معرفی بازی disorder | آشنایی با گیم پلی بازی آشوب

معرفی بازی disorder

بتل رویال معروف، ممکن است اکنون کمی در حال افول و سکون باشد اما داستان این سبک بازی در تلفن‌های هوشمند بسیار متفاوت است، مثال واضح آن بازی disorder است که در این مقاله به معرفی بازی disorder می‌پردازیم. گیم پلی آن را معرفی می‌کنیم و راه‌های کاهش پینگ این بازی را بررسی خواهیم نمود.

معرفی بازی disorder

توضیح و معرفی بازی disorder

همیشه یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها، بازی‌های موبایلی آنلاین چند نفره هستند. از جمله دلایل محبوبیت این بازی‌ها را می‌توان ساعت‌ها بازی با دوستان خود و لذت بردن از یک تجربه گروهی در نظر گرفت. از زمانی که سخت‌افزارهای قوی به تکنولوژی گوشی‌های هوشمند راه پیدا کردند، استودیوهای مختلف بازی نیز سعی کردند با ساخت بازی‌های متنوع و جذاب، مخاطبان گوشی‌های همراه را به سمت خود جذب کنند.

پابجی موبایل را می‌توان یک تجربه بسیار موفق در این زمینه دانست که میلیون‌ها بازیکن همه روزه آن را تجربه می‌کنند.  با معرفی بازی disorder به خوبی متوجه دلیل محبوبیت این بازی خواهید شد. می‌توان با انتخاب یک کاراکتر و تشکیل تیم در بازی اندروید disorder ، به رقابت با دیگر بازیکنان پرداخت. هدف در هر دست از بازی، ماندن در یک منطقه خاص برای مدت زمان مشخصی است که همان ماد Domination است که در اکثر بازی‌های اکشن آنلاین وجود دارد.

البته این مادی است که شما بازی را با آن شروع می‌کنید و با ارتقاء لول شما در بازی مادهایی چون بتل رویال نیز به آن افزوده می‌شود که به نوبه خود بسیار جذاب هستند.

گیم پلی بازی disorder

گیم پلی و معرفی بازی disorder

پس از معرفی بازی disorder اکنون زمان آن رسیده است که اطلاعاتی در مورد گیم پلی این بازی ارائه دهیم و تفاوت آن با سایر بازی‌های بتل رویال را بررسی کنیم. شرکت NetEase Game با ساخت بازی disorder قصد رقابت با کال آف  دیوتی را دارد بنابراین یک تجربه ساده از بتل رویال را به بازیکنان ارائه نمی‌دهد.

عناوین مختلف بتل رویال آنقدر در دنیای بازی‌های آنلاین در دسترس است که باعث شده رقابت در این زمینه به اوج خود برسد. در این رقابت سنگین، دیگر ترسیم مسیر تکراری پریدن از هواپیما، مجهز شدن به اسلحه و کشتن دیگران جوابگو نیست. اینجاست که باید مکانیزم یا اهداف جدیدی به گیم پلی بازی افزوده شود تا بتواند مخاطب را به بهترین نحو درگیر خود کند.

معرفی بازی disorder و گیم پلی آن

شرکت NetEase و رقابت بتل رویال‌ها

NetEase Game برای رسیدن به این هدف بیش از هر بازی بتل رویال دیگری، Rainbow Six: Siege را الگوی خود قرار داده است. بنابراین برای تمام کاراکترهای خود، خصوصیات منحصربه فردی مشخص کرده است و شما نمی‌توانید سلاح آن‌ها را خارج از چهارچوب تعریف شده تغییر دهید.بازیکنان با استفاده ار سه کشتی وارد جزیره‌ای می‌شوند که در آن سربازان ناشناسی وظیفه محافظت از سازه‌هایش را برعهده دارند.

سبک بازی disorder (آشوب)

تیم‌ها در گروه‌های پنج نفره تشکیل می‌شود و شما با چهار هم تیمی خود باید از ساحل به مرکز جزیره حرکت کنید. مرکز جزیره جایی است که موشکی هسته‌ای در یک سیلوی بزرگ آنجا قرار دارد پس کسی که بتواند سیلو را کیچر کند، کنترل موشک را به دست می‌گیرد و برنده بازی خواهد بود.

دیگر ویژگی جذاب این بازی که توانسته است آن را از سایر بازی‌ها جداکند این است که هر یک از شخصیت‌ها وظیفه جداگانه‌ای دارند. بعضی از افراد وظیفه حمله به صورت مستقیم ، دفاعی و یا پشتیبانی را برعهده دارند. اینکه شما چه کاراکتری را انتخاب می‌کنید بستگی به پیشرفت شما در بازی و شخصیت‌هایی که خریداری کرده‌اید دارد.

آیا واقعا می توان بازی Disorder  را یک بتل رویال تلقی کرد؟

معرفی گیم پلی بازی disorder (آشوب) ممکن است این سوال را به ذهن شما متبادر کند که: آیا واقعاً این بازی یک بتل رویال است یا خیر؟ در پاسخ باید گفت در گیم پلی بازی شما با سایر تیم‌ها از یک طرف و با سربازان ناشناخته محافظ از طرف دیگر مواجه خواهید شد. طبیعی است که نتیجه هر درگیری، کشته شدن نفر یا نفراتی از هر تیم است. با کیچر کردن سازه‌هایی خاص جزیره می‌توانید افراد کشته شده را به بازی برگردانید.

تیمی که تمام نفراتش را از دست می‌دهد بازنده بازی است و در نهایت بدون کیچر شدن موشک هسته‌ای، تیمی که بتواند بقیه بازیکنان را از دور خارج کند برنده مسابقه خواهد بود.

ویژگی‌های بازی disorder

از ویژگی‌های جذاب این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وجود سلاح‌های مختلف و کشنده
  • توانایی نامرئی شدن به مدتی کوتاه
  • وجود کنترلرهای روان و عالی
  • توانایی پرتاب گاز اشک‌آور و نارنجک
  • پرفورمنس عالی و جذاب
  • گرافیک و موسیقی جذاب

روش دانلود و نصب بازی disorder

ابتدا بایستی بازی را از سایت اصلی یا نرم‌افزارهایی مانند گوگل پلی دانلود و نصب کرد.

فایل دیتای بازی را دانلود کرد ه و از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.netease.disorder را در مسیر Android/obb حافظه اصلی دستگاه ذخیره کنید.

حال بازی را اجرا کنید.

کاهش پینگ بازی آشوب

پینگ در معرفی بازی disorder

بازی‌های موبایلی نیز مانند سایر بازی‌های آنلاین با مشکلاتی نظیر پینگ بالا و لگ مواجه هستند و اگر میخواهید لذت بازی جذابی را تجربه کنید بایستی به فکر راه حل، و کاهش پینگ بازی باشید. امروزه با توجه به پیشرفت سخت‌افزاری موبایل‌های هوشمند، امکان بازی‌های هیجانی و اکشن در آن‌ها فراهم آمده است. اما باید به این نکته توجه کرد که پیشرفت بازی‌های آنلاین خود باعث عقب ماندن تکنولوژی سخت‌افزار موبایل در اجرای بازی شده است.

به همین دلیل است که در حین بازی‌های اکشن با پینگ بالا و عقب ماندن از رقیب روبه رو می‌شویم. اگر تمایل دارید می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد پینگ را در مقاله کاهش پینگ بخوانید. در مقالات مختلفی همچون سرویس کاهش پینگ وارزون و سرویس کاهش پینگ فورتنایت به مطالبی در مورد کاهش پینگ و افزایش سرعت بازی‌های سبک بتل رویال اشاره شده است. کاهش پینگ در بازی disorder نیز با استفاد ه از سرویس‌های کاهش پینگ VPS  بهتر انجام خواهد شد.

سخن آخر

سخن آخر اینکه با معرفی بازی disorder باید به این نکته اشاره کرد که این بازی در برخی امکانات  مثل گرافیک می‌توانست عملکرد بسیار بهتری داشته باشد. اما در کل بازی disorder بازی قابل قبولی است و توانسته است رضایت کاربران را به خود جلب نماید.

امید است توضیحات ارائه شده در این مقاله توانسته باشد تا حدودی گیم پلی این بازی جذاب را توضیح دهد. توصیه می‌شود جهت درک بهتر از پینگ و تاثیر آن در بازی مقالات کاهش پینگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *