بهترین بازی های بتل رویال 2022

بهترین بازی های بتل رویال 2022

در 5 سال اخیر سیل عظیم عناوین بتل رویال بازیکنان سراسر جهان را احاطه کرده است. نقطه آغاز این هجوم نیز بازی جذاب پابجی بود. در این میان بازی‌های سطح پایینی نیز ظهور کردند اما با گذر زمان و شکست بازی‌های پایین رده اکنون تنها بهترین بازی های بتل رویال باقی مانده‌اند. در این مقاله که در دو قسمت منتشر می‌شود به طور اجمالی به بررسی 10 تا از بهترین بازی های بتل رویال 2022 می‌پردازیم. آشنایی مختصری درباره این بهترین‌ها کسب می‌کنیم و به طور خلاصه راه‌های کاهش پینگ و دور زدن تحریم برخی از این بازی‌ها را نیز بیان خواهیم کرد.

سبک بتل رویال چیست؟

با یک تعریف ساده، می‌توان گفت بتل رویال یک نوع مسابقه  با هدف زنده ‌ماندن به عنوان آخرین بازیکن است. در ابن سبک بازی‌ها، وظیفه بازیکن پیدا کردن یا خریدن اسلحه‌های مختلف، زمان‌بندی و سرعت عمل بالا‌، هماهنگی با هم‌تیمی‌ها و جلو بودن از رقیبان است. درست است که بازی‌های سبک بتل رویال هر یک ویژگی‌های خاص خودشان را دارند اما همه آنها نکات مشترکی همچون: وجود یک نقشه بزرگ برای مبارزه، تعداد زیاد بازیکنان، اسلحه و تجهیزات متفاوت و کوچک شدن میدان مبارزه را دارند و هدف همه آنها زنده باقی ماندن است.

ریشه این نوع بازی‌ها از یک رمان ژاپنی و اقتباس سینمایی آن که Battle Royal نام داشت گرفته شده است. اتفاقات این رمان در آینده خیالی، در ژاپن رخ می‌دهد که دولت با برگزاری مسابقات بتل رویال سعی در کنترل جمعیت دارد. گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی به جزیره به وسعت 10 کیلومتر فرستاده می‌شوند به گردن آن‌ها قلاده‌های مجهز به بمب وصل می‌شود که در صورتی که کسی قصد فرفر داته باشد منفجر می‌شود.

این دانش‌آموزان بایستی با هر وسیله‌ای که پیدا می‌کنند؛ یکدیگر را نابود کرده تا بتوانند زنده بمانند. با وجود تمام خشونتی که در این قصه موج می‌زند اما بازی‌های سبک بتل رویال در بین بازی‌های آنلاین محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارند. در ادامه همراه ما باشید با معرفی 10 تا از بهترین بازی های بتل رویال 2022.

بهترین بازی های بتل رویال 2022

در حال حاضر اسامی چون Apex Legends ، Call of Duty: Warzone  و Fortnite چنان بر نوک قله‌ی بتل رویال جا خوش کرده‌اند که ممکن است اسامی دیگر در سایه رفته باشند. پس برای دیدن بهترینها تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

1- بازی Apex Legends :بهترین بازی های بتل رویال 2022

معرفی بهترین بازی های بتل رویال 2022

اپکس لجندز را می‌توان جزو بهترین بازی های بتل رویال 2022 نامید. یک گیم پلی جذاب و دیدنی در ترکیب با پیچیدگی‌ها و جزئیات سیستم منحصربه‌فرد hero بازی اپکس لجندز را به‌وجود آورده است. اندک تفاوت این بازی با دیگر بازی‌های بتل رویال باعث حرفه‌ای‌تر شدن این بازی شده است و همین امر سبب شده شما یا عاشق این بازی شوید و یا پس از چند دست بازی کردن برای همیشه با آن خداحافظی کنید.

Appex Legends حد وسطی برای بازیکنان در نظر نگرفته است. نکته قابل تامل در این بازی، پشتیبانی مبهوت کننده Respawn می‌باشد. سازندگان این بازی همواره در حال تزریق محتوای جدید به بازی هستند.

اگر شما طرفدار بازی‌های چند نفره، تکنیکی و Hero هستید؛ قطعاً انتخابی بهتر از اپکس لجندز نخواهید داشت. چنانچه تمایل به انجام هر چه بهتر این بازی دارید در مقاله سرویس کاهش پینگ بازی اپکس لجندز نکات قابل توجهی برای این کار ارائه شده است.

2- بازی PUBG:Battleground

لیست بهترین بازی های بتل رویال 2022

در لیست بهترین بازی های بتل رویال 2022 پابجی جایگاه دوم را از آن خود کرده است. جالب است بدانید پابجی قبل از انتشار تبدیل به یک پدیده جهانی شد! گرچه پابجی در ابتدا فقط برای pc ها موجود بود، اما با ورودش به دنیای گوشی‌های موبایل محبوبیت و شهرت بسیار بیشتری نیز پیدا کرد. توسعه‌های زیادی که از زمان انتشار تا کنون همراه پابجی بوده است باعث می‌شود هرگز حوصله‌ی شما حین بازی سر نرود.

بهترین قسمت این بازی نقشه‌های وسیع و جذاب آن است که برای تمام بازیکنان جزو جذابیت‌های بازی محسوب می‌شود. اگر در حین بازی مشکل پینگ و لگ گریبانگیر شماست توصیه می‌شود مقاله سرویس کاهش پینگ پابجی را مطالعه نمایید.

3-بازی Fortnite: Battle Royale

10 بهترین بازی های بتل رویال 2020

5 سال ایستادن بر قله بتل رویال هرگز اتفاقی نخواهد بود؛ فورتنایت شاید در نگاه اول خیلی ساده به نظر آید، اما همین سادگی و در دسترس بودن عامل اصلی محبوبیت آن است. اینکه حتی افرادی که یکبار هم دسته بازی به دست نگرفته‌اند، می‌توانند از فورتنایت لذت ببرند، دتاود ارزشمندی است که باعث فراگیری فورتنایت شده است. همین فراگیری باعث شده است بازی فورتنایت در لیست بهترین بازی های بتل رویال 2022 قرار گیرد.

فورتنایت به صورت هفتگی و یا حتی گاهی روزانه آپدیت می‌شود! بنابراین همواره محتوای جدید و تازه برای سرگرم کردن بازیکنان وجود دارد. جزئیاتی جهت انجام بازی روان‌تر و لذت‌بخش‎‌تر را در مقاله سرویس کاهش پینگ فورتنایت بخوانید.

4-بازی شکارچی خون Vampire The Masqurade :Bloodgunt

شکارچی خون جزو بهترین بازی های بتل رویال 2022

شکارچی خون شما را در جهان تاریک خون‌آشام‌ها رها می‌کند و شما مانند تمام بازی‌های بتل رویال باید در پایان زنده باقی بمانید.  برعکس نسخه‌های قبلی، این بار قرار نیست خون‌آشام‌ها دور از چشم انسان زندگی کنند بلکه هویت آن‌ها برای جامعه با عنوان The Entity شناخته شده است. اما با لو رفتن هویت آن‌ها، شکار خون‌آشام ها توسط انسان‌ها شروع می‌شود. اما قطعاً می‌دانید این کار ساده نخواهد بود.

شکارچی خون نیز توانت در لیست بهترین بازی های بتل روسال 2022 جایگاه خوب و ویژه‌ای را برای خود پیدا کند. معرفی کامل و روش انجام این بازی را در مقاله معرفی بازی Blood Hunt بخوانید.

5- بازی SpellBreak پنجمین بازی از بهترین بازی های بتل رویال 2022

پنجمین بازی از بهترین بازی های بتل رویال 2022

یک بازی متفاوت‌تر از آنچه در بازی‌های دیگر سبک بتل رویال مشاهده کرده‌اید. در این بازی به جای استفاده از سلاح‌های مدرن دنیای امروزی برای مبارزه با رقبا، بایستی به‌ واسطه نیروهای جادویی تنها بازمانده سرزمین اسرارآمیز باشید! Spellbreak یک بازی اکشن از دید سوم شخص است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در میان کلاس‌های مختلف که سبک‌های مختلفی نیز دارند سبک مورد نظر خود را پیدا کرده و با تقویت قدرت و استعداد خود و کمک از نیروهای جادویی پیروز میدان نبرد باشد.

نیوهای جادویی مثل: گردبادهای سرعتی، سرمای منجمد‌کننده، صاعقه‌های خشک‌کننده، شعله‌های آتش سوزان، ضربات خرد کننده با سنگ‌های عظیم و … باعث شده این بازی نیز در دسته بهترین بازی‌های بتل رویال 2022 قرار گیرد.

سخن آخر

در قسمت اول این مقاله 5 تا از بهترین بازی های بتل رویال 2022 معرفی شدند در قسمت بعدی 5 بازی برتر دیگر معرفی خواهند شد و شما با لیستی از بهترین‌‌‎‌های بتل رویال در سال 2022 روبه رو خواهید بود که قطعاً از بین این ده بازی، بازی مورد علاقه خود را خواهید یافت.

2 دیدگاه برای “بهترین بازی های بتل رویال 2022

    • miladjoon گفته:

      خواهش میکنم دوست عزیز . خیلی خوشحالیم که شما مطالب ما را دوست داشته اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *