بازی پابجی چیست؟ همه چیز درباره بازی PUBG

بازی پابجی چیست

بازی پابجی چیست؟ اگر شما به گیم و بازی علاقمند باشید، حتما اسم بازی پابجی که از بهترین بازی‌های شرکت بتل نت است را شنیده‌اید. این بازی که علاوه بر کنسول‌ها و سیستم‌های کامپیوتری بر روی سیستم‌عامل‌های گوشی همراه نیز انتشار یافته است، به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله به معرفی بازی پابجی و امکانات آن می‌پردازیم. همچنین برای انجام بازی به بهترین نحو در مورد کاهش پینگ این بازی نیز مطالبی بیان می‌شود.

بازی پابجی چیست؟

بازی پابجی چیست؟

در توضیح اینکه بازی پابجی چیست، باید گفت: بازی آنلاین پابجی با فروش بیش از 50 میلیون نسخه و بیشتر از 400 میلیون بازیکن در سراسر دنیا تبدیل به یک پدیده در دنیای بازی‌های آنلاین شده است. این بازی با معرفی بتل رویال، آینده صنعت بازی‌های کامپیوتری را دستخوش تحول عظیمی نموده است. از همین رو پس از انتشار آن شاهد بازی‌های کامپیوتری در سبک‌های مختلف با عناوین بتل رویال ریز و درشت هستیم. در صورت تمایل به آشنایی با بازی‌های دیگر بتل رویال، می‌توانید مقاله نحوه کاهش پینگ بازی وارزون را مطالعه نمایید.

نام کامل این بازی PlayerUnknown’s BattleGrounds است که به پابجی PUBG در بین گیمرها معروف است. این بازی که توسط شرکت کره‌ای Blue Hole منتشر شده است جزو بازی‌های پرطرفدار چند نفره در ایران نیز محسوب می‌شود.

داستان بازی پابجی چیست؟

داستان بازی پابجی چیست؟ مثل اکثر بازی‌های آنلاین، بازی پابجی نیز در مورد جنگیدن است. جنگیدن تا آخرین نفس و برنده شدن گیم پلی این بازی از یک هواپیما که 100 بازیکن در آن قرار دارند شروع می‌شود. هواپیما در بالای جزیره‌ای پرواز می‌کند و این 100 بازیکن که یکی از آن‌ها شما هستید باید از هواپیما به بیرون بپرند و شروع کنند به جنگیدن برای بقا و زنده ماندن.

بازیکنان می‌توانند در جاهای مختلف جزیره از هواپیما بپرند و تجهیزات و تسلیحات دلخواه خود را برای نبرد را پیدا کرده و با استفاده از آن‌ها زنده از جریزه بیرون بیایند! بازی جذابی به نظر می‌رسد نه؟ جذابیت آن وقتی بیشتر می‌شود که بدانید طراحی این بازی به گونه‌ای است که نهایتاً در زمان 20 دقیقه بازی به اتمام برسد.

همه چیز در مورد PUBG

داستان بازی پابجی چیست؟

PUBG در سال 2017 برای سیستم‌های کامپیوتری به بازار عرضه شد و در سال 2018 به‌ صورت رسمی برای ایکس باکس نیز عرضه شد. با انتشار بازی پابجی، سبک جدیدی از بازی‌های کامپیوتری وارد بازار شدند که بتل رویال نام داشت. با استفاده از این سبک بود که بعدها بازی‌هایی نظیر فورتنایت و Call Of Duty نیز وارد بازار شدند.

گرافیک بازی پابجی، بسیار بالا و از یک موتور گرافیکی بسیار با کیفیت در ساخت آن استفاده شده است. اما ممکن است در نگاه کلی، از نظر بازیکنان گرافیک بازی خیلی با کیفیت به نظر نرسد؛ این اتفاق دو دلیل اصلی می‌تواند داشته باشد.

دلیل پایین به نظر رسیدن گرافیک بازی پابجی چیست؟

اول اینکه به دلیل گرافیک سنگین این بازی، قاعدتاً پردازنده دستگاهی که بازی روی آن اجرا می‌شود نیز باید بسیار قوی باشد. بنابراین طبیعی است اگر پردازنده و گرافیک سیستم کیفیت پایینی داشته باشد؛ گرافیک بازی نیز به سطح پایین‌تری برسد.

دلیل دوم، کم توجهی طراحان بازی به برخی جزئیات است. اما بهرحال باید اعتراف کرد که گرافیک این بازی بسیار قدرتمند است و اگر از یک سیستم قوی برای بازی پابجی استفاده می‌کنید، می‌توانید تجربه یک بازی عالی و باکیفیت را داشته باشید.

دانلود بازی پابجی

راه دستیابی به بازی پابجی چیست؟ جهت استفاده و دانلود بازی پابجی راه‌های مختلفی وجود دارد. بعضی از نسخه‌های این بازی پولی است و بعضی دیگر به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. بازی پابجی برای ps4 ، ایکس باکس وان و نسخه استریم کامپیوتر غیر رایگان عرضه شده است؛ اما نسخه موبایل بازی پابجی برای اندروید و آیفون رایگان است.

این بازی را می‌توان از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرد. اما نکته قابل توجه در این بازی مشابه اکثر بازی‌های آنلاین، فیلتر شدن این بازی‌ها در ایران است.

مشکلات اصلی در بازی پابجی چیست؟

همانطور که عنوان شد بازی پابجی در ایران فیلتر است؛ این قضیه تنها مربوط به ایران نمی‌شود کشورهایی مانند عراق نیز این بازی را فیلتر کرده‌اند. حل این مشکل با استفاده از vpnها و vpsها امکان‌پذیر است. رفع فیلتر با استفاه از برنامه‌های فیلترشکن به دلیل مشکلات امنیتی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

کاهش پینگ بازی پابجی

روش کاهش پینگ بازی پابجی چیست؟

بزرگترین دغدغه گیمرهای بازی‌های آنلاینی مثل، فورتنایت، فیفا و… مشکل پینگ بالاست و بازی پرهیجان پابجی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. با توجه به کیفیت گرافیکی بالا و زمان محدود این بازی، سرعت بالا و کاهش پینگ پابجی بهترین اتفاقی است که ممکن است یک گیمر حین بازی تجربه کند.روش‌های متفاوتی جهت دور زدن تحریم‌ها یا کاهش پینگ وجود دارد یکی از این روش‌ها تغییر DNS می‌باشد.

همانطور که در مقالات کاهش پینگ FIFA و کاهش پینگ فورتنایت، عنوان شد استفاده از vpnها با وجود دور زدن تحریم و فیلترینگ، باعث پایین آمدن سرعت نت خواهد شد و این سرعت پایین خود باعث افزایش پینگ بازی می‌شود.

بهترین روش کاهش پینگ بازی پابجی چیست؟ یکی از بهترین سرویس های کاهش پینگ در بازی‌های آنلاین استفاده از سرورهای مجازی vps می‌باشد. این سرویس‌های مجازی که در بازی‌های آنلاین بسیار پرکاربرد هستند با اختصاص آی پی ثابت به کاربر در سروری نزدیک به سرور اصلی بازی، علاوه بر دور زدن تحریم‌ها، باعث افزایش سرعت اینترنت و به طبع آن کاهش پینگ بازی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ WOW

سخن آخر

حال که به طور کامل متوجه شدیم بازی پابجی چیست؟ باید گفت، پابجی با وجود داشتن رقبای سرسخت در عرصه گیم همچنان در لیست ده بازی برتر استیم قرار دارد و در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این بازی از زمان حضور تا کنون با آپدیت‌های مختلف و تغییراتی که در بازی انجام داده است توانسته علاوه بر حفظ کاربران خود، هر روز نیز بر تعداد آن‌ها بیفزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *