معرفی بازی spellbreak | گیم پلی بازی spellbreak

دقیقاً زمانی که همه تصور می‌کردند تمام ایده‌های بتل رویال به اتمام رسیده‌اند بازی رایگانی به نام Spellbreak پا به میدان می‌گذارد تا به همه ثابت کند بتل رویال هنوز رتبه اول نوآوری در بازی‌های آنلاین است. در این مقاله به معرفی بازی spellbreak می‌پردازیم و گیم پلی آن را به طور کامل شرح می‌دهیم. بازی spellbreak به بازیکنان 6 کلاس مبارزه‌ای مختلف ارائه می‌کند که می‌توانند از میان آن‌ها کلاس دلخواه خود را انتخاب کنند. جذابیت بالای این بازی مربوط به قدرت‌های جادویی می‌شود که توانسته‌اند این بازی را به یک اثر خاص و قابل توجه تبدیل کنند.

این بازی با الهام از سریال‌هایی مثل Dragon Bll Z ساخته شده است، بنابراین می‌توانیم این قول را بدهیم که با انجام این بازی نبردهای فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد. ترکیب جادو و بتل رویال، سبک شوتر سوم شخص، رایگان و آنلاین بودن؛ این موارد همان گزینه‌هایی است که کاربران بتل رویال توقع دارند و منتظرش بودند. این بازی جذاب که برای پلتقرم‌های پلی استیشن و ایکس باکس طراحی و ارائه شده است را در این مطلب به طور کامل خواهیم شناخت.

علاوه بر معرفی بازی spellbreak به طور کامل گیم پلی بازی spellbreak را نیز بررسی خواهیم کرد. در ضمن نگران پینگ بازی، سرعت پایین و لگ بالای بازی نباشید؛ قرار است راه‌های کاهش پینگ و افزایش سرعت بازی را نیز معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی بازی spellbreak

نکات معرفی بازی spellbreak

Spellbreak سوم شخص در سال 2020 کار خود را آغاز کرد. بازی‌های سبک بقا یا همان بتل رویال، مدتی است که طرفداران زیادی در دنیای بازی‌های آنلاین پیدا کرده‌اند. بازی‌هایی مثل پابجی یا فورتنایت با سبک جذاب خود و سیل عظیم طرفدار، باعث شدند تا استودیوهای کوچک و بزرگ بازی سازی، شروع به ساخت بازی‌های مشابه بر ای این علاقمندان کنند. استودیو Proletraiat در ابتدا قصد داشت تا بازی Spellbreak ر به شکل دیگری توسعه دهد. پروژه آن‌ها زمانی کلید خورد که هنوز خبری از سبک بتل رویال نبود. اما پس از انتشار بازی‌های معروف این سبک، آن‌ها نیز تصمیم گرفتند spellbreak را به گونه‌ای توسعه دهند که شبیه محصولات دیگر نباشد. اینگونه بود که به جای سلاح‌های به روز دنیا برای مبارزه، نیروهای جادویی در سرزمین‌های افسانه‌ای تنها راه نجات بازیکنان شد.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ پابجی

گیم پلی بازی spellbreak

گیم پلی معرفی بازی spellbreak

وقتی صحبت از معرفی بازی spellbreak در سبک بتل رویال می‌شود، تا حد زیادی حدس می‌زنیم قرار است چه گیم پلی را پیش رو داشته باشیم. در این بازی نیز مانند سایر بازی‌های این سبک تعدا زیادی بازیکن وارد یک نقشه خواهند شد و تا پای جان برای نابودی یکدیگر خواهند جنگید. در نهایت هم برنده بازی تنها بازیکن زنده بازی خواهد بود. یکی از جذابیت‌های گیم پلی‌های بتل رویال، کوچک شدن مداوم نقشه بازی است که باعث می‌شود فضای مانور بازیکنان کوچک‌تر شده و جذابیت بازی بیشتر شود. اما گیم پلی بازی spellbreak یک تفاوت کلی با دیگر عناوین بتل رویال دارد و آن هم اینست که: در spellbreak به جای اسلحه، برای نابودی دشمنان می‌بایست از جادو استفاده کرد. بازیکنان در ابتدای بازی از بین شش کلاس مختلف موجود یکی را انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ وارزون

کلاس‌های موجود در بازی عبارتند از:

باد، آتش، یخ، صاعقه، سنگ و زهر. این کلاس‌ها هرکدام دارای یک حمله اختصاصی و چندین حمله فرعی هستند. علاوه بر این هر بازیکن در بازی یک دستکش دارد که به وسیله آن می‌تواند جادوهای مختلف را به سمت دشمنان پرتاب نمایند. جادوها در بازی به دو دسته جادوهای اصلی و قدرت‌های جادویی فرعی تقسیم می‌شوند. هر جادوی اصلی یک نوار دارد که هنگام استفاده از آن بایستی حواستان به این نوار باشد زیرا هر بار استفاده از این جادو بخشی از نوار خالی می‌شود. در صورتی که نوار به انتها برسد دیگر توانایی استفاده از این جادو را نخواهید داشت.

معرفی بازی spellbreak و جادوهای آن

این نگرانی برای جادوهای فرعی وجود ندارد. جادوهای فرعی دارای تایمر هستند که وقتی از آن‌ها استفاده می‌شود بلافاصله به حرکت در می‌آید و تا زمانی که مجدداً صفر نشود، از این قدرت نمی‌توان استفاده نمود. یکی از ویژگی‌های جالب گیم پلی بازی spellbreak این است که در بازی، علاوه بر دستکش اصلی می‌توانید دستکش دیگری نیز پیدا کنید. دستکش پیدا شده را بپوشید و از قدرت ترکیبی دستکش‌ها با هم لذت ببرید.

این قابلیت، تنوع بازی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. با وجود تمام نکاتی که بیان شد ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانید در طی بازی می‌توانید مهارت جادوگیری خود را تا سطح 100 ارتقاء دهید. کلاس‌های بازی نیز قابل ارتقاء تا سطح 20 هستند. با پیشروی در بازی امکان به دست آوردن پول نیز وجود دارد که با استفاه از آن می‌توان با خرید درون برنامه‌ای برخی آیتم‌ها را از فروشگاه خرید.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ فیفا

داستان بازی Spellbreak

داستان معرفی بازی spellbreak

با معرفی بازی Spellbreak و آشنایی با گیم پلی بازی spellbreak متوجه شدید قرار است با یک بازی جذاب جادویی روبرو شوید. اما ببینیم داستان این بازی از چه قرار است؟ داستان بازی در سرزمینی جریان دارد که در گذشته‌های دور با عنوان Highlands شناخته می‌شده است. یک سال قبل از اینکه ماجراهای بازی شروع شوند، یک حادثه بزرگ و عجیب باعث می‌شود همه چیز در این سرزمین به هم بریزد. ساکنان به جان هم بیفتند تا گنج‌های نهفته آن را تصاحب کنند و به قدرت بیشتری دست پیدا کنند.

پس از آن حادثه تکان دهنده که شرایط زندگی را برای مردم شهر تغییر داد یک قسمت از شهر جدا شد. در این ناحیه شهری به نام لانگ‌واچ وجود دارد که مردم آن توانسته‌اند با رفتن به پناهگاه‌ها جان خود را حفظ کنند. شخصی به نام آویرا به همراه گروهی از افراد به سرزمین ویران شده می‌روند تا از رازهای آن سردرآورند. این شخص همان شخصیتی است که هدایت آن برعهده شماست.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ فورتنایت

حداقل سیستم مورد نیاز بازی spellbreak

  • سیستم عامل: ویندوز 7 نسخه 64 بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i3-2100 با فرکانس 5 گیگاهرتز
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GT 640 یا ای‌ام‌دی رادئون R7
  • حافظه ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت

معرفی کلاس‌های بازی

در بخش معرفی بازی spellbreak بیان شد که شما در این بازی با شش کلاس مختلف روبه‌رو می‌شوید که ویژگی‌های این کلاس‌ها به قرار زیر است:

Frostborn: توانایی کنترل یخ. این کلاس از فاصله‌های دور عالی عمل می‌کند، اما در نبردهای نزدیک عملکرد خوبی ندارد. این کلاس چهار سطح مهارتی دارد.

Conduit :توانایی کنترل رعد. سرعت استفاه از جادو و اثرگذاری آن‌ها در این کلاس بسیار بالا است اما در نبرهای نزدیک عیف عمل می‌کند. این کلاس دارای چهار سطح مهارتی می‌باشد.

Pyromancer: توانایی کنترل آتش. این کلاس در نبردهای نزدیک عملکرد خیلی خوبی دارد اما برای فوصل دور عملکرد آن ضعیف خواهد بود. این کلاس نیز مانند کلاس‌های قبلی چهار سطح مهارتی دارد.

Toxicologist: توانایی کنترل سم یا زهر. استفاده از قابلیت مخفی کاری و ترکیب‌های قدرتمند نقطه قوت این کلاس است. اما ضعف در نبردهای دور و احتمال آسیب رسانی به خود و هم‌تیمی‌ها نیز از نقاط ضعف آن به حساب می‌آید.

Stoneshaper: توانایی کنترل سنگ. آسیب‌های شدیدی که به دشمن وارد می‌شود و تاثیر بالا در نبردهای نزدیک از نقاط قوت این کلاس است. اما نقطه ضعف آن سرعت حرکت پایین و استفاده زیاد از جان بازیکن است.

Tempest: توانایی کنترل باد، نقطه قوت این کلاس، سرعت پرواز بالا و خنثی نمودن برخی جادوها می‌باشد. نقطه ضعف آن نیز، ضعیف بودن در برابر جادوهای رعد و یخ و ضعف در نبردهای با فاصله دور است.

سرویس کاهش پینگ بازی spellbreak

تا اینجای مقاله به طور کامل به معرفی بازی spellbreak پرداختیم و با گیم پلی بازی spellbreak نیز آشنایی پیدا کردیم. حال زمان آن رسیده است تا به بررسی کاهش پینگ بازی بپردازیم. با توجه به سبک بتل رویال بازی و اهمیت زمان در زنده ماندن و نشان دادن عکس‌العمل به دشمنان، متوجه لزوم بالا بودن سرعت و کاهش پینگ در بازی شدیم. جهت کاهش پینگ بازی، استفاده از فیلترشکن‌ها را به طور کامل فراموش کنید. تمامی فیلترشکن‌ها به دلیل نقض امنیت اطلاعات شما و یا عوض کردن مداوم آی‌پی شما در حین اتصال، بیشتر به اطلاعات شما آسیب وارد می‌کند و یا حتی ممکن است باعث بلاک شدن اکانت بازی شما شود.

بنابراین بهترین راه‌حلی که می‌توان به بازیکنان پیشنهاد داد استفاده از سرورهای مجازی کاهش پینگ یا VPS ها می‌باشد. این سرورها علاوه بر بالا بردن سرعت اینترنت و کاهش پینگ بازی، امنیت اطلاعات شما را نیز به طور کامل حفظ خواهند نمود. جهت اطلاع بیشتر از این سرورها مقاله سرویس کاهش پینگ را مطالعه نمایید.

سخن آخر

همانطور که در معرفی بازی spellbreak عنوان شد، این بازی زمانی رونمایی شد که فکر می‌کردیم دوره بازی‌های بتل رویال به سر رسیده است و دیگر بتل رویال نمی‌تواند ما را شگفت زده کند. اما تمام تصورات اشتباه بود! بتل رویال اینبار با دنیای سحر و جادو ما را در این بازی مسحور خود نمود. همچنین انتشار نسخه‌های پلی‌استیشن، کامپیوتر و ایکس‌باکس نیز به محبوبیت این بازی افزود.

قطعاً برای لذت بردن از این سبک بی‌نهایت جذاب به توصیه ما جهت استفاده از سرورهای کاهش پینگ دقت کنید تا هم از هک شدن اطلاعات خود در امان باشید و هم بتوانید از انجام سریع و بدون وقفه بازی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *