معرفی بازی لیگ آف لجندز | راه های کسب درآمد از League of legends

معرفی بازیلیگ آف لجندز

بی‌شک بازی لیگ آف لجندز را می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان از سال 2012 تا کنون دانست. حتی اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هم نباشید، حتماً نام این بازی را شنیده‌اید. استودیو رایت گیمز که یکی از بزرگترین ناشران بازی‌های آنلاین است این بازی را منتشر کرده است. در این مقاله به طور کامل به معرفی بازی لیگ آف لجندز می‌پردازیم و شما را با راه‌های کسب درآمد از League of legends  آشنا کرده و در نهایت روش‌های بالا بردن سرعت بازی و کاهش پینگ بازی را نیز معرفی خواهیم نمود.

معرفی بازی لیگ آف لجندز

روش معرفی بازی لیگ آف لجندز

League of legends که به اختصار آن را LOL نیز می‌نامند یک بازی آنلاین چند نفره است که عناصر منحصر به فرد خود را دارا می‌باشد. قرار است دو تیم 5 نفره برای رسیدن به یک هدف با هم مبارزه کنند و تنها یک تیم برنده میدان خواهد بود. همان ‌طور که می‌دانید در بازی‌های مبارزاتی، علاوه بر سرعت عمل استراتژی در بازی نیز در پیروزی یا شکست تیم نقش به سزایی دارد.

بازی لیگ آف لجندز یا همان لیگ اساطیر، در زمان کوتاهی توانست تبدیل به یکی از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های کامپیوتری سبک موبا و استراتژی شود. شرکت Riot Games (سازنده بازی)  بعد مدت زمان زیادی پس از انتشار بازی، تصمیم گرفت نسخه موبایلی این بازی را نیز روانه بازارکند. همانطور که تصور می‌رفت این نسخه با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد.

در مورد معرفی بازی لیگ آف لجندز موبایل در مقاله‌ای جداگانه به تفضیل صحبت شده است. ما در این مقاله تنها به بررسی بازی league of legends مخصوص ویندوز  می‌پردازیم.

دانلود بازی لیگ آف لجندز

لیگ آف لجندز بک بازی رایگان است بنابراین می‌توان به راحتی آن را مستقیم از سایت خود بازی دانلود کرد. نسخه موبایلی این بازی نیز از گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود و نصب می‌باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی لیگ آف لجندز

  • کارت گرافیک AMD Radeon HD 5670
  • RAM: 2GB
  • CPU: Intel Pentium4 2GHz
  • حافظه 8 گیگا بایت
  • سیستم عامل ویندوز 7، ویستا، ویندوزxp ، ویندوز8 و ویندوز10

سیستمی که در بالا پیشنهاد شد حداقل سیستم مورد نیازی بازی لیگ آف لجندز بود، اما اگر تمایل به انجام یک بازی سریع‌تر دارید پیشنهاد ما به شما سیستمی با مشخصات زیر است:

  • RAM: 4 GB
  • CPU: Intel Pentium4 3.00 GHz
  • کارت گرافیکی AMD Radeon HD 5670
  • حافظه 12 گیگا بایت
  • سیستم عامل WINDOWS XP SP3, Windows Vista , Windows 7 , Windows 8.1, Windows 10

روش انجام بازی League of legends

دانلود و معرفی بازی لیگ آف لجندز

بازی لیگ آف لجندز یا همان LOL دارای قهرمانان زیادی است که آشنایی با آن‌ها برای اد امه بازی و پیروزی در بازی نقش عمده‌ای دارد. این قهرمانان  هر یک ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. استراتژی‌ها و شخصیت‌ها و مراحل بازی به طور مداوم در حال تغییر است و همین امر دلیل محبوبیت لیگ آف لجندز در سال‌های اخیر است.

معرفی قهرمانان بازی LOL

قهرمانان در معرفی بازی لیگ آف لجندز

قهرمانان در لیگ آف لجندز بسیار زیاد هستند و بسیاری  از آن‌ها در صورت رودررویی با یکدیگر برهم تسلط دارند؛ بنابراین انتخاب یک قهرمان مبارز و سرسخت که توانایی مقاومت در طول بازی را داشته باشد بسیار ضروری است. در این قسمت از معرفی بازی لیگ اف لجندز به معرفی برخی از این قهرمانان می‌پردازیم:

  • Assassins این قهرمان از قهرمانان سریع بازی است که به شما کمک می‌کند آسیب زیادی به دشمن وارد کنید. در مبارزاتی که سرعت بالایی دارند و یا در رسیدن به مکان امن، این قهرمان حریف ندارد Fizz و Zed از قهرمانان این دسته هستند.
  • Mages این دسته از بازیکنان قرار است با استفاده از سحر و جادو با دشمنان مبارزه نمایند! آن‌ها با جادو ضربات زیادی را به دشمن وارد می‌کنند؛ البته نیاز به محافظت بالایی نیز دارند، چون دشمن همواره در پی نابود کردن آن‌ها است. معمولاً جادوگران از فاصله دور با دشمن مبارزه می‌کنند.
  • Fighters/ Bruisers مبارزان نبردهای طولانی! این قهرمانان در لیگ آف لجندز قدرت زیادی دارند و آسیب‌های زیادی را نیز تحمل می‌کنند.
  • Marksmenها یا تیراندازان، مثل جادوگران از فاصله زیاد به دشمن آسیب وارد می‌کنند. این تیراندازان با وجود اینکه در مبازرات طولانی عملکرد خوبی دارند اما بسیار آسیب‌پذیرند و نیاز به محافظت زیادی دارند.
  • Tank مانند فایترها قدرت بالایی دارند و خیلی سخت آسیب می‌بینند. این تیم وظیفه حمایت از دیگر اعضا و مهیا کردن شرایط مبارزه را بر عهده دارد.
  • Support وظیفه آن پشتیبانی از توانایی‌ها و تقویت تیم بازیکنان است.

برای اینکه بتوانید ترکیب تیمی خوبی در بازی لیگ اف لجندز داشته باشید و بتوانید به خوبی از عهده مبارزات برآیید بایستی به توانایی‌ها و امتیازات هریک از قهرمانان توجه کنید.

ارتقاء دادن قهرمانان در بازی لیگ آف لجندز

ارتقای قهرمان در معرفی بازی لیگ آف لجندز

جهت انجام یک مبارزه تمام عیار در مقابل دشمنان، بایستی قهرمانان خود را ارتقاء دهید. این کار صرفاً با انجام مبارزات مستمر و کشتن حریفان قابل دستیابی خواهد بود. کشتن مینیون‌ها سکه و امتیاز کمی دارد اما کشتن حریف سکه‌های طلای زیادی را نصیب برنده مبارزه می‌کند.

در مراحل اولیه بازی، کشتن مینیون‌ها تنها راه جمع‌آوری سکه و کسب امتیاز است اما در مراحل بعدی شما می‌توانید با داشتن امتیازات بالاتر توانایی قهرمان خود را بالا ببرید. به خاطر بسپارید که سکه‌های طلا فقط به بازیکنانی داده می‌شود که توانسته باشند به برجک‌ها و قهرمان دشمن ضربه وارد کنند.

 راه های کسب درآمد از League of legends

هم بازی کنید و هم پول در بیاورید؛ چه بهتر از این!  با انجام این بازی، بازیکنان موارد مختلفی مانند: انجام کار تیمی، سرعت در تصمیم‌گیری و یا حتی روش برخورد با افراد را می‌آموزند که این موارد همه در زندگی واقعی نیز به کار می‌آید.  یهتر است بدانید در کنار همه این آموزش‎‌ها، از طریق انجام این بازی می‌توانید به درآمد هم برسید. در ادامه مقاله به معرفی راه‌های کسب درآمد از بازی League of legends می‌پردازیم:

تولید محتوا در مورد بازی LOL

وقتی صحبت از بازی محبوب لیگ آف لجندز می‌شود، چندان عجیب نخواهد بود اگر بدانیم یک بازار بزرگ برای محتوای آن در دنیای اینترنت وجود دارد. این راه می‌تواند ساده‌ترین روش برای کسب درآمد از بازی League of legends باشد. کانال خود را در یوتیوب و یا تویچ راه بیاندازید و محتواهای تازه در مورد این بازی ارائه کرده و پول دربیاورید.

آموزش ارتقاء سطح در بازی

ممکن است خنده‌دار به نظر برسد، اما واقعیت این است که وقتی به یک سطح خاص از بازی برسید؛ عده ای حاضرند پول واقعی پرداخت کنند تا به آن‌ها آموزش دهید چگونه سطح خود را ارتقاء دهند. همانطور که در معرفی بازی لیگ آف لجندز بیان شد، با بالا رفتن سطح بازی و ارتقاء قهرمان، می‌توانید به سکه بیشتری دسترسی پیدا کنید. پس به مانند یک مربی فوتبال یا شنا شروع به آموزش دادن به افراد تازه‌کار کنید و پول دربیاورید.

فروش اکانت

درست است که بازی لیگ آف لجندز یک بازی کاملاً رایگان است، اما اگر بتوانید اکانت خود را به سطح بالایی برسانید و قهرمان خود را ارتقاء دهید می‌توانید اکانت خود را به راحتی به فروش برسانید و پول در بیاورید.

 آیا بازی لیگ آف لجندز در ایران تحریم است؟

تحریم ایران در معرفی بازی لیگ آف لجندز

با معرفی بازی لیگ آف لجندز آموختید که این بازی کاملاً رایگان است و حتی شما به عنوان یک بازیکن می‌توانید از آن کسب درآمد کنید. اما آیا این کار در ایران به راحتی امکان‌پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت؛ درست است که این بازی رایگان است اما برای دانلود آن بایستی IP خود را تغییر دهید زیرا این بازی در ایران تحریم است.

در مقالات متعددی از جمله مقاله سرویس کاهش پینگ فیفا و یا مقاله سرویس کاهش پینگ WOW راه‌های دور زدن تحریم‌ها را به تفضیل بیان کردیم. اینجا خلاصه‌ای کوتاه را مجدداً عنوان می‌کنیم: یکی از راه‌های دور زدن تحریم‌ها، تغییر IP با استفاده از روش تغییر DNS بود؛ این  روش چندان سرعت بالایی ندارد و باعث افزایش پینگ می‌شود. دلیل آن به طور کامل در مقاله سرویس کاهش پینگ وارزون عنوان شده است.

روش دیگر دور زدن تحریم‌ها و تغییر IP استفاده از فیلترشکن‌ها می‌باشد. فیلترشکن‌ها نیز به دلیل به خطر افتادن امنیت اطلاعات کاربر به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید پیشنهاد می‌شود مقاله سرویس کاهش پینگ پابجی را مطالعه نمایید.

اما بهترین روش برای رفع تحریم که حتی می‌تواند باعث کاهش پینگ بازی شود، روش استفاده از سرورهای مجازی یا VPS ها است که این روش نیز به طور کامل در مقاله سرویس کاهش پینگ فورتنایت تشریح شده است.

سخن آخر

با توجه به معرفی بازی لیگ آف لجندز و راه‌های کسب در آمد از این بازی، حتماً شما هم وسوسه شده‌اید که حداقل یکبار این بازی جذاب را تجربه نمایید، یا حتی ممکن است با خواندن این مقاله به فکر کسب درآمد از بازی League of legends نیز افتاده باشید. به یاد داشته باشید که چه صرفاً جهت تفریح و چه برای کسب درآمد این بازی را انجام می‌دهید سعی کنید بهترین روش را برای رفع تحریم بازی و کاهش پینگ انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *