معرفی بازی Horoorfield/ همه چیز درباره بازی اردوگاه وحشت

معرفی بازی Horoorfield

آیا شما طرفدار بازی‌های ترسناک هستید؟ اگر جواب شما مثبت است با معرفی بازی Horoorfield(اردوگاه وحشت) همراه ما باشید قطعاً از انجام این بازی لذت خواهید برد. اردوگاه وحشت یا منطقه وحشت، یک بازی ترسناک چند نفره آنلاین است. بازی‌های ژانر وحشت خیلی زود توانست بین گیمرها جای خود را پیدا کند به همین دلیل استودیوهای بازی سازی در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این بازی‌ها نشان داده‌اند.

در این مقاله به معرفی بازی Horoorfield گیم پلی آن، ویژگی‌ها و شخصیت‌های بازی می‌پردازیم. روش‌های افزایش سرعت بازی و کاهش پینگ بازی را بررسی خواهیم نمود، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بازی Horoorfield

معرفی بازی Horoorfield

ژانر ترسناک حتی در بازی‌ها، همیشه طرفداران خود را داشته است. ترس از یک موجود مخوف و قدرتمند که قصد نابودی شما را دارد. ترس از مکان‌های مرموز و عجیب که راه خروج آن‌ها مسدود است و… حال تصور کنید در یک بازی آن موجود مخوف و ترسناک خودتان باشید! موجودی که برای شکار دیگران آماده است. بازی اردوگاه وحشت همین کار ر انجام می‌دهد. می‌توانید در این بازی قربانی یا قاتل بودن را انتخاب کنید. با چهار نفر دیگر برای زنده ماندن بجنگید و یا فرد قدرتمند و مخوف ساختمان باشید و دیگران را یکی یکی شکار کنید!

اردوگاه وحشت اثر استودیوی با سابقه روسی Skytec Games است که برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون طراحی شده است و به بازی Dead by Daylight نیز بسیار شبیه است. شما در بازی Horrorfield از بین 7 کاراکتر مختلف که قابلیت‌های متفاوتی نیز دارند می‌توانید یک کاراکتر را انتخاب کنید و به همراه بقیه بازیکنان برای زنده ماندن در بازی بجنگید. می‌توانید برای بقا در بازی پنهان شوید، به یکدیگر کمک کنید و با ترکیب مهارت‌ها و آیتم‌های مختلف در بازی پیشروی کنید.

داستان بازی Horoorfield

داستان معرفی بازی Horoorfield

داستان بازی Horoorfield از این قرار است که شما و چهار نفر دیگر در مخفیگاه یک روانی گیر افتاده‌اید؛ جایی که او آتش روشن کرده است و می‌خواهد شما را شکار کند، جایی شبیه یک تیمارستان متروکه. در این حین برق ساختمان قطع است و درب‌های برقی هم از کار افتاده‌اند. کاری که بایستی انجام دهید این است که ژنراتورهای برق را فعال کنید تا برق ساختمان وصل شود و بتوانید از آن خارج شوید.

قطعاً تصور نمی‌کنید که به تنهایی بتوانید از پس این کار برآیید؟ در این بازی کار تیمی حرف اول را می‌زند. اما نکته اینجاست که شما می‌توانید به جای نقش قربانی در نقش قاتل ظاهر شوید. یک قاتل رونی ترسناک که جلوی فرار قربانیانش را می‌گیرد . با خونسردی آن‌ها را شکار می‌کند.با وجود رایگان بودن بازی، می‌توان با جمع کردن سکه و امتیاز درون بازی کاراکترهای بازی را ارتقا داد.

 معرفی کاراکترهای بازی Horrorfield

معرفی بازی Horoorfield

در معرفی بازی Horoorfield آمده است که اگر می‌خواهید در نقش قربانی بازی کنید می‌توانید از بین کاراکترهای زیر براساس توانایی‌شان یک کاراکتر را انتخاب نمایید.

  • Basketball Player این کاراکتر سریع‌تر از سایر بازیکنان می‌تواند فرار کند.
  • Doctor دکتر خودش و سایر بازیکنان را می‌تواند شفا دهد.
  • Engineer مهندس بازی است که می‌تواند ژنراتورهای مربوط به صنایع دستی و پنهان شدن را با سرعت بیشتری تعمیر کند.
  • Thief دارای شجاعت و دلاوری بسیار بالایی است.
  • Mercenary این کاراکتر یک سرباز شجاع است که روحیه بسیار بالایی دارد.
  • Scientist تجهیزات نظامی را ارتقا می‌دهند و هاله خرد خود را برای سایر بازماندگان گسترش می‌دهد.
  • Police officer که توانایی دستگیری قاتل را دارد.

با انتخاب هر یک از این کاراکترها می‌توانید در بازی به دیگر بازیکنان کمک کنید.

مودهای مختلف بازی

مودهای معرفی بازی Horoorfield

  • Maniac mode به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به طور مستقل برای شکار قربانیان استراتژی تهیه کنند.
  • Survivor mode به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با همکاری با هم از قاتل فرار کنند.
  • Authentic character شخصیت معتبر و دارای مهارت‌های منحصربه‌فرد
  • Unique crafting system ایجاد و ارتقا موارد در کارگاه‌ها و سمبل‌ها
  • High detailed فراهم کردن جزئیات بیشتر

حالت‌های مختلف بازی Horrorfield

قسمت هیجان انگیز بازی اینجاست! اگر می‌خواهید در نقش قاتل در بازی Horoorfield ظاهر شوید می‌توانید از کاراکترهای زیر یکی را انتخاب کنید.

  • Butcher ژنراتورها را از بین می‌برد تا از مرگ فرار کند.
  • Cultist هیولایی که از بیمارستان فرار کرده است و به دنبال قربانی می‌گردد.
  • Ghost روحی که می‌تواند از دیوارها عبور کند و موجب وحشت همه شود.
  • Monster هیولایی که به یک گرگینه تبدیل می‌شود..

معرفی ویژگی‌های بازی

  • امکان انتخاب  کاراکتر با ویژگی‌های منحصربه‌فرد
  • امکان بازی به صورت آنلاین و چند نفره
  • امکان پیوستن به قبیله‌های مختلف در بازی

گرافیک بازی Horrorfield

طراحی گرافیک بازی Horoorfield زیبا، جذاب و راضی کننده است. گرافیک بالای 3D این بازی به شما اجازه می‌دهد در محیطی با طرحی فوق‌العاده برای ساعت‌ها سرگرم شوید. گیم پلی جذاب بازی Horoorfield که در سبک استراتژی- اکشن از نمای سوم شخص است و همچنین صداگذاری و افکت‌های ترسناک . مهیج تجربه‌ای بی‌نظیر برای شما فراهم کرده است.

سخن آخر

بازی Horoorfield ( اردوگاه وحشت) که از روی عناوین معروفی مثل سری فیلم‎های سینمایی Friday the 13th جمعه سیزدهم الگو برداری شده است بسیار جذاب و کاملاً متفاوت از بازی‌های معمولی است. اینکه به صورت آنلاین با افراد دیگر در سراسر دنیا برای بقا، با چیدن استراتژی مناسب از چنگ یک بیمار روانی فرار کنید می‌تواند هیجان فوق العاده ای داشته باشد. مخصوصاً اگر تمایل به فیلم و بازی ترسناک داشته باشید.

شاید بتوان گفت دلیل اصلی جذابیت این بازی برای بازیکنان این است که قرار نیست در این بازی تنها نقش قربانی را داشته باشید و از دست قاتل فرار کنید! با انتخاب مود قاتل، می‌توانید به دنبال شکار افراد باشید. این قضیه جذابیت بازی را دوصد چندان کرده است.

One thought on “معرفی بازی Horoorfield/ همه چیز درباره بازی اردوگاه وحشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *