سرویس کاهش پینگ فری فایر | آموزش رفع تحریم Free Fire

کاهش پینگ فری فایر

کدام سرویس کاهش پینگ فری فایر بهتر است؟ قبل از اینکه بهترین راهکار کاهش پینگ و کاهش لگ بازی فری فایر را معرفی کنیم؛ بهتر است ابتدا بازی free fire را بهتر بشناسیم. فری فایر یک بازی در سبک بتل رویال است که همواره در حال به‌روزرسانی خود و افزودن بخش‌های جدید به بازی می‌باشد. فری فایر یک بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز است که تا کنون نوانسته خود را به عنوان رقیب اصلی پابجی اعلام کند. در این بازی 50 نفر، در یک جزیره با یکدیگر می‌جنگند تا در نهایت یک نفر پیروز این میدان نبرد باشد.

بازی free fire که بسیار نیز شبیه بازی پابجی است توانسته کاربران زیادی را به خود جلب نماید، به طوری‌ که هم اکنون میلیون‌ها گیمر از سراسر جهان مشغول انجام این بازی جذاب هستند. در ادامه به نکات مثبت و منفی این بازی و راههای رفع تحریم آن می‌پردازیم.

معرفی بازی فری فایر

سرویس کاهش پینگ فری فایر

بازی فری فایر در سال 2017 میلادی توسط استودیو بازی‌سازی Dots Dtudio 111، برای گوشی‌های ios و اندروید طراحی و منتشر شد، این بازی از ابتدای انتشار به‌ صورت رایگان به کاربران ارائه شده و مورد استقبال شدید کاربران قرار گرفته است. امکان بازی آنلاین با گیمرهای دیگر در سراسر دنیا، گرافیک بالا و موسیقی متن جذاب و تنوع بالا در ماموریت‌های بازی و مراحل انجام بازی، همگی به عنوان مزیت‌های قابل توجه این بازی برای گیمر ها محسوب می‌شود.

اما همانطور که ‌می‌دانید تمام این جذابیت‌ها در کنار کاهش پینگ فری فایر است که می‌تواند کاربردی باشد و گیمران را راضی نگه دارد. در بازی فری فایر قرار است با سقوط هواپیما در یک جزیره دور افتاده، برای بقا و زنده بودن تلاش کنید و تنها چیزی که در این جزیره همراه دارید سلاح‌های جنگی است.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ پابجی

بازی فری فایر چه ویژگی هایی دارد؟

آموزش کاهش پینگ فری فایر

فری فایر بازی گروهی به‌صورت دو، سه و یا چهار نفره است که با قابلیت مکالمه صوتی که دارد در طول بازی می‌توانید دوستان خود را نیز همراهی کنید و برنده میدان نبرد هم باشید.

بخشی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی بدین شرح است:

  • امکان بازی تیمی تا چهار نفر
  • گرافیک عالی و جذاب
  • سازگاری با تمام گوشی‌ها و تبلت‌های میان رده تا بالاتر
  • امکان داشتن مکالمه صوتی در بازی

مشکلات رایج در بازی فری فایر

پینگ بالا در فری فایر

نحوه کاهش پینگ فری فایر

پینگ بالا مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکلی است که گیمرها در هنگام بازی فری فایر با آن روبه‌رو هستند. گیمرها دو راهکار پیش رو دارند؛ یا با این مشکل کنار می‌آیند و یا آن را برطرف می‌کنند. کنار آمدن با این مشکل وقتی شما در جای حساس بازی هستید و یک شلیک مانده به برنده شدن، یا هنگامی که با وسیله نقلیه در حال جابه‌جایی و تغییر منطقه در جزیره هستید؛ به هیچ وجه امکانپذیر نیست. بنابراین هر گیمری چه حرفه‌ای و چه آماتور قطعاً در صدد برطرف کردن و حل این مشکل برمی‌آید.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ warzone

چرا باید به دنبال کاهش پینگ فری فایر باشیم؟

پینگ به معنی زمان تاخیر بین ارسال درخواست از سیستم شما به سرور و دریافت پاسخ از سرور به سیستم شما است. حال در بازی حساسی مثل فری فایر که هر لحظه تاخیر زمانی به باخت شما در بازی منجر می‌شود، مانند اکثر بازی‌های آنلاین به شدت نیازمند به پینگ پایین یا زمان تاخیر کم و سرعت بالا هستیم. به همین دلیل است که یکی از بزرگترین دغدغه‌های گیمرهای آنلاین، کاهش پینگ است.

اما افزایش پینگ و کاهش سرعت بازی به چند دلیل می‌تواند اتفاق بیفتند:

ممکن است سرور شما بعنوان یک سرور مخصوص گیمینگ به خوبی عمل نکند که این مشکل را می‌توانید با اجرای برنامه روی سیستم‌های دیگر شناسایی کنید. اگر بازی روی سیستم‌های دیگر نیز به کندی اجرا شد، مشکل می‌تواند از مودم شما باشد. اگر دستگاه دیگری به مودم شما متصل است ارتباط آنرا حین بازی قطع کنید. هرچه تعداد افرادی که از اینترنت استفاده کنند بیشتر باشد سرعت اینترنت و در نتیجه سرعت بازی کاهش خواهد یافت و در اینصورت قطعاً نباید توقع کاهش پینگ بازی فری فایر را داشت.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ فیفا

 کاهش لگ(lag) بازی فری فایر

کاهش لگ فری فایر نیز از جمله مشکلاتی است که گریبانگیر گیمرهای این بازی شده است. اما لگ به چه معنا است(لگ چیست)؟ لگ یا تاخیر اصطلاحی است در بین گیمرها که به کاهش ناگهانی پردازش و یا سرعت بازی گفته می‌شود. اگر اتصال اینترنت سیستم شما کند یا ناسازگار باشد و یا مناسب نباشد امکان بالا رفتن لگ بازی افزایش می‌یابد، اتصالات بی‌سیم و شبکه از جمله اتصالاتی هستند که بیشتر از بقیه روش‎ها بر روی لگ در بازی تاثیر می‌گذارند.

برای حل مشکل لگ بالا می‌توان تنظیمات گرافیکی گوشی خود را به پایین‌ترین حد ممکن برسانید. اگر گوشی شما هنگام بازی خیلی گرم می‌شود، کافی است بازی را مدتی متوقف کنید تا گوشی شما خنک شود.

مشکل بارگیری بازی فری فایر

مشکل عدم بارگیری بازی که بسیار هم شایع است ممکن است به دلیل کمبود فضای حافظه گوشی شما باشد که این مشکل با یک پیغام خطا به شما نشان داده می‌شود.

مسدود شدن بازی فری فایر

مشکل دیگری که در مراحل بازی رخ می‌دهد مسدود شدن حساب کاربری شما می‌باشد. اگر برای کاهش پینگ فری فایر از روش‌های نادرستی مانند استفاده از فیلتر شکن‌هایی که ip ثابت ارائه نمی‌دهند، استفاده کنید امکان مسدود شدن حساب کاربری و ایجاد دردسر برای شما وجود دارد. در این مورد در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد.

حال که مشکلات عمده بازی فری فایر را شناختیم بایستی برای حل آنها نیز راه‌حلی بیابیم. جهت کاهش پینگ بازی فری فایر و کاهش لگ بازی free fire  بهترین راه‌حل‌ها را اراده خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: آموزش کاهش پینگ فورتنایت

کاهش لگ بازی Free fire

خرید کاهش پینگ فری فایر

اگر از امکانات سخت افزاری گوشی خود مانند حافظه ram، فضای خالی گوشی و اندروید خود مطمئن هستید ولی همچنان لگ بالایی در بازی دارید روشهای زیر را امتحان نمایید.

  • در حین انجام بازی از شارژ کردن گوشی خودداری نمایید.
  • قبل از شروع بازی تمام برنامه‌های باز را ببندید.
  • اتصالات اینترنت خود را چک نمایید.
  • حافظه کش گوشی را پاک کنید.
  • گوشی را بطور کامل restart کنید.
  • بازی را بطور کامل بسته و مجددا راه اندازی کنید.

کاهش پینگ فری فایر

اگر پینگ بالایی در بازی فری فایر دارید، فکر فرار و شکست حریف می‌تواند امری تقریباً محال باشد. پینگ بالا باعث می‌شود واکنش‌های شما بسیار کند شود و این باعث حذف زودهنگام شما از بازی خواهد شد. با توجه به تعریفی که برای اصطلاح پینگ ارائه شد؛ باید دانست پینگ مناسب در بازی‌های آنلاین عدد زیر 100 میلی ثانیه می‌باشد. هرچه این عدد بیشتر باشد سرعت شما در بازی کمتر، و شانس برنده شما نیز کمتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ ورلد اف وارکرافت

روش های کاهش پینگ فری فایر

  • پاکسازی سیستم از ویروس
  • قطع کردن تمام دستگاه‌های متصل به وای فای
  • بستن تمام پنجره‌های باز اتصال به اینترنت غیر قابل اعتماد
  • اتصال به سرورهای نزدیک‌تر به سرور اصلی
  • استفاده از فیلتر شکن‌ها جهت کاهش پینگ
  • استفاده از نرم‌افزارهای کاهش پینگ
  • تغییر IP سیستم
  • استفاده از سرویس کاهش پینگ فری فایر

استفاده از فیلتر شکن جهت کاهش پینگ فری فایر

یکی از راه‌های کاهش پینگ فری فایر و پایین آوردن لگ Free fire ، استفاده از VPNها یا فیلتر شکن‌ها می‌باشد. این نرم افزارها با تغییر ip سیتم و اتصال سیستم به نزدیک‌ترین سرور باعث کاهش پینگ  و پایین آوردن لگ بازی می‌شود. با وجود اینکه فیلترشکن ها با تغییر ip باعث افزایش سرعت بازی می‌شوند اما همین تغییر مدام ip خود ممکن است باعث مسدود شدن حساب کاربری شما و عدم امکان بازی شود. بنابراین این راه حل را نمی‌توان به عنوان یک راه حل دائمی و چندان موثر به حساب آورد. اینجاست که سرویس‌های کاهش پینگ به کمک گیمرها می‌آید. برای درک این موضوع پیشنهاد می‌شود که مقاله اهمیت vps را مطالعه کنید.

سرویس کاهش پینگ بازی فری فایر

کاهش پینگ فری فایر رایگان

بهترین راه کاهش پینگ بازی فری فایر استفاده از سرویس‌های کاهش پینگ یا همان VPS ها می‌باشد. VPS   یا همان سرورهای مجازی، مخفف کلمات Vitual private server است. این سرورهای مجازی با ارائه IP های ثابت به کاربران آنها را به نزدیکترین و سریع‌ترین سرور بازی متصل می‌کند . با این کار علاوه بر اینکه می‌توان با تغییر IP محدودیت‌ها و فیلتر را دور زد، با توجه به ثابت بودن IP امکان مسدود شدن حساب کاربری شما نیز وجود ندارد و از همه مهمتر، سرویس‌های کاهش پینگ فری فایر باعث بالا بردن سرعت بازی به حد قابل توجهی می‌شوند!

به خاطر داشته باشید، باوجود اینکه روش‌های متعدی جهت پایین آوردن پینگ فری فایر وجود دارد؛ اما خیلی از روش‌ها با وجود کاهش پینگ خود باعث مشکلاتی غیر قابل جبران مانند مسدود شدن حساب کاربری شما می‌شوند؛ بنابراین بهتر است در انتخاب روش مناسب کاهش پینگ فری فایر کمی با دقت و حوصله عمل نمایید که قطعاً با توجه به تمام موارد ذکر شده در بالا توصیه ما به شما استفاده از یکVPS  امن و سریع می‌باشد.

3 دیدگاه برای “سرویس کاهش پینگ فری فایر | آموزش رفع تحریم Free Fire

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *