معرفی بازی catalyst black/ بررسی بازی کاتالیست سیاه

معرفی بازی catalyst black

بازی موبایلی، اکشن و رایگان کاتالیست سیاه با پرداخت درون برنامه‌ای جزو بازی‌های آنلاین و پرطرفدار در بین کاربران است. در این مقاله به معرفی بازی catalyst black گیم پلی آن و عوامل موثر در کاهش پینگ و افزایش سرعت آن می‌پردازیم. اگر شما نیز از طرفداران سبک MOBA هستید این بازی دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش هستید.‌ جذاب‌ترین شوتر گروهی حال حاضر در بازی‌های موبایلی.به فضای بازی‌های فانتزی و ماورایی علاقمند هستید؟ تمایل به انجام یک بازی گروهی با افرادی از سراسر دنیا دارید؟ دوست دارید قهرمان یک قصه افسانه‌ای باشید؟

کاتالیست سیاه؛ یک بازی افسانه‌ای ماورایی با کلی تجهیزات و سلاح‌های جنگی متفاوت و جذاب است که می‌توانید در حین بازی کاراکتر و سلاح‌های خود را ارتقاء دهید. این بازی رایگان را دانلود کنید و با توجه به مواردی که در ادامه خواهیم گفت از بازی کردن در یک فضای فانتزی لذت ببرید.

معرفی بازی catalyst black

تعریف و معرفی بازی catalyst black

برای شروع معرفی بازی Catalyst black  باید گفت: این بازی رایگان مبارزه‌ای در قالب بازی‌های تیمی 10 به 10 است که ماهیت اصلی آن از نوع بازی‌های Moba از نمای بالا و به صورت سوم شخص است. یعنی قرار است 20 نفر هم‌زمان در مبارزات شرکت کنند. شرکت سازنده آن SuperEvil Megacorp  است که به تازگی بازی Vainglory را نیز منتشر کرده است. در مقاله‌ای جداگانه به معرفی بازی Vainglory خواهیم پرداخت. بازی catalyst black از بازی‌های مثل، Zooba ،Garena AoV و یا Onmyoji Arena الگوبرداری و طراحی شده است. درست مثل آن‌ها قرار است شما در رقابت‌های آنلاین و تیمی شرکت کنید. باید به کمک شخصیت‌ها و قهرمانان گوناگون به مقابله با رقبا در میدان جنگ بپردازید.

کاتالیست سیاه المان‌های سرگرم کننده بسیاری دارد و تم اصلی آن مانند اکثر بازی‌های مشابه، به نبردهای افسانه‌ای و ماورایی مربوط می‌شود. می‌توان گفت چیزی که شما را در این جنگ پیروز می‌کند، استفاده از نیروهای ویژه و شخصیت‌های بازی در بهترین زمان و به بهترین نحو ممکن است. برنده شدن در  این بازی اکشن و استراتژیک، بسیار وابسته به استراتژی است که شما حین بازی پیاده می‌کنید.

از گروه خود غافل نشوید و تک‌روی نکنید. در حین بازی تمام حواس خود را به استفاده درست از سلاح‌ها و زمان جمع کنید. شما که نمی‌خواهید بازنده‌ی بازی باشید درست است؟

گیم پلی بازی catalyst black

گیم پلی در معرفی بازی catalyst blck

گیم پلی بازی کاتالیست سیاه به این گونه است: پس از وارد شدن به حساب کاربری خود به صورت تصادفی یک بازی را انتخاب کرده و وارد آن شوید. رقابت در این بازی به شکل دو تیم 10 نفره است و این یعنی 20 بازیکن واقعی از سراسر دنیا. این 20 بازیکن قرار است به صورت همزمان در این نبرد شرکت کنند.

با وجود رایگان بودن این بازی اما باز هم شما می‌توانید با خرید درون برنامه‌ای، آیتم‌های مختلف از جمله قهرمانان و کاراکترها و یا سلاح خود را شخصی سازی کنید یا ارتقاء دهید. در طول بازی بایستی با کمک هم تیمی‌های خود علاوه بر نابود کردن دشمنان، یک سری اهداف مشخص شده دیگر را نیز انجام دهید تا به عنوان تیم پیروز مسابقه معرفی شوید.

می‌توان گفت بازی تمرکز زیادی روی گیم‌پلی گروهی دارد، پس هماهنگی با اعضا تیم بسیار حائز اهمیت است. هرگز سعی نکنید به صورت انفرادی بازی کنید. روان و پویا بودن گیم پلی این بازی می‌تواند یک تجربه حرفه‌ای و تکامل یافته  در سبک Action- RPG را برای شما فراهم آورد.

اگر از طرفداران این سبک بازی هستید و به ژانرهای اکشن و مبارزه‌ای علاقه دارید، بازی Catalyst black می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. همانطور که در قسمت معرفی بازی Catalyst black عنوان شد استفاده درست از زمان و مکان بسیار در این بازی اهمیت دارد پس استراتژی خود را بر این پایه بچینید.

دانلود و نصب بازی Catalyst black

د انلود معرفی بازی catalyst black

بعد از معرفی بازی catalyst black زمان آن رسیده که با نحوه دانلود و نصب این بازی آشنا شوید. این بازی برای هر دو سیستم عامل آندروید و IOS منتشر شده است. کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ بنابراین می‌توان به راحتی آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود نمود.

برای نصب این بازی بایستی  ابتدا فایل نصبی آن را دانلود کرد. فایل دیتای آن را از حالت فشرده خارج کرد و پوشه Com.supervilmegacrop.spellfire  را در مسیر Android/obb حافظه داخلی گوشی کپی نمود. حال می‌توان بازی را اجرا کرد.

گرافیک بازی catalyst black

معرفی بازی catalyst black و گرافیک آن

از نظر گرافیکی باید گفت بازی catalyst black با گرافیک بهینه و مناسبی طراحی شده است. مدل‌های سه بعدی و توجه به جزئیات به خوبی در آن رعایت شده است. از همان اولین تجربه‌های خود به خوبی متوجه می‌شوید که بازی از نظر گرافیک و طراحی فوق‌العاده است وکاوش در محیط آن برای بازیکنان بسیار لذت‌بخش است.

انیمشن‌های بازی نیز بسیار روان هستند و کنترل‌های بازی نسبتاً ساده هستند. در مجموع انجام این بازی تجربه‌ای کاملاً راضی کننده را ارائه می‌کند.

ویژگی‌های بازی catalyst black

از ویژگی‌های این بازی می‌توان به وجود طیف وسیعی از سلاح‌ها، تجهیزات و توانایی‌های مختلف قابل تنظیم نام برد. با وجود این تجهیزات، می‌توان دشمنان را با استراتژی‌های مختلف از بین برد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و کلیدی این بازی توانایی مخصوصی به نام ماسک است. با استفاده از این قابلیت برای مدت زمان محدودی می‌توان شخصیت خود را به یک هیولای مخوف و ویرانگر تبدیل کرد.

و در نهایت سازگاری این بازی با گوشی‌های رده بالا و رده پایین و حجم پایین آن از ویژگی‌های قابل توجه کاتالیست سیاه است.

کاهش پینگ بازی

پینگ و معرفی بازی catalyst black

حال که با معرفی بازی Catalyst black با این بازی به طور کامل آشنا شدید باید بدانید که، در یک بازی 20 نفره با گرافیک سه بعدی جذاب آنلاین پینگ پایین و سرعت بالا قطعاً حرف اول را می‌زند. پینگ پایین این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا با سرعت بالا نسبت به اتفاقات میدان مبارزه عکس‌العمل نشان دهند. در یک تعریف کوتاه پینگ را می‌توان زمان ارسال درخواست به سرور و ارسال پاسخ سرور به کاربر تعریف نمود. حال تصور کنید در حین یک بازی آنلاین 20 نفره عکس‌العمل شما با تاخیر همراه باشد و نتوانید در زمان مناسب اقدام به شلیک یا فرار نمایید. این اتفاق به معنی شکست تیم شما در مقابل رقیب خواهد بود. بنابراین یکی از دغدغه‌های بزرگ کاربران در این بازی کاهش پینگ است.

یکی از روش‌های بسیار توصیه شده برای کاهش پینگ بازی‌های آنلاین استفاده از سرورهای مجازی vps می‌باشد. هرچند ممکن است افرادی جهت کاهش پینگ از فیلترشکن‌ها استفاده نمایند اما این روش به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. vpn ها به دلیل امنیت پایینی که دارند تمام اطلاعات کاربر در گوشی همراه را با خطر مواجه خواهند نمود. اما سرورهای مجازی کاهش پینگ علاوه بر بالابردن سرعت و کاهش پینگ و لگ بازی از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردارند.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی بازی catalyst black، جذاب‌ترین شوتر گروهی حال حاضر موبایلی پرداختیم. گیم پلی جذاب بازی را شرح دادیم و به ویژگی‌های قابل توجه آن اشاره کردیم. مشاهده نمودید که با تلاش سازندگان، این بازی را حتی در گوشی‌های پایین رده هم می‌توان انجام داد چه بهتر از این! در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که به بازی‌های موبایلی علاقمند هستید می‌توانید مقالات بازی‌های موبایلی را مطالعه کنید و با بهترین ‌بازی‌های موبایلی حال حاضر آشنا شوید. در نهایت توصیه ما برای لذت بردن از تمام ویژگی‌های بازی استفاده از سرویس کاهش پینگ vps می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

اختلال به وجود آمده در دیتاسنتر زیرساخت 1 رفع شد و اکنون میتوانید با این دیتاسنتر نیز اتصال برقرار کنید . توجه داشته باشید حتما جهت اتصال هر دو فایل سرویس خود را تست کنید .

با تشکر از شما