سرویس کاهش پینگ لول | آموزش رفع تحریم و کاهش پینگ League of Legends

سرویس کاهش پینگ لول

کاهش پینگ لول بالاخره راه حلی برای رهایی از تحریم است؟ کدام سرویس کاهش پینگ لول در میان بقیه بهترین است؟ آیا گیمرها در نهایت‌ می‌توانند همزمان سرعت بالا، لگ و پینگ پایین را در یک بازی تجربه کنند؟ پاسخ به سوالات بالا می‌تواند بزرگترین دغدغه کاربران  و گیمرهای ایرانی را در بازی‌های آنلاین از بین ببرد. در این مقاله بعد از آشنایی مختصر با بازی لیگ آف لجند موبایل به حل مشکلاتی مثل کاهش پینگ لول می‌پردازیم. سرویس‌های کاهش پینگ را بررسی می‌کنیم؛ با مزایا و معایب آنها آشنا می‌شویم و سپس بهترین روش در دسترس را ارائه خواهیم داد، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی بازی لیگ اف لجندز

بازی معروف و پرطرفدار league of legends توسط کمپانی رایت گیمز و در سال 2009 منتشر شد. بازی لیگ اف لجندز که به اختصار آن را LOL می‌نامند، یک بازی ویدیوئی چند نفره آنلاین در سبک موبا می‌باشد. این بازی در مدت کوتاهی توانست به یکی محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین تبدیل شود.لیگ اف لجند همواره در حال رشد و به‌روز رسانی است و خیلی زود توانست بافزایش هیجان و جذابیت، از رقیبان خود پیشی بگیرد.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ warzone

محبوبیت بازی لیگ اف لجندز

در یک آمارگیری در سال 2014 نتایج شگفت‌انگیزی به‌دست آمد: بازیکنان فعال لیگ اف لجندز در هر ساعت 5/7 میلیون نفر، در روز 27 میلیون نفر و در ماه به 67 میلیون نفر می‌رسند! این آمار واقعاًشگفت انگیز است. با این حجم از طرفدار و کاربر،حال زمان آن رسیده بود که کمپانی رایت گیم بازار بازی‌های موبایلی را نیز متحول کند.

پیدایش لیگ آف لجندز موبایل

سرویس کاهش پینگ لول

کمپانی رایت گیمز، در تولد 10 سالگی بازی لیگ اف لجندز، نسخه موبایلی این بازی را رونمایی کرد و همانطور که انتظار می‌رفت به سرعت به محبوبیت رسید. به‌طوری که اکنون جزو بهترین بازی‌های موبایلی قرار دارد و با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS سازگار است.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ PUBG

آیا بازی لیگ اف لجند در اختیار همه کاربران قرار دارد؟

علاوه بر مشکل کاهش پینگ لول مشکل دیگری که گیمرهای ایرانی با آن روبه‌رو هستند عدم دسترسی به بازی و مسدود شدن حساب کاربری آنان می‌باشد. دلیل این اتفاق چیست متاسفانه پس از اعلام تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای اولین بار در تاریخ، یک بازی نیز در لیست تحریم‌ها قرار گرفت.  در سال 1398 دسترسی کاربران ایرانی به بازی League of Legends مسدود شد. این تحریم باعث شد کاربران ایرانی برای انجام این بازی جذاب و هیجان انگیز دست به دامان روش‌های دور زدن فیلترینگ شوند.

کاهش پینگ لول و نحوه رفع تحریم لیگ آف لجند

کاهش پینگ لول

تحریم کاربران ایرانی، تنها مشکل در بازی لیگ آف لجند یا بازی‌های آنلاین دیگری که تحریم هستند، نیست. بزرگترین مشکل پیش روی هر گیمر ایرانی پایین بودن سرعت اینترنت و بالا بودن پینگ بازی است. مشکل پینگ بالا و سرعت پایین، برای بازی لیگ آف لجندز موبایل با این حجم از کاربری که روزانه وارد سرورهای بازی می‌شوند، اتفاقی چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. بنابراین بزرگترین دغدغه کاربران، کاهش پینگ لول و افزایش سرعت و هیجان در بازی است، در ادامه سعی داریم روش‌های کاهش پینگ بازی لیگ اف لجند را بیان نموده و بهترین راهکار را عرضه نماییم.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ فورتنایت

کاهش پینگ لول چه تاثیری بر بازی دارد؟

قبل از اینکه به ارائه راهکارهای کاهش پینگ لول بپردازیم بهتر است، ابتدا کمی درباره پینگ و ارتباط آن با بازی بدانیم. PING در اصطلاح مدت زمان تاخیر بین ارسال درخواست به سرور تا دریافت پاسخ از سرور می‌باشد. هرچه این زمان تاخیر بیشتر باشد، در بازی‌های آنلاین به مشکلات بیشتری برخورد می‌کنیم. اینکه نتوانید در بحبوحه یک بازی اکشن و پر از هیجان نتوانید در زمان مناسب سریعترین عکس‌العمل را نشان دهید؛ یک کابوس بزرگ برای گیمرها است.

در بازی‌های موبایلی مثل LOL  نیز مانند دیگر بازی‌های آنلاین، مراحل رفت و برگشت برای هر پینگ چند بار اتفاق می‌افتد و پینگ وظیفه دارد که این زمان مورد نیاز را مورد بررسی و اندازه‌گیری انجام دهد. فرض کنید در بازی آنلاین و چند نفره لول ، هر عکس‌العمل شما با چند ثانیه تاخیر اتفاق بیفتد؛ یا مراحل بازی را با تاخیر بالا ببینید.

آیا با این وجود همچنان می‌توانید برنده بازی باشید و از تجربه این بازی اکشن و هیجانی لذت ببرید؟ پاسخ قطعاً منفی خواهد بود. به همین دلیل در ادامه مقاله راهکارهای کاهش پینگ لول ارائه میشود تا بتوانید بهترین انخاب را با آگاهی کامل داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ FIFA

روشهای کاهش پینگ لول

روش کاهش پینگ لول

  • تغییر DNS جهت کاهش پینگ

یکی از روش‌های کاهش پینگ لول  استفاده از DNS  است. به دو روش می توان DNS ها را روی سیستم یا گوشی تغییر داد.

روش اول استفاده از  برنامه‌های مخصوص از طریق سایت ارائه دهنده است. روش دوم دانلود برنامه‌ها ا گوگل پلی و اپ استور.

  • استفاده از VPN ها به‌عنوان سرویس کاهش پینگ لول

از آنجا که بازی لیگ اف لجند در ایران تحریم نیز هست یکی از راههای کاهش پینگ لول و دور زدن تحریم‌ها می‌تواند استفاده از VPN های رایگان و پولی باشد. فیلترشکن‌ها با تغییر IP گوشی شما می‌توانند تحریم‌های کاربران ایرانی را دور بزند.

اما شیوه کار فیلترشکن‌های رایگان  برپایه تغییر مداوم IP است که این امر خود ممکن است باعث مسدود شدن حساب کاربری شما شود.

در فیلترشکن‌های پولی که با تبلیغات IP ثابت به فروش می‌رسند، چندان موفق به کاهش پینگ نیستند و اگر سرور آنها مسدود شود دسترسی شما نیز مسدود خواهد شد.

  • استفاده از سرورهای مجازی به‌عنوان سرویس کاهش پینگ لول

سرور کاهش پینگ چیست؟ سرورهای کاهش پینگ، سرورهای مجازی هستند بین هاست اشتراکی و سرور اختصاصی. vps ها ترافیک شبکه را با تغییر مسیر گره‌های اینترنت به سرور دیگر، بهبود می‌بخشند که این سرور جدید از نظر فیزیکی به سرور بازی موردنظر نزدیک‌تر است. این سرورها علاوه بر کاهش پینگ لول، با تغییر ip می‌توانند آی پی شما را از ایران به کشور دیگری تغییر دهند و دسترسی شما به سایت‌ها و بازی‌ها را ممکن نمایند.

نکته مهم در استفاده ازسرور مجازی به‌عنوان سرویس کاهش پینگ این است که این سرورها یک آی پی ثابت برای کاربر منظور می‌کنند. بنابراین اگر سرور دچار مشکل شود نیز کاربر را به سرور دیگری با همان ip هدایت می‌کند. این سرویس‌ها همچنین می‌توانند مشکل اتصالات را نیز کاهش دهند و اتصالات پایدارتری برای پینگ و کاهش نویز ایجاد نمایند.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ WOW

مزایای سرورهای مجازی کاهش پینگ

  • افزایش سرعت اینترنت
  • کاهش پینگ
  • ارائه ip ثابت به کاربران
  • اتصال 24 ساعته
  • پشتیبانی نامحدود

سخن  آخر

استفاده از vps ها یا سرورهای مجازی کاهش پینگ، از بهترین و مطمئن‌ترین روشها برای افزایش سرعت بازی‌های آنلاین و کاهش پینگ بازی است، که در این مقاله به تفصیل در مورد آن توضیح داده شد. روشهای متفاوت از جمله استفاده از vpn و نرم‌افزارهای تغییر آی پی را شناختید. مزایا و معایب هرکدام را مشاهده نمودید.در نهایت آنچه به گیمرهای حرفه‌ای توصیه می‌شود استفاده از vps ها است.

داشتن ip، سرور در کشورهای مختلف دنیا بدون قطع شدن، سرعت بالای اینترنت و کاهش پینگ بازی همان دغدغه بزرگ گیمرهای حرفه‌ای است که مشاهده نمودید تمام این موارد در vps ها جمع شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *