بازی اپکس چیست؟ حقایق جالب درباره بازی APEX LEGENDS

بازی اپکس چیست؟

هرازگاهی دنیای بتل رویال بازی‌های فوق‌العاده جذاب و خوش‌ساختی را به بازار عرضه می‌کند که حتی منتقدین هم نمی‌توانند در مقابل آن مقاومت نمایند. بازی اپکس از این دسته بازی‌ها است. اما بازی اپکس چیست؟ در این مقاله در مورد این بازی صحبت خواهیم کرد. به معرفی آن می‌پردازیم و حقایق جالبی درباره بازی APEX LEGENDS را بیان خواهیم کرد و کمک می‌کنیم با کاهش پینگ بازی اپکس از تجربه بازی لذت ببرید.

بازی اپکس چیست؟

شیوه بازی اپکس چیست؟

بازی‌های سبک بتل رویال این روزها حکم فیلم‌های ابرقهرمانی را پیدا کرده است. خیلی از افراد این بازی‌ها را دوست دارند و افراد بسیاری هستند که از این بازی‌ها لذت نمی‌برند. برخی حتی معتقدند این سبک از بازی مسیر اشتباهی را طی می‌کند. اما مسئله این است که همه در مورد آن صحبت می‌کنند. همانطور که گفتیم بازی اپکس در دسته بازی‌های جذاب و خوش ساخت بتل رویال قرار می‌گیرد.

اپکس لجند APEX LEGENDS یک بازی آنلاین رایگان چند نفره، شامل تیم‌های سه نفره است که در آن، شخصیت‌ها متمایز و از پیش ساخته شده هستند که به آن لجندز می‌گویند. اپکس را می‌توان بازی نبرد ابر قهرمانان در مقابل خیل انبوهی از ربات‌ها و جوخه‌های مرگبار دانست.

معرفی بازی اپکس

روشهای انجام بازی اپکس چیست؟

محدوده جغرافیایی بازی به شکل نیم کره فرضی است که دائماً در حال کوچک‌تر شدن است. با گذشت زمان محدوده نبرد آنقدر کوچک می‌شود تا در مرکز جزیره به صفر می‌رسد و آخرین نفر یا جوخه باقیمانده پیروز نبرد خواهد بود. اینجاست که سرعت انتخاب و تیراندازی و فتح نقاط حساس، با استفاده سریع و مناسب از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد مربوط به هر کاراکتر، شرط اصلی و اساسی پیروزی در بازی اپکس است.

افراد جوخه‌ها باید در یک سطح مهارتی و سرعت عمل باشند و یا در هماهنگی کامل با هم عمل کنند، در غیر اینصورت با وجود دشمنان بسیار در بازی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، احتمال پیروزی بسیار پایین و حتی گاهی به صفر نیز می‌رسد. با توجه به نقش سرعت بالا در پیروزی بازی باید بتوانیم در حد بسیار زیادی پینگ و لگ را کاهش دهیم.

رده سنی مناسب بازی اپکس چیست؟

سبک این بازی در زمره پرطرفدارترین ژانرهای بازی‌های کامپیوتری که همان تیراندازی اول شخص آنلاین است قرار می‌گیرد. درنگاه اول اپکس، خشونت محور و پر زد و خورد به نظر می‌آید. افکت‌های سریع و جذاب مناطق، انفجارهای بزرگ و نابودی دشمنان، تیراندازی و هدف‌گیری‌های واقعی و افکت‌‌های پاشیدن خون مضروبان. می‌توان گفت در حالت کلی تمام عناصر اکشن و خشن بازی، ممکن است باعث شود تصور کنیم هیئت رده بندی بازی‌های رایانه‌ای رده سنی بالایی را برای این بازی در نظر گرفته‌اند.

این تصور زمانی پررنگ می‌شود که بدانیم بازیکنان می‌توانند حرکات تمام کننده‌ای با چاقو، ضربات مشت یا ضربات نمایشی و آکروباتیک داشته باشند و تمام این تصاویر نیز از نمای نزدیک یا منظر قربانی به تصویر کشیده می‌شود! اما شوخی‌های کلامی کاراکترها و طراحی هنری پر رنگ و لعابی که با شخصیت‌پردازی‌های ویژه بازی متناسب است، حتی همان حرکات هوشمندانه و اکشن بیشتر جهت سرگرمی طراحی شده است، یک بازی خشن.

به همین دلیل این بازی در رده سنی بالای 12 سال رده بندی شده است. اما سازمان PEGI این بازی را برای رده سنی بالای 16 مناسب دانسته است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی اپکس لجند

  • سیستم عامل ویندوز 7، 64 بیتی
  • پردازنده: Intel , core ie3 6300 یا AMD FX4350
  • کارت گرافیک GFORS GT640 – AMD HD 7730
  • RAM : 6G

موارد بالا حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی اپکس است که خوب قطعاً برای بازی بهتر و سریع‌تر ترجیح بر سیستمی با مشخصات بالاتر است.

حقایقی جالب در مورد بازی Appex Lwgwnds

حقایق جالب در مورد بازی اپکس چیست؟

جالب است بدانید بیشترین دلیل محبوبیت این بازی جذاب، شخصیت‌ها یا لجندهای آن است که هر بازیکن با توجه به سبک بازی حود می‌تواند شخصیت مورد نظر خود را انتخاب نماید. سازندگان این بازی لیست پنج قهرمان افسانه‌ای را که بیشتر مورد اقبال کاربران بوده اند را منتشر نموده است، نگاهی به این لیست بیندازیم:

  • Wraith
  • Bloodhand
  • Horizon
  • Octane
  • Lifeline

شماره یک این لیست قطعاً قابل پیش‌بینی بود. قهرمان ریث، همیشه از کارآمدترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی اپکس بوده است. توانایی نامرئی شدن این شخصیت در خیلی از شرایط مثل حمله کردن، فرار و… بسیار به درد تیم می‌خورد.

بلادهاند، با توانایی دیدن دشمن از پشت دیوار تیم خود را می‌تواند چند پله از تیم حریف بالاتر نگاه دارد. سه شخصیت باقی‌مانده، برخلاف دو شخصیت اول پولی هستند و بازیکن برای استفاده از آنها بایستی این شخصیت‎‌ها را خریداری نماید.

به محض فرود آمدن هر آیتمی را دیدید بردارید

بیست و چهار اسلحه منحصر به فرد طراحی شده استودیو ریسپاون برای بازی اپکس چیست؟ این 24 اسلحه در 6 دسته مختلف دسته بندی می‌شوند؛ Assault Rifle  تفنگ‌های تهاجمی، Submachine Gun مسلسل‌های دستی، Machine Gun Light تیربارهای دستی، PISTOL پیستول‌ها،  Shotgunشاتگان‌ها، Sniper Rifle تفنگ‌های تک تیرانداز . بسته به سلیقه وسبک بازی خود، اسلحه دبخواه خود را انتخاب نمایید.

فراموش نکنید این بازی در سبک بتل رویال ساخته شده است و هدف شما باید نجات به هر روش ممکن باشد. پس از هیچ آیتم و اسلحه ای چشم‌پوشی نکنید. در ادامه نکات جالبی را بیان می‌کنیم که اگر می‌خواهید زنده از این بازی بیرون بیایید باید به آنها توجه ویژه داشته باشیم.

لطفاً به هیچ وجه خودخواه نباشید: برخی از بازیکنان تا می‌بینند لوکیشن مد نظر خودشان یا مقصد فرودشان، متفاوت است از اعضای دیگر گروه جدا می‌شوند. هرگز چنین کاری انجام ندهید، با انجام این کار احتمال درگیری مسلحانه و کشته شدن شما بسیار بالا می‌رود.

دخالت بی‌جا ممنوع: اگر دیدید دو جوخه دشمن در حال درگیری هستند تحت هیچ شرایطی دخالت نکنید. صبر کنید درگیری تمام شود و سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به جوخه دوم برسانید.

فرار را بر قرار ترجیح دهید: اگر در محیطی باز، متوجه حضور یک اسنایپر شدید هرگز سعی نکنید به آن نزدیک شده یا با او درگیر شوید. مخصوصاً اگر شما یا اعضای گروهتان اسنایپی نداشته باشید، در چنین مواقعی همیشه فرار را بر قرار ترجیح دهید.

روش کاهش پینگ بازی اپکس چیست؟

روش کاهش پینگ بازی اپکس چیست؟

همانطور که در مقاله‌های مختلفی همچون سرویس کاهش پینگ وارزون و یا سرویس کاهش پینگ wow بیان شد، تمام بازی‌های سبک بتل رویال به دلیل هیجان و سرعت فوق العاده بالایی که دارند و اینکه تنها بازمانده بازی برنده نهایی است. تاثیر پینگ و لگ در آن‌ها بسیار چشمگیر است.

بازی اپکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاهش پینگ بازی اپکس می‌تواند تاثیر بسزایی در برد و باخت شما داشته باشد. روش‌های کاهش پینگ در مقاله‌های کاهش پینگ فورتنایت و کاهش پینگ پابجی به طور کامل توضیح داده شده است .

همچنین در این مقالات اشاره شد که بهترین روش کاهش پینگ بازی‌های آنلاین قطعاً استفاده از سرور مجازی vps می‌باشد که با کاهش پینگ و لگ، شما را سمت یک بازی روان، سریع و جذاب هدایت می‌کنند.

سخن آخر

بازی رایگان اپکس لجند که هم‌اکنون برای موبایل، سیستم کامپیوتری و کنسول‌های بازی در دسترس است جزو بازی‌های جذاب و پرطرفدار سبک بتل رویال است. این بازی از نظر مهارت و نوع ضربات تمام کننده عملکرد قابل قبولی را ارائه داده است. از نظر موسیقی و صدا گذاری‌های لجندزها نیز تاثیر بسیار خوبی روی گیمرها داشته است.بنابراین اگر جزو بازیکنان و طرفداران سبک بتل رویال هستید قطعاً یکی از توصیه‌های ما بازی اپکس لجند خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *