بازی فورتنایت چیست؟آشنایی کامل با بازی FORTNAITE

بازی فورتنایت چیست؟

علاقمند به بازی‌های رایانه‌ای و به خصوص بازی‌های آنلاین هستید؟ اگر جواب شما مثبت است پس حتما با بازی فورتنایت آشنایی دارید. فورتنایت در سبک بتل رویال است و از زمان انتشار تا کنون توانسته است گیمرهای زیادی را در سرتاسر دنیا جذب کند. در این مقاله به طور کامل در مورد اینکه بازی فورتنایت چیست، توضیح می‌دهیم و به بررسی ویژگی‌ها و جذابیت‌های آن می‌پردازیم. طبق معمول تمام مقالات مربوط به بازی‌های آنلاین ترفندهایی نیز در مورد کاهش پینگ این بازی ارائه خواهیم داد.

بازی فورتنایت چیست؟

بازی فورتنایت چیست؟

Fortnaite  همانند تمام بازی‌های سبک بتل رویال، بازی در سبک بقا می‌باشد. در این بازی باید با تمام ابزارها و آیتم‌های موجود، در مقابل زامبی‌های هوش مصنوعی بجنگید. برای این جنگ باید مواضع دفاعی بسازید،پس تا می‌توانید جای پای خود را محکم کنید تا بتوانید شب را دوام بیاورید.

بازی فورتنایت یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های آنلاین است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی، بازیکنان باید با یکدیگر مبارزه کنند، تا بتوانند در یک محیط آزاد با شخصیت‌های رقیب که توسط هوش مصنوعی و یا بقیه بازیکنان آنلاین هدایت می‌شود زنده بمانند و در نهایت پیروز میدان شوند.

در این بازی بر خلاف بازی اپکس با خشونتی نسبتاً ملایم روبه‌رو هستیم. اما همچنان برخی صحنه‌ها در این بازی هستند که برای رده سنی پایین مناسب نمی‌باشد.

این بازی به دو صورت گروهی و تک نفره است؛ در حالت گروهی می‌توان با دوستان و یا افرادی در سراسر جهان بازی کرد. محبوب‌ترین حالت بازی فورتنایت، پلتفرم چند نفره مستقل آنلاین و رایگان آن است که Fortnaite Battle Royal نام دارد. در این پلتفرم، 100 بازیکن وارد بازی شده و به صورت تک نفره یا تیم‌های 4 نفره با هم به مبارزه می‌پردازند. اگر تک نفره بازی می‌کنید فردی که در نهایت زنده می‌ماند برنده بازی خواهد بود و اگر به صورت تیمی بازی می‌کنید، تیمی که در انتها زنده بماند برنده بازی خواهد بود.

دلیل محبوبیت بازی فورتنایت چیست؟

دلیل محبوبیت بازی فورتنایت چیست؟

رایگان بودن این بازی و امکان بازی آن در پلتفرم‌های مختلف مثل پلی‌استیشن، گوشی های موبایل و ایکس باکس یکی از دلایل محبوبیت فوق‌العاده این بازی در بین گیمرها است. ساده و فراگیر بودن فورتنایت نیز دلیل دیگر محبوبیت آن است. جذابیت طراحی و به‌روزرسانی های هفتگی نیز روز به روز به محبوبیت Fortanite می‌افزاید.

حداقل سیستم  مورد نیاز بازی Fortnaite

  • Cpu: intel core i3- 3225
  • پردازنده گرافیکی : intel HD4000 – Radeon HD 7870
  • RAM:4GB
  • حافظه: 15GB
  • سیستم عامل Windows 7

محدوده سنی مناسب بازی فورتنایت چیست؟

مانند تمام بازی‌های آنلاین جنگی و تیراندازی بازی فورتنایت نیز با وجود صحنه‌هایی پر از خشونت برای کودکان زیر 12 سال مناسب نیست. پس اگر جزو والدینی هستید که در خصوص بازی‌های کودکان خود نگرانی‌هایی دارید حتماً به این محدودیت سنی توجه ویژه داشته باشید.

بررسی مزایای بازی فورتنایت

  • دنیای جذاب و دائماً در حال تولد
  • رعایت اصول زیبایی شناسی
  • ترکیب خلاقانه ساخت و ساز
  • سیستم پیشرفته با پاداش‌های قابل توجه

بررسی معایب بازی فورتنایت

  • ایده هایی که از بازی‌های دیگر گرفته شده چندان دقیق نیستند.
  • مبارزه، قوی‌ترین ژانر این بازی نیست.
  • در بعضی از سیستم عامل‌های خاص، کاربران دچار مشکلات فنی عجیب و غریبی شده‌اند.

امکانات خرید درون برنامه‌ای بازی Fortnaite

امکانات بای فورتنایت چیست؟

با وجود رایگان بودن بازی فورتنایت اما اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای این بازی را انجام دهید و از همان شروع قدرتمند ظاهر شوید مجبور خواهید بود از خریدهای درون برنامه‌ای استفاده کنید. این بازی دارای جوایزی است که با گذشت زمان و پیروز شدن در قسمت‌های مختلف بازی این جوایز را دریافت می‌نمایید، اما اگر در گرفتن این جوایز عجله دارید بایستی اقدام به خرید درون برنامه‌ای کنید.

در بازی فورتنایت واحد پول ویباکس V-BUCKS نامیده می‌شود که در دوره‌ها و زمان‌های متفاوت دارای قیمت‌های متغیری است. قطعاً خرید ویباکس فورتنایت در ایران با چالش‌هایی مثل قیمت بالا مواجه است. در این میان فورتنایت دارای بخش مجزایی به نام Battle Pass Fortnaite است که به صورت پولی عرضه می‌گردد.

افرادی که بتل پس فورتنایت را خریداری می‌کنند می‌توانند با بازی در آن افزایش Level سریع‌تری داشته باشند و جوایز ارزشمندتری را دریافت نمایند.

نکاتی در مورد نصب بازی فورتنایت

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که بازی فورتنایت در گوگل پلی عرضه نمی‌شود و بایستی برای دانلود بازی به سایت اصلی شرکت مراجعه نمود. کشور آمریکا بازی فورتنایت را برای ایران، کوبا، سودان و کره شمالی تحریم کرده است. بنابراین اگر قصد انجام این بازی را دارید با توجه به تحریم، بایستی از سرورهای مجازی رفع تحریم و سرویس‌های کاهش پینگ، همانند سرویس کاهش پینگ فیفا یا سرویس کاهش پینگ وارزون استفاده نمود. این بازی تنها با پردازنده‌های 64 بیتی قابل اجرا می‌باشد.

رفع تحریم بازی فورتنایت

روش کاهش پینگ بازی فورتنایت چیست؟

همانطور که در بالا اشاره شد بازی فورتنایت برای گیمرهای ایرانی تحریم است که قطعاً برای رفع این تحریم یکی از راه‌هایی که به ذهن می‌رسد استفاده از فیلترشکن‌ها یا VPN ها می‌باشد؛ که استفاده از فیلترشکن‌ها به دلیل ضعف در حفظ امنیت کاربران به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

روش بعدی که روشی مطمئن و کاربردی است، استفاده از سرورهای مجازی یا همان VPS ها جهت دور زدن تحریم ها است. استفاده از VPS  به این دلیل روش کارآمدی محسوب می‌شود که علاوه بر رفع تحریم‌ها، تا حد قابل توجهی توانایی پایین آوردن پینگ و افزایش سرعت اینترنت را نیز دارند.

در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات جامع و کاملتری را در این زمینه در مقاله سرویس کاهش پینگ پابجی یا در مقاله سرویس کاهش پینگ WOW بخوانید. طبق آنچه در این مقالات می‌خوانید به راحتی می‌توان به این نتیجه رسید که بهترین سرویس کاهش پینگ فورتنایت همان سرورهای مجازی خواهند بود.

سخن آخر

براساس تعبیرهای مختلف فورتنایت یک پدیده بتل رویال است که توانسته است از یک مجموعه تیراندازی سوم شخص به یکی از شناخته شده‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای جهان تبدیل شود. براساس آشنایی کامل با بازی FORTNAITE و آپدیت‌های پرشمار هفتگی و روزانه این بازی این موضوع را به ذهن متبادر می‌نماید که موفقیت‌های فورتنایت در آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت. این خبر بسیار خوشایندی برای 45 میلیون کاربر آنلاین فورتنایت خواهد بود.

بازی فورتنایت به دلیل اینکه نسبت به پابجی یا اپکس لجند پیچیدگی کمتری دارد، مبارزه‌ای لذت بخش به کاربرانش هدیه می‌دهد. شرکت اپیک گیمز با ساخت فورتنایت توانسته بازی و جاه‌طلبی را به صورت گسترده‌ای با هم تلفیق کند و جاپای خود را در صنعت گیم محکم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *