان آرنا

تتان آرنا دارای مکانیسم‌ها و ابزارمختلفی است تا آن  بازی را آسان‌تر کند. در اینجا چند نکته کلیدی برای درک این مکانسیم ها و ابزار جود دارد:

  • با گزینه Free-To-Play قهرمانان را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد .
  • در هنگام ثبت نام، یک قهرمان معمولی Raidon به شما داده می شود تا فوراً پنج حالت بازی را انجام دهید.
  • می‌توانید از قهرمان رایگان خود برای پیشرفت در رتبه‌ها استفاده کنید و در نهایت در صورت رسیدن به رتبه‌های بالاتر، قهرمان‌های دوم و حتی سوم را به دست آورید.

معایب تتان آرنا

  • قهرمان رایگان و معمولی فرصت های کمتری برای کسب درآمد ارائه می دهد و شما نمی‌توانید آن را مانند قهرمانان ممتاز بخرید، بفروشید یا معامله کنید.
  • در صورتی که علاقه‌ای به ارزهای دیجیتال و NFT ندارید، برخی منابع موجود در بازی شما را مجبور می‌کنند آنها را بخرید، بنابراین ممکن است این بازی برای شما مناسب نباشد.
  • مشکل عمده تتان ارنا این است که پلتفرم این بازی جذاب، کشور ایران را در لیست تحریم خود قرار داده است و کاربران برای اجرای این بازی مجبور به استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی نظیر فیل|تر شکن، می‌شوند که در نهایت موجب بالا رفتن پینگ آن‌ها می‌شود.

کاهش پینگ تتان آرنا

همانطور که میدانیم در کشور ما اکثر بازی‌های محبوب دنیا فیل|تر هستند و یا به عبارتی از پینگ بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. برای رفع این مشکل به سه روش زیر دقت کنید:

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ CSGO

فی|لتر شکن(V-P-N)

در حال حاظر عموم مردم با برنامه‌های تغییر آی پی نظیر فیلت|ر شکن‌ها آشنا هستند. از آن جایی که بسیاری از پلتفلرم‌های بازی ساز امروزه کشور ایران را در لیست تحریم خود قرار داده‌اند، دسترسی به محبوب‌ترین بازی‌های دنیا برای ایرانیان کمی دشوار شده است. فیل|تر شکن یکی از رایج‌ترین روش‌های دور زدن این تحریم‌ها است. در واقع زمانی که یک پلتفرم آی پی کشور خاصی را در لیست تحریم قرار می‌دهد، فیل|تر شکن آی پی جدیدی را جایگزین آی پی شما می‌کند و در نهایت دسترسی به پلتفرم مذکور را برای شما امکان پذیر می‌کند.

اما نکته‌ای که کمتر کسی به آن توجه می‌کند این است که با هر بار خاموش و روشن کردن برنامه فیل|تر شکن، آی پی شما تغییر می‌کند و اگر تتان آرنا احراز هویت را جدی بگیرد، حساب کاربری شما برای همیشه مسدود می‌شود. از دیگر معایب فیل|تر شکن‌ها می‌توان به افزایش پینگ آن‌ها نیز اشاره کرد. با ارائه سرور تصادفی و دور کردن آی پی شما از سرور بازی، قطعاً پینگ شما افزایش می‌یابد. علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر با تفاوت VPS و VPN می‌توانند این مقاله را مطالعه کنند.

DNS

DNSها نیز یکی دیگر از روش‌های دور زدن تحریم بازی تتان آرنا است. در حال حاظر بیش از 100ها DNS در سراسر اینترنت وجود دارد که می‌تواند به راحتی تحریم‌های تتان آرنا رو دور بزند؛ اما فراموش نکنید که DNS هم همانند روش قبل، تنها یک روش موقت است. کاهش پینگ تتان آرنا دغدغه  DNSها نیست و تنها وظیفه آن‌ها دور زدن تحریم‌ها است؛ اما زمانی که خود DNSها پس از مدت کوتاهی فیلتر می‌شوند، مزیت آن‌ها در چیست؟

سرویس کاهش پینگ تتان آرنا

خرید کاهش پینگ تتان آرنا

با توجه به روش‌های پیشین هر بازیکن ایرانی نیاز به دو مولفه دارد؛ اول اینکه بتواند تحریم‌های بازی را دور بزند و دوم اینکه بتواند با پینگ پایین بازی کند. سرورهای مجازی که در اختصار VPS نام دارد، بهترین گزینه برای کاربران ایرانی به شمار می‌رود. VPS علاوه بر دور زدن تحریم و ارائه یک آی پی ثابت، پینگ شما را تا پایین‌تری حد ممکن کم می‌کند و در پیروزی شما تاثیر بسزایی می‌گذارد، اما چگونه؟ بهتر است برای درک این موضوع به مثال زیر توجه کنید:

همانطور که می‌دانید هر پلتفرم بازی ساز، پیش از ارائه بازی سرورهایی را با هدف ارائه خدمات و خود بازی در سراسر دنیا خریداری می‌کند. بازیکنان با اتصال به نزدیک‌ترین سرور، می‌توانند بازی را اجرا کنند و شروع به بازی کردن کنند. اما چه بسا که فاصله جغرافیایی برخی از افراد از این سرورها دور است و پینگ آن‌ها بالاتر از حد ایده آل می‌باشد. حال فرض کنید نزدیک‌ترین سرور بازی تتان آرنا به ایران در کشور آلمان باشد. در این حالت فاصله دو کشور زیاد است و قطعاً پینگ شما وضعیت مطلوبی ندارد.

وظیفه VPS حذف این فاصله جغرافیایی است؛ در واقع شرکت‌های ارائه دهنده VPS با خرید سرور مجازی نزدیک به سرور بازی، شما را به سرور بازی متصل می‌کنند و در نهایت پینگ شما پایین می‌آید. از دیگر مزایای سرور مجازی بازی می‌توان به آی پی ثابت آن پرداخت. پلتفرم‌هایی که احراز هویت را جدی می‌گیرند، دیگر نمی‌توانند مانع ورود شما به محیط بازی شوند.

خلاصه مطالب

تتان ارنا ، یک بازی چند نفره آنلاین مبتنی بر بلاکچین است که بر روی رایانه‌های شخصی، اندروید و دستگاه‌های iOS موجود می‌باشد. تتان آرنا‌ شامل 5 حالت بازی : 1.بتل رویال(انفرادی یا دونفره) 2. محاصره برج 3.سوپرستاره 4. بازی مرگ 5.نبرد سفارشی(بازی با دوستان) است. اما همانطور که می‌دانید تتان آرنا کشور ایران را تحریم کرده و دسترسی بازیکنان ایرانی را محدود کرده است. برای حل این مشکل می‌توانید از سرورهای مجازی دراگون وی پی اس و سرویس کاهش پینگ تتان آرنا استفاده کنید و در بهترین شرایط ممکن اینترنتی بازی کنید. علاقه مندان جهت خرید و آشنایی بیشتر با سرورهای مجازی می‌توانند به صفحه سرویس کاهش پینگ مراجعه کنند.

3 دیدگاه برای “سرویس کاهش پینگ تتان آرنا | آموزش رفع تحریم بازی Thetan Arena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *