بازی وارزون چیست؟ معرفی بازی مشهور WARZONE

بازی وارزون چیست؟

در بازی وارزون، قرار است با 150 نفر دیگر از هواپیما پایین بپرید، وارد یک نقشه بزرگ شوید و برای بقا بجنگید. در وارزون نیز مانند بازی‌های دیگر بتل رویال، برای برنده شدن بایستی تنها بازمانده جنگ باشید تا در انتهای بازی بتوانید سوار هلی‌کوپتر شوید. پس شما در این بازی با مجموعه ای بزرگ از پلیرها، اتفاقات بزرگ و سریع، ری‌اکشن‌های لحظه‌ای و در کل با یک جنگ تمام عیار روبه‌رو هستید!

اینهمه هیجان و زد و خورد نیاز به سرعت بالا در بازی خواهد داشت. در این مقاله سعی داریم به این پرسش که بازی وارزون چیست؟ و نکات مثبت در بالابردن سرعت بازی از جمله کاهش پینگ، به شما کمک کنیم تا هیجان بالا و لذت بازی جنگی را بیشتر تجربه کنید.

بازی وارزون چیست؟

روش انجام بازی وارزون چیست؟

در این قسمت به معرفی بازی مشهور warzon می‌پردازیم: در وارزون که از سری بازی‌های بتل رویال است، برخلاف پابجی یا فورتنایت تعداد پلیرهای خیلی زیادی را در مبارزه با خود، خواهید داشت. پس با یک محیط بزرگ‌تر و درگیری‌های بیشتر مواجه هستید. در بازی یک گاز سمی از دورترین نقاط نقشه جریان پیدا می‌کند و پلیرها را به منطقه خاصی هل می‌دهد. اگر در مواجه با این گاز بمانید جان خود را از دست خواهید داد.

از آنجا که در تمام  بازی‌های بتل رویال پیروزی ازآن تنها بازمانده است؛ پس باید از تمام اتفاقاتی که منجر به کشته شدن شما می‌شود، بپرهیزید. نسخه بتای کالاف دیوتی وارزون توانست ریتم سریع‌تری نسبت به بتل رویال‌های دیگر داشته باشد.

تفاوت بتل رویال‌های دیگر با بازی وارزون چیست؟

جدا از تعداد پلیرها، وارزون با بتل رویال‌های دیگر مثل لجندز، پابجی و فورتنایت تفاوت‌هایی دارد. در ادامه به برخی تفاوت‌ها به‌صورت کلی می‌پردازیم:

  • در این بازی می‌توانید سلاح خود را شخصی سازی کنید و با آن بازی کنید!
  • از قابلیت kill streak جهت دریافت کمک در وارزون می‌توان استفاده نمود.
  • مراحل کوچکی به نام contract در بازی گنجانده شده است که می‌توان با قبول و اتمام آن‌ها لوت خاصی را دریافت نمود.
  • بر خلاف بازی پابجی از چتر نجات هر چقدر بخواهید می‌توانید استفاده کنید و در حقیقت چتر نجات می‌تواند تبدیل به وسیله تردد شما در نقشه شود.
  • در وارزون برخلاف بتل رویال‌های دیگر، سرعت بسته شدن زون (محدوده‌ای که قرار است پر از گاز سمی شود) کندتر است. پس اگر در میانه نتوانستید بپرید نگران نباشید! شما هیچوقت در زون گیر نمی‌کنید.

برجسته‌ترین ویژگی بازی وارزون چیست؟

ویژگی های بازی وارزون چیست؟

با وجود معرفی تفاوت‌های وارزون و بتل رویال‌های دیگر، تصور می‌کنید بارزترین ویژگی بازی وارزون چیست؟ اگر بگوییم در این بازی قرار نیست به همین راحتی با مردن از بازی حذف شوید، متعجب خواهید شد؟ بله در بازی وارزون می‌توانید پس از کشته شدن دوباره به بازی برگردید! اما چگونه؟

برای برگشتن به بازی باید به Gulag بروید و پیروز مبارزه ای شوید که در انتظار شماست. تازه فکر نکنید با هر بار مجروح شدن باید از بازی خداحافظی کنید! قابلیت Self-Revive را از فروشگاه‌های بازی بخرید و خودتان دست به کار شوید. اگر هم این قابلیت را ندارید منتظر بمانید تا دوستانتان به یاری شما بیایند.

در نهایت اگر هیچ کدام از این استراتژی‌ها جواب نداد و در بازی کشته شدید در مبارزه گولگ هم شکست خوردید، می‌توانید از هم‌تیمی‌های خود بخواهید بلیط برگرداندن شما به بازی را از یکی از فروشگاه‌ها خریداری کنند.

لطفاً در این بازی طمع نکنید و همیشه پولتان را هزینه کنید؛ یادتان باشد اگر بمیرید همه پولتان را از دست می‌دهید پس به فکر پس‌انداز نباشید. با در نظر گرفتن اولویت‌ها و برحسب نیاز سریعاً به فروشگاه مراجعه کنید.

آموزش نصب بازی warzon

سیستم مورد نیاز بازی وارزون چیست؟ مشخصاتی که در ادامه ذکر خواهد شد حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی مشهور Warzon  است:

  • CPU: Intel corei3-4340 یا AMD FX-6300
  • RAM: 8 GB
  • ویندوز 7 : 64 بیتی یا ویندوز 10 : 64 بیتی
  • حافظه : 175 گیگا بایتی
  • کارت گرافیک GForce GTX 1650 یا GeForce GTX 670 یا AMD Radeon HD 7950

آموزش نصب بازی وارزون

روش نصب بازی وارزون چیست؟

کالاف دیوتی وارزون 2 ، یک بازی رایگان است که می‌توان آن را دانلود نمود. برای اینکه به این بازی دستیابی داشته باشید باید حجمی معادل 100 گیگا بایت فضای خالی داشته باشید. درست است که این مقدار حجم، خیلی زیاد است اما در قسمت سیستم مورد نیاز بازی وارزون به این مهم اشاره شد. این بازی را می‌توانید مستقیماً از وبسایت خود بازی دانلود نمایید و یا از طریق لانچر.

پروسه دانلود وارزون دو مرحله‌ای می‌باشد: ابتدا تنها 20 گیگا بایت از بازی دانلود می‌شود و شما می‌توانید برای دست‌گرمی، مد گان فایت بازی را تجربه کنید. در بخش دوم دیتای باقی‌مانده دانلود می‌شود و پس از اتمام این مرحله می‌توانید بازی را اجرا نمایید

مشکلات بازی وارزون چیست؟

مشکل بازی وارزون چیست؟

هرگاه صحبت از مشکلات بازی‌های آنلاین در ایران به میان می‌آید، اولین چیزی که گیمرها بیان می‌کنند مشکل پینگ و لگ بالا در این بازی‌ها است. وارزون نیز مانند سایر بازی‌های آنلاین و بتل رویال از این قاعده مستثنی نیست. در مقالات قبلی در مورد سرویس کاهش پینگ پابجی یا سرویس کاهش پینگ فورتنایت مطالبی عنوان شد و حتی در مقاله کاهش پینگ فیفا، دیدیم که اگر بازی اکشن صرف هم نباشد؛ باز هم مشکل پینگ بالا گریبان گیمرها را خواهد گرفت.

کاهش پینگ بازی Warzon

جهت کاهش پینگ وارزون با اطمینان خاطر می‌توانید از همان سرویس کاهش پینگ wow استفاده کنید. همانطور که در بازی آنلاین wow از سرور های مجازی vps جهت کاهش پینگ و لگ و افزایش سرعت اینترنت استفاده کردیم در بازی وارزون هم، چون با مشکلاتی مشابه روبه‌رو هستیم می‌توان به vps ها به راحتی اعتماد کرد.

بازی‌های دیگر بتل رویال با توجه به گرافیک بالا و نیاز گیمر به سرعت بالا برای نشان دادن عکس‌العمل سریع نیاز به سرورهای مجازی vps داشتند. حال تصور کنید گیمر در وارزون با 150 بازیکن چگونه می‌تواند سرعت را بالا ببرد و پینگ را کاهش دهد؟

نه تغییر DNS و نه استفاده از VPNها، به دلیل نداشتن امنیت بالا ،هیچکدام نخواهند توانست انتظارات بازیکنان در وارزون را برآورده نمایندبنابراین استفاده از آ‌ن‌ها اصلاً توصیه نمی‌شود.

سخن آخر

وارزون کالاف دیوتی 150 نفره، را هرگز بدون استفاده از سرویس کاهش پینگ تصور نکنید. اگر قرار است 150 نفر به‌صورت تک نفره یا گروه‌های سه نفره و پنج نفره با هم مبارزه کنند و در صورت کشته شدن توان کمک به یکدیگر را داشه باشند. علاوه بر سیستم سخت‌افزاری بالا جهت نصب بازی، نیاز به پینگ بسیار پایین جهت بازی و سرعت عکس العمل‌ها دارد که این اتفاق فقط با وجود VPS امکان‌پذیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *