آموزش کاهش پینگ دوتا 2 | خرید سرویس کاهش پینگ DOTA 2

کاهش پینگ دوتا 2

کاهش پینگ!!! گیمرهای بازی‌های آنلاین به‌ خوبی با کلمه پینگ آشنایی دارند و می‌دانند بالا بودن آن چه تاثیر مخربی بر روند بازی خواهد داشت. یکی از بزرگترین دغدغه‌های گیمرها، کاهش پینگ بازی و پیدا کردن بهترین سرویس کاهش پینگ است. در این میان گیمرهای بازی DOTA2 نیز از این قاعده کلی مستثنی نیستند؛ در این مقاله سعی می‌کنیم روش‌های پایین آوردن پینگ دوتا2 و بهترین راه خرید سرویس کاهش پینگ دوتا 2 را ارائه دهیم.

بازی DOTA 2

آموزش کاهش پینگ دوتا 2

بازی DOTA2، یک بازی آنلاین چند نفره است که در آن دو گروه پنج نفره مقابل هم قرار می‌گیرند و هر بازیکن می‌تواند از بین بیش از 100 هیرو موجود در بازی یکی را انتخاب و با آن بازی کند. روال این بازی پرهیجان و اکشن برپایه رویارویی این دو گروه پنج نفره، از بین بردن خطوط دفاعی آنها و پیروزی یک گروه در مقابل دیگری است.

DOTA2 که مختصر شده کلمه Defence Of The Acient می‌باشد؛ ابتدا در warcraft3 ارائه شد و سپس Valve و آیس فراگ آن‌‌ را بعنوان بازی مستقلی به‌نام DOTA2 عرضه کردند. این بازی با حدود پانصد هزار بازیکن همزمان در دنیا، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های استیم به‌ شمار می‌رود. بازی DOTA2 محبوب‌ترین بازی رایگان دنیاست و می‌توان آن‌ را از پلتفرم استیم دانلود کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه کاهش پینگ پابجی

جذابیت‌های بازی DOTA2

برنامه کاهش پینگ دوتا 2

  • همانطور که بیان شد؛ یکی از مزیت‌های بازی دوتا 2 رایگان بودن آن است.
  • گرافیک بسیار بالای بازی دوتا2 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای این بازی است که لذت انجام بازی را صد چندان می‌کند.
  • تنوع بالا در بازی، با وجود بیش از 100 هیرو در بازی، انتخاب شما بسیار متنوع و جذاب خواهد بود.
  • درآمدزایی از بازی، کاربران در این بازی می‌توانند با ساخت آیتم‌های خاص در بازی، درآمدزایی خوبی داشته باشند.
  • گستردگی این بازی باعث می‌شود کسی نتواند آنرا به طور کامل بیاموزد؛ این موضوع خود جذابیت‌های این بازی را افزایش می‌دهد.
  • خلاقیت در بازی DOTA2 باعث می‌شود کاربران همیشه آن را دوست داشته باشند؛ پس اگر عاشق هیجان در بازی هستید این بازی به شدت به شما پیشنهاد می‌شود.
  • گزارش‌گیری در انتهای این بازی باعث می‌شود شما عملکرد خود را بررسی کنید و اشتباهات و نقاط قوت خود را بشناسید. این امر باعث می‌شود در دنیای مجازی بازی‌های آنلاین دوست و دشمن‌هایی پیدا کنید! اگر عملکرد شما در بازی قابل قبول باشد، مورد توجه بازیکن‌های دیگر قرار می‌گیرید و اگر عملکرد شما ضعیف باشد، این اتفاق می‌تواند بازیکن‌های دیگر را با شما دشمن کند.

بیشتر بخوانید: لگ چیست؟

مشکلات بازی DOTA2

نحوه کاهش پینگ دوتا 2

همانطور که در مقاله کاهش پینگ warzone مطالعه کردید، با وجود محبوبیت و طرفداران زیادی که بازی DOTA2 در بین گیمرها دارد، اما این بازی نیز مانند تمام بازی‌های آنلاین در شبکه‌های کامپیوتری با مشکلات و خطاهایی روبه‌رو است. یکی از بدترین اتفاقاتی که گیمرهای بازی دوتا2 با آن روبرو هستند، افزایش پینگ بازی است که باعث کاهش سرعت در حین بازی خواهد بود.

همانطور که می‌دانیم پینگ پایین به گیمرها کمک می‌کند، تا یک بازی سریع و لذت‌بخش را تجریه کنند. مناسب‌ترین میزان پینگ برای بازی DOTA2 چه مقداری است؟ شرکت Valve پینگ پایین‌تر از 50 میلی ثانیه را مناسب‌ترین پینگ برای بازی دوتا 2 اعلام کرده است.

پایین آوردن پینگ دوتا2 باعث می‌شود گیمرها با مشکلات لگ و با هنگ کردن بازی نیز مواجه نباشند و چه اتفاقی بهتر از این می‌تواند باشد. علاقه مندان جهت آشنایی با دیگر روش‌های کاهش پینگ به صورت دستی می‌توانند مقاله آموزش کاهش پینگ دستی را مورد مطالعه قرار دهند.

حل مشکلات بازی دوتا2

خرید کاهش پینگ دوتا 2

گاهی ممکن است اشکالات موجود در اجرای بازی مربوط به آنتی ویروس سیستم باشد، برخی از آنتی ویروس‌ها مانع از اجرای با کیفیت بازی DOTA2 می‌شوند، راه حل این مشکل حذف آنتی‌ ویروس مورد نظر و یا تماس با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده جهت آپدیت و انطباق آنتی ویروس با بازی دوتا 2 می‌باشد.

استفاده از سرویس کاهش پینگ رایگان نیز می‌تواند راه حل خوب اما موقتی باشد، موقتی به این دلیل که این نرم‌افزارها تنها به مدت 30 روز رایگان هستند و پس از این زمان بایستی هزینه ای جهت استفاده از آن پرداخت کرد.

نرم‌افزارهایی مانند Pingzepper  یا witfast را می‌توان جزو این نرم‌افزارها به حساب آورد.

روش‌های کاهش پینگ بازی DOTA2

برای کاهش پینگ دوتا 2 ابتدا تمام برنامه‌های باز و فعال را ببندید، آپدیت ویندوز و اپلیکیشن‌ها را غیرفعال نمایید.

اگر گوشی موبایل یا سیستم دیگری در حال استفاده از اینترنت آنها را خاموش کنید.

نکته قابل توجهی که بایستی رعایت شود این است که هنگام بازی از هیچ برنامه تغییر IP استفاده نکنید. آپدیت درایو مودم فراموش نشود.

انجام تمام کارهای بالا باعث کاهش پینگ دوتا 2 تا حد بسیار بالایی خواهد شد.

اما تمام مراحل بالا راه‌ حل قطعی کاهش پینگ نخواهد بود. حال سوال اینجاست بهترین و مهم‌ترین راه حل کاهش پینگ بازی DOTA2 چیست؟

بیشتر بخوانید: تفاوت vps و vpn

آموزش بهترین روش کاهش پینگ بازی دوتا2

بهترین روش کاهش پینگ بازی دوتا 2 استفاده از سرویس‌های کاهش پینگ است. درحال حاظر سرویس‌های کاهش پینگ زیادی در بازار وجود دارد که انتخاب مطمئن‌ترین و بهترین آنها باعث بالا رفتن کیفیت بازی و بالارفتن سرعت بازی در نتیجه، تجربه یک بازی روان و جذاب برای گیمرها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ فیفا

استفاده از سرویس VPS جهت پایین آوردن پینگ بازی دوتا 2

کاهش پینگ دوتا 2(DOTA2)

بطور کلی شاید بتوان با قطعیت گفت در بازی‌های آنلاین از جمله بازی DOTA2  بهترین و مناسب‌ترین روش استفاده از سرویس VPS می‌باشد. این سرویس با داشتن سرورهای مجازی در مکان‌های جغرافیایی متفاوت، باعث کاهش پینگ، افزایش سرعت، کاهش لگ و تایم اوت بازی می‌شوند.

این سرورها علاوه بر رفع فیلتر بازی‌های فیلتر شده، باعث اتصال شما به نزدیکترین سرور بازی خواهد شد که این خود باعث افزایش سرعت بازی می‌شود. همچنین سرورهای VPS، با وجود ثابت نگه داشتن IP مانع انجام بازی و ایجاد مشکل نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: آموزش کاهش پینگ فورتنایت

در انتها همان‌قدر که هر بازی به خودی خود می‌تواند جذاب دوست‌داشتنی و یا حتی اعتیادآور باشد، به همان نسبت نیز اگر نتوانید با سرعت و روان بازی کنید؛ بیشتر باعث عصبی شدن و نارضایتی گیمر خواهد بود .

با توجه به روشهایی که جهت پایین آوردن پینگ دوتا2 ارائه شد، به نظر بهترین و کارآمدترین روش استفاده از سرویس VPS خواهد بود. پس توصیه‌ی ما به شما خرید سرویس کاهش پینگ دوتا 2 یا همان VPS است که در صورت انتخاب درست بین شرکت‌های ارائه دهنده VPS، لذتی فوق العاده در انجام این بازی تجربه خواهید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *