معرفی بازی پابجی موبایل/ گیم پلی بازی پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی موبایل

تاکنون در مقاله‌های مختلف، بازی‌های موبایلی زیادی را معرفی کرده‌ایم، مقالاتی مانند معرفی بازی FOG یا معرفی بازی Freefire. اما اگر بخواهیم یکی از بهترین بازی‌های رایگان که قابل استفاده بر روی موبایل اندروید و آیفون را معرفی کنیم، باید به معرفی بازی پابجی موبایل بپردازیم. پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی‌های کنسولی برای موبایل بازسازی شده است. این بازی به دلیل قابلیت‌های بالایی که دارد به راحتی می‌تواند تا ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. در این مقاله به معرفی بازی پابجی موبایل که در سال 2017 ساخته شده است می‌پردازیم.

این بازی با وجود عمر کوتاهی که دارد در دنیای بازی‌های آنلاین بسیار پرطرفدار و محبوب است. سبک بازی بتل رویال نیز بر جذابیت بازی می‌افزاید. اگر جزو طرفداران سبک زنده ماندن برای بقا یا همان بتل رویال هستید قطعاً از انجام این بازی بسیار لذت خواهید برد. برای آشنایی بیشتر با این بازی و آشنایی با گیم پلی پابجی موبایل تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین در این مقاله راه‌های کاهش پینگ این بازی جذاب و افزایش سرعت آن را به تفصیل شرح خواهیم داد.

معرفی بازی پابجی موبایل

بررسی معرفی بازی پابجی موبایل

حتماً به عنوان گیمر با بازی پابجی آشنایی دارید(در صورت تمایل می‌توانید مقاله سرویس کاهش پینگ پابجی را مطالعه نمایید.) اما بازی پابجی موبایل PUBG Mobile محصولی متفاوت از بازی پابجی است. استودیوی بازی سازی Tencent Games سازنده بازی پابجی موبایل است که ابتدا نسخه کنسول آن را به بازار عرضه کرد. نسخه کنسول بازی به سرعت به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرد. به دنبال این موفقیت شرکت سازنده آن را برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS با نام پابجی موبایل بازسازی کرد.

در مورد محبوبیت این بازی همین بس که از زمان معرفی پابجی موبایل تاکنون، این بازی بیش از 110 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است! بازیکنان حس واقعی بازی پابجی را در پابجی موبایل نیز تجربه خواهند کرد. در اینجا نیز بازیکنان در حالی که از بالای جزیره به پایین پرت می‌شوند و تمام تلاش خود را برای پیدا کردن منابع مهم انجام می‌دهند، باید از بین 100 نفر تنها پیروز میدان باشند.

100 بازیکن گوشی‌های اندروید و آیفون از اقصی نقاط دنیا یک جا جمع شده‌اند و در حال مبارزه و بازی با یکدیگر هستند این تجربه واقعاً لذت‌بخش و ارزشمند است.

گیم پلی بازی پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی موبایل و گیم پلی

گیم پلی بازی پابجی موبایل مانند سایر بازی‌های بتل رویال از آنجا شروع می‌شود که بازیکنان در حال پرواز بر روی یک نقشه 8 در 8 کیلومتر هستند. برای پیروز شدن در این بازی می‌بایست به دنبال تجهیزات باشید، اسلحه جمع‌آوری کنید و خود را برای مبارزه کاملاً مجهز کنید. نقشه‌های مختلف بازی بسیار متنوع هستند و خیلی خوب روی آن‌ها کار شده است. مپ‌ها نیز در این بازی به صورت مسابقه‌ای طراحی شده‌اند.

جالب‌ترین مپ بازی را می‌توان مپ زامبی اعلام کرد، که در آن زامبی‌ها از زمین بالا می‌آیند و شما بایستی آن‌ها را نابود کنید. این کار به صورت دو شب مداوم صورت می‌پذیرد. استراتژی و انتخاب سلاح‌ها در نتیجه بازی بسیار تاثیرگذار است. انواع کلاه، انواع جلیقه و انواع کیف در بازی وجود دارد که از 1 تا 3 لول بندی شده‌اند.

با وجود اینکه این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است اما با پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توان سطح بازی و یا سلاح‌های خود را ارتقاء داد. این امر خود می‌تواند به عنوان یه راه درآمدزایی برای گیمرها باشد. اگر این جمله برای شما عجیب است باید گفت، بله می‌توان از بازی‌هایی این چنینی نیز به درآمد دست پیداکرد. برای اطلاعات تکمیلی می‌توان به مقاله آموزش کسب درآمد از بازی ورد آف کرافت مراجعه نمود.

سفارشی کردن شخصی‌های بازی

در این بازی نیز مانند بازی پابجی، هر بازیکن می‌تواند در اکانت خود آیتم‌های سفارشی منحصربه‌فردی داشته باشد و شخصیتی اختصاصی برای خود بسازد. در برخی نقاط در نقشه بازی دایره‎‌های قرمز رنگی ظاهر می‌شوند که نشان‌دهنده منطقه خطر هستند. این نقاط به صورت تصادفی و توسط خود پابجی در نقشه ظاهر می‌شوند.

چنانچه بازیکنی در این نقاط قرار  بگیرد، ممکن است یکی از بمب‌هایی که از آسمان فرود می‌آیند به او برخورد کرده و جان بازیکن را به طور کامل بگیرد. زمانی که با دشمن در محیط بازی روبه‌رومی‌شوید تنها دو ثانیه فرصت دارید تا کار او را ساخته و زنده بمانید.

ویژگی‌های پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی موبایل و ویژگی آن

پس از معرفی پابجی موبایل و آشنایی با گیم پلی بازی نوبت به معرفی ویژگی‌های این بازی جذاب می‌رسد.

  • مبارزه و بازی با 100 بازیکن از هر جای دنیا
  • وجود مجموعه‌ای متنوع از اسلحه
  • گرافیک عالی و جذاب
  • جلوه‌های ویژه صوتی سه بعدی
  • وجود وسایل نقلیه گوناگون در بازی
  • قابلیت شکل‌دهی تیمی از دوستان
  • گیم پلی آسان
  • امکان به کارگیری سلاح‌های غول پیکر و یا حتی موشک
  • سازگار با اندروید 5 به بالا
  • حافظه Ram مورد نیاز حداقل 2 گیگا بایت

کاهش پینگ در بازی پابجی موبایل

کاهش پینگ معرفی بازی پابجی موبایل

با وجود معرفی بازی پابجی موبایل حتماً شما هم منتظر هستید تا راهی برای کاهش پینگ و بالا بردن سرعت در این بازی 100 نفره معرفی کنیم. تصور کنید، بازی موبایلی و آنلاین باشد، بازیکنان بازی 100 نفر باشند و شما گیمر بازی در ایران باشید؟ در اینصورت دغدغه‌ای بالاتر از سرعت و پینگ برای شما وجود نخواهد داشت.

اولین راهی که جهت کاهش پینگ به ذهن بازیکنان ممکن است برسد، استفاده از vpnها است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است در برخی مواقع vpnها پینگ بازی را کاهش دهند اما مهم‌ترین مشکل این برنامه‌ها از بین بردن امنیت اطلاعات کاربران است. به همین دلیل استفاده از این نرم‌افزارها به هیچ عنوان توسط ما توصیه نمی‌شود.

اگر تمایل به انجام یک بازی با سرعت بالا و پینگ پایین در کنار حفظ امنیت اطلاعات خود را دارید توصیه ما به شما استفاده از سرورهای مجازی کاهش پینگ یا همان Vpsها است.

سخن آخر

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های رایگان آنلاین موبایلی را با معرفی بازی پابجی موبایل به شما معرفی کردیم. بازی محبوب با میلیون‌ها بازیکن در سراسر دنیا. اگر قبلاً تجربه بازی‌های موبایلی را داشته‌اید می‌توان گفت پابجی موبایل از نظر دکمه‌های کنترلی برنامه، یک سرو گردن از بازی‌های دیگر بالاتر است.

در این مقاله سعی شد با این بازی ارزشمند و جذاب موبایلی بیشتر آشنا شوید. ویژگی‌های بارز این بازی را معرفی کردیم و امیدواریم با مطالعه گیم پلی بازی پاجی موبایل، تجربه‌ای لذت بخش از بازی با بازیکنان سراسر دنیا داشته باشید. در نهایت به توصیه‌های ما درباره کاهش پینگ بازی توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *