آموزش کسب درآمد از بازی ورد آف وارکرافت

کسب درآمد از بازی ورد آف وارکرافت

کسب درآمد از بازی ورد آف وارکرافت! آیا چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ خیلی از افراد به‌ خاطر وقت‌گذرانی و تفریح، تجربه هیجان و انجام مراحل جدید و یا ثبت یک رکورد جدید بازی می‌کنند. بیایید واقع‌بین باشیم، بهتر نیست از وقتی که برای بازی و تفریح می‌گذارید پول در بیاورید؟ کار سختی نباید انجام دهید، فقط کافی است از بازی لذت ببرید.  بیاموزید که چگونه می‌توان از انجام بازی‌های آنلاین به درآمد رسید، در این بین قطعاً مواردی در این راه کسب درآمد موثر خواهند بود، مانند سرعت بالای نت و یا کاهش پینگ و لگ.

معرفی بازی ورد آف وارکرافت

کسب درآمد از بازی ورد آف وار کرافت

wow یک بازی آنلاین چند نفره است و در سال 2004 میلادی توسط شرکت بلیزارد به بازار عرضه شد.  از ابتدا تا امروز ورد آف وارکرافت پیشرفت‌های بسیاری در تمام قسمت‌ها و آیتم‌های خود داشته است. بازیکنان wow بسیار وفادار هستند و بعضاً در بازی با بازیکنانی با ده سال یا بیشتر سابقه بازی برخورد می‌کنید. برای افراد تازه‌کار این مسئله، بازی را  بسیار چالش‌برانگیز خواهد کرد. ولی نترسید و جا نزنید، زیرا در بسیاری مواقع افرادی که تازه به این بازی پیوسته‌اند خیلی سریع حرفه‌ای شده‌اند.

عضویت در بازی ورد آف وارکرافت:

شرکت بلیزارد امکان کسب درآمد از بازی ورد آف وارکرافت را برای کاربرانش فراهم کرده  است، اما باید ابتدا در این بازی عضویت داشته باشید. نگران نشوید! هزینه زیادی بابت عضویت پرداخت نخواهید کرد. توصیه ما این است: سعی کنید تا جایی که می‌توانید در این بازی تجربه کسب کنید و همه ویژگی‌های آن را یاد بگیرید.

توجه داشته باشید که تمام امکاناتی که در ابتدای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد، بسیار با ارزش هستند و نباید آن‌ها را به آسانی از دست بدهید. هر چه در این بازی با تجربه‌تر شوید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

از چه بازی‌هایی می‌توان کسب درآمد کرد؟

قبل از اینکه به موضوع کسب درآمد از بازی ورد آف وارکرافت بپردازیم؛ بهتر است بررسی اجمالی داشته باشیم بر بازی‌هایی که امکان درآمدزایی را برای کاربران ارائه می‌دهند. اینکه از چه بازی قصد کسب درآمد دارید؟ بستگی مستقیم به سلیقه شما دارد و اینکه از انجام چه بازی بیشترین لذت را می‌برید.

داشتن درآمد از اکثر بازی‌های سری موبا امکان‌پذیر است. هر بازی که دارای ابزارهای فروش داخل برنامه‌ای باشد، می‌تواند راهی برای کسب درآمد بازیکنان باشد. اما به دلیل محبوبیت بالای بازی World of  Warcraft این بازی می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین پنل‌های درآمد زایی به حساب آید.

کسب درآمد از بازی ورد آف وارکرافت

روش کسب درآمد از ورد آف وارکرافت

بازی ورد آف وارکرافت سالهای زیادی است که بازیکنان مخصوص خودش را دارد و افراد زیادی هستند که بیش از 10 سال است که از آن درآمد کسب می‌کنند. روش‌های زیادی برای کسب درآمد از ورد آف وارکرافت وجود دارد در این قسمت به معرفی برخی از آنها می‌پردازیم.

روش‌های کسب درآمد از بازی ورد آف وارکرافت

آموزش روش کسب در آمد از ورد آف وارکرافت

  • استریم کردن در توپیچ

یک راه بسیار عالی برای کسب درآمد از بازی ورد آف وارکرافت، توپیچ است. توپیچ دارای سیستم دونیت(حمایت مالی) و سابسکرایب است که به کاربران امکان این را می‌دهد که اگر از انرژی، کاریزما یا گیم پلی شما خوششان آمد شما را از نظر مالی حمایت کنند.بنابراین توپیچ را می‌توان روشی معقول برای کسب درآمد از این بازی دانست.

  • محتوا ساختن در یوتیوب

شما جزو آن دسته افرادی هستید که از لایو کردن و استریم کردن احساس خوبی ندارید؟ راه حل برای شما درست کردن ویدئوهایی در مورد این بازی در یوتیوب است. شما می‌توانید در مورد بازی صحبت کنید، نظر دهید، نقد کنید، آموزش دهید و یا آخرین اخبار را به اطلاع دیگران برسانید. یا حتی می‌توانید برای بازدید بیشتر در ویدئوهایتان تبلیغات نمایش دهید. که تمام این کارها یوتیوب را یکی از بهترین عوامل برای کسب درآمد از ورلدآف وارکرافت می‌کند.

  • فارم طلا

هروقت به اندازه کافی در بازی پیشرفت کردید، می‌توانید روی فارم طلا که ارز بازی wow  است تمرکز کنید. از طریق فروش آن می‌توان به مقدار کمی پول دست پیدا کرد. برای انجام این کار بایستی به بازی به شکل شغل نگاه کرد و ساعت‌ها وقت را صرف آن نمود.

  • لول کاراکتر زا بالا ببرید

خیلی از بازیکنان هستند که دوست ندارند وقت خودشان را صرف یک کاراکتر لول پایین کنند، این افراد حاضرند برای کاراکترهای لول بالا هزینه پرداخت نمایند.

  • لول آپ سریع

با این روش شما یک لول مشخص را برای کاراکتر انتخاب می‌کنید و یا با آن بازی می‌کنید و یا کمک می‌کنید تا لول کاراکتر شخص بالا رود.

·     فروش اکانت

قبلاً نیز اشاره شد ایجاد اکانت در ورد آف وارکرافت (wow) آسان است و بهترین قسمت قضیه این است که برای ساخت اکانت محدودیتی نیز ندارید. پس اکانت بسازید و  طریق آن به، کسب درآمد از بازی ورد آف وارکرافت برسید.

·     فروش  آیتم‌های درون بازی برای کسب درآمد از ورد آف وارکرافت

امکاناتی برای کاربر در این بازی وجود دارد که می‌تواند آیتم‌های درون بازی را بفروشد. فروشگاه این بازی بسیار خوب طراحی شده است. شما می‌توانید در ازای طلا یا حتی پول واقعی آیتم‌های خود را به دیگران بفروشید. البته برای این کار بایستی از یک سایت دیگر استفاده نمود.

چگونه درآمد کسب شده از بازی wow را نقد کنیم؟

برای نقد کردن پول خود بایستی از روش‌های پرداخت زیر پول خود را برداشت نمایید.

·     Paypal

·     Payza

·     Google Wallet

·     Neteller

حساب‌های بالا می‌توانند کمک کرده تا درآمد کسب شده از بازی را نقد کنید. برای کاربران ایرانی این امکان  کمی دشوار است، ولی با داشتن حساب پی پال می‌توان به درآمد خود دست پیدا کرد.

مشکلات اصلی در راه کسب درآمد از بازی ورد آف وارکرافت

اگر تمایل دارید از انجام بازی wow به عنوان راهی برای کسب درآمد و شغل استفاده کنید، بایستی ابتدا مشکلاتی که بر سر راه اکثر بازی‌های آنلاین وجود دارد را برداریم. مشکلاتی مثل سرعت پایین، پینگ بالا و لگ در صورت استفاده از بازی به عنوان منبع درآمد می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. پس اولین قدم بایستی کاهش پینگ wow باشد.

اطلاعاتی درباره سرویس های کاهش پینگ که باعث بالا بردن سرعت نت و کاهش پینگ می‌شود را در مقالات سرویس کاهش پینگ فیفا، سرویس کاهش پینگ پابجی، سرویس کاهش پینگ وارزون و یا حتی سرویس کاهش پینگ فورتنایت می‌توان خواند.

حرف آخر

حال که می‌خواهید وقت خود را با یک بازی هیجان انگیز و جذاب پر کنید و از این طریق درآمد هم کسب کنید، ورد آف وارکرفت یکی از بهترین گزینه‌ها است. در این مقاله یاد گرفتیم که World of Warcraft چیست و نحوه کسب درآمد در آن چگونه است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این بازی بسیار به تجربه نیاز دارد و هر چه تجربه شما بالا رود، حرفه‌ای‌تر خواهید بود. پس تا می‌توانید در بازی تجربه کسب کنید. اگر در این بازی وارد شدید، حتماً تجربیات خود را با دیگر بازیکنان و ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *